Centralny zamek problem
Moderator: Marcin-Kraków
Centralny zamek problem
Mam problem z Centralnym zamkiem w pajero II
z kluczyka zamykają się tylko drzwi które zamykamy, natomiast jak otwieram kluczykiem to jest tak:
otwieram stronę kierowcy to się otwierają drzwi kierowych + bagażnik, otwieram drzwi od pasażera otwiera się wszystko.
Próbowałem podłączyć to pod przez przekaźniki do centralki od alarmu ale dzieje się to samo.
Może macie jakąś rade dla mnie?
z kluczyka zamykają się tylko drzwi które zamykamy, natomiast jak otwieram kluczykiem to jest tak:
otwieram stronę kierowcy to się otwierają drzwi kierowych + bagażnik, otwieram drzwi od pasażera otwiera się wszystko.
Próbowałem podłączyć to pod przez przekaźniki do centralki od alarmu ale dzieje się to samo.
Może macie jakąś rade dla mnie?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Centralny zamek problem
wygląda jakby instalacja była od anglika
żle coś jest spięte
musisz sprawdzić ile kabli odchodzi od siłownika zamka kierowcy a ile od pasażera
tylko jeden siłownik jest główny w twoim wypadku to siłownik pasażera
żle coś jest spięte
musisz sprawdzić ile kabli odchodzi od siłownika zamka kierowcy a ile od pasażera
tylko jeden siłownik jest główny w twoim wypadku to siłownik pasażera
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: Centralny zamek problem
Przyzwyczajć się



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: Centralny zamek problem
po kablach widziałem ze jest niby ok. Moze siłownik szwankuje?
Z anglikiem to nic wspólnego nie ma bo mam faktury zakupu od nowości z niemiec, bo kupiłem od pierwszego właściciela.
Z anglikiem to nic wspólnego nie ma bo mam faktury zakupu od nowości z niemiec, bo kupiłem od pierwszego właściciela.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: Centralny zamek problem
Wychodzi na to że masz 2 siłowniki sterujące, zamień je na chwile i wtedy sprawdź, jak będzie działać to padło sterowanie w siłowniku, a jak będzie tak samo, to coś dalej w instalacji lub samym sterowniku centralnego.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
Re: Centralny zamek problem
Od początku.
Centralny oryginał, czy dokładany?
tutaj się chyba trochę zamotałeś:
Napisz jeszcze raz jak to działa i jaki to zamek. Jak i do czego to jest spięte? Alarm? Sterownik radiowy?
Bo usterek może być kilka: uwalony switch, rozregulowany siłownik, padnięty siłownik, przerwany przewód...
Centralny oryginał, czy dokładany?
tutaj się chyba trochę zamotałeś:
Rozwiń tą myśl :dz kluczyka zamykają się tylko drzwi które zamykamy, natomiast jak otwieram kluczykiem to jest tak
Napisz jeszcze raz jak to działa i jaki to zamek. Jak i do czego to jest spięte? Alarm? Sterownik radiowy?
Bo usterek może być kilka: uwalony switch, rozregulowany siłownik, padnięty siłownik, przerwany przewód...
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.
Re: Centralny zamek problem
działało tak od początku. Centralny jest fabryczny. Ja dołożyłem alarm i chciałem to spiąć razem ale wystąpił właśnie taki problem jak napisałem i dalej nie wiem. Jak nie dojdę to zostanie jakiś elektryk co zakłada centralne... i zapewne będzie chciał ażeby były nowe....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: Centralny zamek problem
Wygląda na padnięte switche w siłownikach. Teraz doczytałem to zdanie, które mnie zmotało 
Albo poprzecinane przewody w przelotkach drzwiowych. Sprawdź, czy tam nie masz nic pouszkadzane.
Najlepiej dostać się do wiązki siłownika i sprawdzić, co tam się pojawia na przewodach sterujących. Możesz zajrzeć na elektrodę i poszukać opisu do swojego auta.
A jeśli się na tym nie zbytnio znasz i nie masz ochoty na rozgryzanie idei japońskich elektryków, to oddaj to do jakiegoś rzetelnego alarmiarza, który ci to ładnie zepnie z alarmem.
A swoją drogą, jak siłownik jest zużyty/uszkodzony, to faktycznie najlepiej go wymienić na nowy. I w starszy autach często nawet fabrycznie były montowane siłowniki wyglądające jak uniwersalne. Zastąpienie oryginalnego uniwersalnym też nie jest trudne. Zazwyczaj udaje się wykorzystać istniejące cięgła.

Albo poprzecinane przewody w przelotkach drzwiowych. Sprawdź, czy tam nie masz nic pouszkadzane.
Najlepiej dostać się do wiązki siłownika i sprawdzić, co tam się pojawia na przewodach sterujących. Możesz zajrzeć na elektrodę i poszukać opisu do swojego auta.
A jeśli się na tym nie zbytnio znasz i nie masz ochoty na rozgryzanie idei japońskich elektryków, to oddaj to do jakiegoś rzetelnego alarmiarza, który ci to ładnie zepnie z alarmem.
A swoją drogą, jak siłownik jest zużyty/uszkodzony, to faktycznie najlepiej go wymienić na nowy. I w starszy autach często nawet fabrycznie były montowane siłowniki wyglądające jak uniwersalne. Zastąpienie oryginalnego uniwersalnym też nie jest trudne. Zazwyczaj udaje się wykorzystać istniejące cięgła.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Re: Centralny zamek problem
Możesz mieć też siłowniki syfem zapchane ( czyli do wymiany ). Ja po kilku wymianach onych przyzwyczaiłem się 

Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość