Strona 1 z 1

Zegar cisniena oleju w uazie

: pn wrz 08, 2003 7:20 am
autor: cowboy_3151
Małe pytanie, czym to może być spowodowane :)5 :)5 :)5
Objaw:
Po włączeniu świateł wskazówka wskaźnika ciśnienia oleju wychyla się bardziej w stronę większego ciśnienia.
Przy włączonej pozycji jakieś 0,25 Kg/cm2
Przy światłach drogowych jakieś 0,5Kg/cm2
Po za tym czujnik działa dobrze to znaczy pokazuje różne ciśnienia w zależności od obrotów wskazówka nie stoi w miejscu i trzyma się w normach ciśnienia dla uaza.
Powyższe wizualnie wpływa tak jakby po włączeniu świateł wzrastało ciśnienie przy tych samych obrotach.

: pn wrz 08, 2003 8:09 am
autor: kpeugeot
a jakie wskazania są normalne dla uaza bo u mnie jak zimny to powyżej 2 jak gorący to spada tak do 0.75

: pn wrz 08, 2003 8:51 am
autor: cowboy_3151
kpeugeot pisze:a jakie wskazania są normalne dla uaza bo u mnie jak zimny to powyżej 2 jak gorący to spada tak do 0.75
Poczytaj tutaj http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ght=#42557

: pn wrz 08, 2003 8:59 am
autor: czesław&jarząbek
kpeugeot pisze:a jakie wskazania są normalne dla uaza
a w fabrycznej instrukcji dołączanej do nowych syfów pisze że na wolnych obrotach kontrolka ciśnienia oleju moze mrugać :)21

: pn wrz 08, 2003 9:21 am
autor: cowboy_3151
czesław&jarząbek pisze:
kpeugeot pisze: a w fabrycznej instrukcji dołączanej do nowych syfów pisze że na wolnych obrotach kontrolka ciśnienia oleju moze mrugać :)21
czujnik awaryjnego dziaŁa w zakresie 0,4-0,8 a wiec może mrugać przy 0,5 (jeszcze w normie) na wolnych i jest to dopuszczalne, a pozatym to jak jest trochę sŁabsze ciśnienie to po wączeniu chodnicy oleju zapala się lamka kontrolna choc cisnienie defakto nie spada.

A tak na marginesie to nikt nie wie dlaczego mi sie tak dzieje nawet TY CZEŚIU :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :)20

: pn wrz 08, 2003 9:34 am
autor: czesław&jarząbek
ja prundu unikam bo go nie widać i nigdy nie wiadomo kiedy sponiewiera
:)21

: pn wrz 08, 2003 10:53 am
autor: Darek
cowboy prawdopodobnie wskaźniki nie mają dobrej masy i się obwód akurat zamyka przez ten olejowy wskaźnik i stąd te zmiany . Sprawdź czy jest dobra masa i wszystkie połączenia przy zegarach :)2

: pn wrz 08, 2003 11:16 am
autor: cowboy_3151
zobaczymy, posprawdzamy, ale wątpie bo jak by to byŁa masa to przy wiewŁączonym motorze też by wariowaŁ po wŁączeniu swiateŁ a jest dobrze nawet niedrgnie, a z tego co wiem to tak sie dzieje przynajmniej kiedyś gdzieś miaŁem taki przypadek.

: pn wrz 08, 2003 11:35 am
autor: Darek
to sprawdz :
1. włącz światła ale nie włanczaj zapłonu
2. włącz światła i włącz zapłon
3. włącz światła i uruchom silnik

po takich próbach zobaczysz jakie są reakcje :)2

: wt wrz 09, 2003 7:17 am
autor: cowboy_3151
jeszcze masy nie sprawdzaŁem bo nie miaŁem czasu :( ale reakcje na twoje punkty są nastepujące
1. włącz światła ale nie włanczaj zapłonu - brak rekcji wskaźnika :)6
2. włącz światła i włącz zapłon - brak rekcji wskaźnika :)6
3. włącz światła i uruchom silnik - wskaznik wskazuje ciśnienie i po wyŁączeniu swiateŁ trochę spada w strone zera :)6
takie są reakcje.
i co TY na to :)5 :)5

P.S. Prawdopodobnie sprawdze jeszcze mase i dam sobie spokój bo to zaden problem a teraz przymaimniej do marca nie bede miaŁ czasu na takie rzeczy które defakto nie wpŁywają na jazdę (poprostu sezon)

: wt wrz 09, 2003 10:37 am
autor: banan
po włączeniu świateł spadają obroty - więc zmniejsza się ciśnienie, i sapada napięcie - więc wskaźnik troche się cofa. ładowanie masz dobre ?

: wt wrz 09, 2003 11:07 am
autor: cowboy_3151
banan pisze:po włączeniu świateł spadają obroty - więc zmniejsza się ciśnienie, i sapada napięcie - więc wskaźnik troche się cofa. ładowanie masz dobre ?
Dobra,dobra ale mi jak pisaŁem się nie cofa przy wŁączeniu swiateŁ i spadku napięcia w strone zera ale wzrazta wychyla sie bardziej w strone większego cisnienia :)6 :)6 :)6 .
Co do Ładowania to jest dobre Alternator ma nawet naddatek mocy i to dość spory przy każdych obrotach.

: wt wrz 09, 2003 1:18 pm
autor: Darek
a może masz gdzieś zwarte przewody i się skróty robią :)5 lepiej wcześniej sprawdzić co by Cię nie spotakło takie doświadzczenie jak Modzela. :roll:

: wt wrz 09, 2003 1:50 pm
autor: banan
zobacze w moim jaka jest reakcja na zmiane napięcia....jutro...

: śr wrz 10, 2003 11:35 am
autor: Darek
banan pisze:zobacze w moim jaka jest reakcja na zmiane napięcia....jutro...
i jak patrzyłeś :)5
ja w swoim patrzyłem i włączenie świateł nie ma się nijak do ciśnienia oleju, bez zmian :)2

: śr wrz 10, 2003 11:49 am
autor: banan
deszcz leje od rana...a gaz na dworze

: śr wrz 10, 2003 11:51 am
autor: Mikołaj
będzie do malowania :)21

: śr wrz 10, 2003 12:53 pm
autor: Darek
banan pisze:deszcz leje od rana...a gaz na dworze
to w czasie deszczu światła nie świecą :)5
czy Ci sie nie kce wychodzić :)5

: śr wrz 10, 2003 1:13 pm
autor: banan
to drugie :)14

: śr wrz 10, 2003 2:14 pm
autor: banan
Mikołaj pisze:będzie do malowania :)21
spoko, spoko....nie grozi :)21

: śr wrz 10, 2003 2:48 pm
autor: leszek
bo kto maluje auto plakatówkami.i jak popłyneła ci ta akwarela. :)21

: śr wrz 10, 2003 3:00 pm
autor: banan
tee....bierij gumowy młotek i kłada prostować a nie sztuką się zajmować... :)21

: śr wrz 10, 2003 3:06 pm
autor: leszek
quad już alesgites nówka testy zawiacha wyszły pozytywnie tylko juz błotników ni ma bo trza wyciąć było,i nawet częściowo pomalowałem :)21

: śr wrz 10, 2003 3:09 pm
autor: banan
plakatówką ? :)21
pochwal się co żeś w zawiasach zrobił...