masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?
Moderator: Marcin-Kraków
-
zaq

- Posty: 492
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
- Lokalizacja: Warszawa/Gorlice
Post
autor: zaq » śr wrz 20, 2006 11:02 am
Zwariowała mi elektryka, a prawie w ogóle się na tym nie znam.
Ale od początku. Jest napięcie w instalacji. Nie mogłem jednak zakręcić rozrusznikiem. Wymieniłem włącznik elektromagnetyczny rozrusznika - dalej to samo. Jak wspomniałem jest napięcie, tylko że: włączenie każdego odbiornika prądu powoduje zakłócenia drugiego włączonego. Np. kiedy włączę lampkę w środku i np. awaryjne to widać rytmiczne przygasanie lampki. Jak włączę radio i np. dmuchawę to słychać to w głośnikach. Już nie mam żadnego pomysłu gdzie szukać. Proszę o jakąś wskazówkę bo nawet nie mogę auta odpalić.

GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » śr wrz 20, 2006 11:09 am
masa uwalona
popraw przewód, kleme, dopięcie do budy i ramy
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
zaq

- Posty: 492
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
- Lokalizacja: Warszawa/Gorlice
Post
autor: zaq » śr wrz 20, 2006 11:11 am
Krecik pisze:masa uwalona
popraw przewód, kleme, dopięcie do budy i ramy
Też tak pomyślałem ale: klemy ok, przewód ok, masa do budy sprawdzona, masa od silnika do ramy też. Ale będę jeszcze szukał gdzie się coś z masą mogło zwalić.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » śr wrz 20, 2006 11:13 am
jakie napięcie na akumulatorze

?
jakie objawy po podpięciu innego aku / podłączeniu go kablami do tego aku ? jakie napięcie przy pracujacym silniku i alternatorze ? jaki odczyt wartosci prądu zmiennego!! (nie stałego tylko zmiennego) podczas pracy alternatora ?
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Jacko
- jestem tu nowy...

- Posty: 94
- Rejestracja: czw sty 12, 2006 4:57 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Jacko » śr wrz 20, 2006 12:44 pm
zaq pisze:Krecik pisze:masa uwalona
popraw przewód, kleme, dopięcie do budy i ramy
Też tak pomyślałem ale: klemy ok, przewód ok, masa do budy sprawdzona, masa od silnika do ramy też. Ale będę jeszcze szukał gdzie się coś z masą mogło zwalić.
To sprawdzaj masę (podłączenie do '-', gdy jest on na karoserii) konkretnych odbiorników. Opisane objawy to typowy brak masy.
Pozrawiam
Jacko - Rzeszów
UAZ 469B 1979 ~ Oryginał
-
Niva'94
-

- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
- Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków
Post
autor: Niva'94 » śr wrz 20, 2006 1:16 pm
Krecik pisze:jakie napięcie na akumulatorze ???
jakie objawy po podpięciu innego aku / podłączeniu go kablami do tego aku ? jakie napięcie przy pracujacym silniku i alternatorze ? jaki odczyt wartosci prądu zmiennego!! (nie stałego tylko zmiennego) podczas pracy alternatora ?
Nie bardzo rozumiem o jaki prąd prąd zmienny chodzi? Czy chodzi o zawartość skłądowej zmiennej w prądzie alternatora, której to duża wartość może pojawić się w przypadku uszkodzenia układu prostującego?
Poza tym tak sądzę że wszystko to dzieje mu się przy wyłączonym silniku, gdyż jak napisał nie może go odpalić. A korby pewnie nie ma.
-
zaq

- Posty: 492
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
- Lokalizacja: Warszawa/Gorlice
Post
autor: zaq » sob wrz 23, 2006 6:27 pm
Problem załatwiony. Powody były dwa: zwalona stacyjka i niedoładowany akumulator.
GAZ 69 EVO II - zmota się mota
Daihatsu Feroza - zemsta Yakuzy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość