Ludziska juz mi ręcę opadają.. ale do rzeczy:
Nissan Patrol K160 instalacja 24V. ŁAdowanie powinno byc na wolnych obrotach 28,2-5V. Jest niestety tylko 26. Po właczeniu świateł, dmuchawy oczywiście wszystko spada do 24, 5V. Po wyłączeniu wszystkich urządzeń przy obrotach około 2000/min łądowanie jest w okolicach 28V.
Nowe akumulatory. Alternator właśnie wrócił z regeneracji i panowie nie znaleźli tam nic oprócz zurzytych łożysk i uszczelniacza, reszta git.
Przeglądnąłem juz chyba wszystkie połączenia masowe ( odczyszczone, przesmarowane, zakręcone)...Przeglądnąłem kable, wygladaja na zdrowe.


Ładowanie jest jeszcze słabsze kiedy jest wilgotno na zewnątrz (ale nie ma to nic wspólnego z uzywaniem wycieraczek)
Ma ktoś pomysł co lub gdzie jescze zrobić, zaglądnąć? Bo już normalanie jestem bliski podpalenia smietnika...
