Żarówki H3 100W czy ktoś testował?
Moderator: Marcin-Kraków
Żarówki H3 100W czy ktoś testował?
Pytanie jak w temacie zastanawiam sie czy kupic cos takiego , na allegro to koszt 30 zł, ale czy jest rzeczywista różnica między 55 a 100W w jakości swiecenia?
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jasne ale nie bede przerabial reflektorow w G a halogeny jakie mam takie mam nie stac mnie na ksenonyvick pisze:Jasność świecenia to jedna sprawa , a druga to to jaki snop daje reflektor. Rodzaj szkła i geometria odbłyśnika to chyba podstawa. Doskonale to widać jeżdżąc różnymi samochodami. Żarówki standardowe a jakość oświetlenia drogi różna.

Wiec mysle o polsrodkach

są reflektory dodatkowe wasemu przystosowane do 100W żarówek H3 - na stronie wasemu. Drogowe 2HO. http://ww3w.wesem.pl/halogen.php?halogen=2ho&pl O ilości światła mówi liczba cechowania normalnie 12,5 lub 17,5 - jest na każdym reflektorze. Te 2HO mają 40! Przepisy mówią tylko,ze suma tych liczb wszystkich reflektorów nie może przekraczać iluś tam. A jak odczytać klasę szczelności IP?
Na PG miałem zajęcia z pojazdów- prowadzacy miał także uprawnienia diagnostyczne. Mówił, że można wsadzać 100W żarówki tylko światła muszą być poprawnie ustawione. Oczywiście kosztem odbłyśnika i na wodę trzeba uważać.
Na PG miałem zajęcia z pojazdów- prowadzacy miał także uprawnienia diagnostyczne. Mówił, że można wsadzać 100W żarówki tylko światła muszą być poprawnie ustawione. Oczywiście kosztem odbłyśnika i na wodę trzeba uważać.
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )
była niwka (i uaz, i aro też )
kup noktowizor
np:
http://www.allegro.pl/item133170553_rad ... ginal.html
lub ten
http://www.allegro.pl/item132768133_nok ... lgowy.html

np:
http://www.allegro.pl/item133170553_rad ... ginal.html
lub ten
http://www.allegro.pl/item132768133_nok ... lgowy.html
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
-
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Mam ale nie wygodnie sie prowadzi , o szyby sie tluczeMarci pisze:kup noktowizor![]()
np:
http://www.allegro.pl/item133170553_rad ... ginal.html
lub ten
http://www.allegro.pl/item132768133_nok ... lgowy.html

Manipulacja i ściemaselim pisze:
Philips

na 100W Rally jeździłem w wesemach i nic się nie działo a poprawa spora względem 55 tylko mus solidna instalacja
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Chińskie 100 W świeci jak markowe 30 W. Pewnie ma jeszcze szkło niebieską farbą pociągnięte, żeby xenon udawało.
Żarówki o większej mocy oczywiście mocniej się grzeją, co skraca żywotność reflektora. Zwiększony pobór prądu może prowadzić do uszkodzeń elementów instalacji elektrycznej pojazdu. Żarówki te są nielegalne, co może się skończyć zabraniem dowodu (i słusznie). Chińskie żarówki są wykonane niedokładnie i żadko żarnik występuje w nich we właściwym miejscu. Poza tym wzrost janości wcale nie jest liniowy, czyli żarówka 100 W wcale nie świeci dwa razy jaśniej od 50 W.
A wszystkie żarówki ulepszane, czyli o standardowej mocy, ale dające więcej światła mają krótszą żywotność. Więcej światłą można uzyskać z większej temperatury żarnika. A uzyskuje się to. stosując na żarnik cieńszy materiał.
Ja ulepszanie oświetlenia zacząłbym od sprawdzenia napięcia w instalacji pojazdu. Powinno być 14V. Zastosowałbym dobre kable zasilające i porządną masę. I oczywiście przekaźniki.
Żarówki o większej mocy oczywiście mocniej się grzeją, co skraca żywotność reflektora. Zwiększony pobór prądu może prowadzić do uszkodzeń elementów instalacji elektrycznej pojazdu. Żarówki te są nielegalne, co może się skończyć zabraniem dowodu (i słusznie). Chińskie żarówki są wykonane niedokładnie i żadko żarnik występuje w nich we właściwym miejscu. Poza tym wzrost janości wcale nie jest liniowy, czyli żarówka 100 W wcale nie świeci dwa razy jaśniej od 50 W.
A wszystkie żarówki ulepszane, czyli o standardowej mocy, ale dające więcej światła mają krótszą żywotność. Więcej światłą można uzyskać z większej temperatury żarnika. A uzyskuje się to. stosując na żarnik cieńszy materiał.
Ja ulepszanie oświetlenia zacząłbym od sprawdzenia napięcia w instalacji pojazdu. Powinno być 14V. Zastosowałbym dobre kable zasilające i porządną masę. I oczywiście przekaźniki.
- cornholio78
- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
albo mozna na roznych dresiarskich aukcjach kupic gotowe zestawy przetwrnica plus zarowka xenon , z jakims spec patentem zeby wsadzic to do zwyklych halogenow( mozna coraz tansze wyrwac). czesto nawet halogeny sa sprzedawane w dwoch opacjach xenon i zwykle h3 np. hella ff200, jumbo czy luminator.
normalny luminator kosztuje 350 zl a z xenonem jedno zero wiecej.
Kupilem ostatnio 1szt luminator xenon ( trafila sie okazja) jak go odpalilem w nocy zeby sprawdzic... myslalem ze juz rano.
Przepasc w stosunku do zwyklych lampek.
PPolecam pokombinowac w te strone.
normalny luminator kosztuje 350 zl a z xenonem jedno zero wiecej.
Kupilem ostatnio 1szt luminator xenon ( trafila sie okazja) jak go odpalilem w nocy zeby sprawdzic... myslalem ze juz rano.
Przepasc w stosunku do zwyklych lampek.
PPolecam pokombinowac w te strone.
100% racja. W warunkach nocnych w lesie halogeny ksenonowe daja takie światło jak w piękny słoneczny dzień.Drako pisze: Kupilem ostatnio 1szt luminator xenon ( trafila sie okazja) jak go odpalilem w nocy zeby sprawdzic... myslalem ze juz rano.
Przepasc w stosunku do zwyklych lampek.
PPolecam pokombinowac w te strone.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość