nissan patrol GR 1990 przekaznik lub sterownik

masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
rapez
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 22, 2008 9:02 am
Lokalizacja: kroscienko

nissan patrol GR 1990 przekaznik lub sterownik

Post autor: rapez » sob mar 22, 2008 9:35 am

Witam serdecznie. sprawa wyglada tak. troszku podtopilem mojegop patrola, napewno zalalem przekaznik i sterownik do swiec. Nic sie nie dzialo ale za dwa dni przy podgrzewaniu swiec zauwazylem, ze grzeja sie bardzo krótko, i był problem z odpaleniem samochodu. Juz po odpaleniu przekaznik pstrykał jak oszalały i wlaczał oraz wyłączał podgrzewanie swiec. Wydaje mi sie ze to wina przekaznika, ale rozebralem go, był suchy, jednak bardzo malo prawdopodobne aby dostala sie tam woda, byl bardzo bardzo szczelnie zamkniety, mialem problem aby go otworzyc. Moje pytanie brzmi, czy sterownik, który znajduje sie na prawym słupku od wewnatrz samochodu zaraz koło bezpieczników mozed powodowac takie zachowanie przekaznika, czy te 2 elementy sa jakos powiazane ze soba, i czy moge zdiagnozowac blad, czy to na przekazniku ( w zasadzie to on mi pstryka cały czas), czy to na sterownkiu i jak mam to zrobic, pozatym auto pali i wszystko jest ok.

proszę o pomoc i dziekuje.

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » sob mar 22, 2008 9:40 am

-na 99,99% poszedl sterownik, wyjmij go i wysusz niekiedy ... wraca do pelnej sprawnosci,
ale szanse male- pod scalakami pewnie bedzie sporo wody, musisz poczekac az odparuje... mozesz przedmuchac
-sa powiazane bezposrednio wizaka kabli
-sprawdz przekaznik na krotko - wszystko sie wyjasni
-sprawdz tematy z ost. dwoch tygodni -> bylo o tym sporo !! :evil: :evil: :evil:
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
rapez
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 22, 2008 9:02 am
Lokalizacja: kroscienko

Post autor: rapez » sob mar 22, 2008 9:44 am

które kable w przekazniku spiac na krótko, aby sprawdzic...

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » sob mar 22, 2008 9:56 am

:evil: :evil: :evil:

P O S Z U K A J !!!
bylo... i pomysl !!

uda Ci sie :)2
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » sob mar 22, 2008 10:00 am

aaaa, poszukaj w dziale nissana :lol:
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
rapez
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 86
Rejestracja: sob mar 22, 2008 9:02 am
Lokalizacja: kroscienko

Re: nissan patrol GR 1990 przekaznik lub sterownik

Post autor: rapez » sob lis 19, 2011 9:36 am

Witam po bardzo długiej przerwie. Nie ma już patrola, ale problem naprawiłem.
Sterownik wyjąłem, wysuszyłem, przedmuchałem... i zaczął działać.
Dziękuję wszystkim za pomoc :)2 :)2 :)2
WG RHD 4.7V8 HO lift 4" kostka, winda...

kwiatkowawies
Posty: 365
Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
Lokalizacja: kwiatkowawies

Re: nissan patrol GR 1990 przekaznik lub sterownik

Post autor: kwiatkowawies » sob lis 19, 2011 11:31 am

No widzisz, optymizm kolego, optymizm :)21
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK

kornik21
 
 
Posty: 955
Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem

Re: nissan patrol GR 1990 przekaznik lub sterownik

Post autor: kornik21 » sob lis 19, 2011 3:43 pm

3 lata się suszył;)
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość