Centralny zamek problem

masz problem z alternatorem, rozrusznikiem ? nie wiesz jak podłączyć halogeny ?

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Centralny zamek problem

Post autor: Przemy » wt mar 24, 2009 9:20 pm

Mam problem z Centralnym zamkiem w pajero II
z kluczyka zamykają się tylko drzwi które zamykamy, natomiast jak otwieram kluczykiem to jest tak:
otwieram stronę kierowcy to się otwierają drzwi kierowych + bagażnik, otwieram drzwi od pasażera otwiera się wszystko.
Próbowałem podłączyć to pod przez przekaźniki do centralki od alarmu ale dzieje się to samo.
Może macie jakąś rade dla mnie?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Centralny zamek problem

Post autor: kpeugeot » wt mar 24, 2009 9:31 pm

wygląda jakby instalacja była od anglika

żle coś jest spięte

musisz sprawdzić ile kabli odchodzi od siłownika zamka kierowcy a ile od pasażera

tylko jeden siłownik jest główny w twoim wypadku to siłownik pasażera
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Centralny zamek problem

Post autor: klucz13 » wt mar 24, 2009 9:32 pm

Przyzwyczajć się :)2
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Centralny zamek problem

Post autor: Przemy » śr mar 25, 2009 8:33 am

po kablach widziałem ze jest niby ok. Moze siłownik szwankuje?
Z anglikiem to nic wspólnego nie ma bo mam faktury zakupu od nowości z niemiec, bo kupiłem od pierwszego właściciela.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: Centralny zamek problem

Post autor: KML1 » śr mar 25, 2009 11:26 am

Wychodzi na to że masz 2 siłowniki sterujące, zamień je na chwile i wtedy sprawdź, jak będzie działać to padło sterowanie w siłowniku, a jak będzie tak samo, to coś dalej w instalacji lub samym sterowniku centralnego.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Błażej
 
 
Posty: 888
Rejestracja: pn sie 28, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Wrocław/Oława i okolice

Re: Centralny zamek problem

Post autor: Błażej » śr mar 25, 2009 8:33 pm

Od początku.
Centralny oryginał, czy dokładany?
tutaj się chyba trochę zamotałeś:
z kluczyka zamykają się tylko drzwi które zamykamy, natomiast jak otwieram kluczykiem to jest tak
Rozwiń tą myśl :d
Napisz jeszcze raz jak to działa i jaki to zamek. Jak i do czego to jest spięte? Alarm? Sterownik radiowy?
Bo usterek może być kilka: uwalony switch, rozregulowany siłownik, padnięty siłownik, przerwany przewód...
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: Centralny zamek problem

Post autor: Przemy » śr mar 25, 2009 9:11 pm

działało tak od początku. Centralny jest fabryczny. Ja dołożyłem alarm i chciałem to spiąć razem ale wystąpił właśnie taki problem jak napisałem i dalej nie wiem. Jak nie dojdę to zostanie jakiś elektryk co zakłada centralne... i zapewne będzie chciał ażeby były nowe....
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Błażej
 
 
Posty: 888
Rejestracja: pn sie 28, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Wrocław/Oława i okolice

Re: Centralny zamek problem

Post autor: Błażej » śr mar 25, 2009 11:15 pm

Wygląda na padnięte switche w siłownikach. Teraz doczytałem to zdanie, które mnie zmotało :D
Albo poprzecinane przewody w przelotkach drzwiowych. Sprawdź, czy tam nie masz nic pouszkadzane.
Najlepiej dostać się do wiązki siłownika i sprawdzić, co tam się pojawia na przewodach sterujących. Możesz zajrzeć na elektrodę i poszukać opisu do swojego auta.
A jeśli się na tym nie zbytnio znasz i nie masz ochoty na rozgryzanie idei japońskich elektryków, to oddaj to do jakiegoś rzetelnego alarmiarza, który ci to ładnie zepnie z alarmem.
A swoją drogą, jak siłownik jest zużyty/uszkodzony, to faktycznie najlepiej go wymienić na nowy. I w starszy autach często nawet fabrycznie były montowane siłowniki wyglądające jak uniwersalne. Zastąpienie oryginalnego uniwersalnym też nie jest trudne. Zazwyczaj udaje się wykorzystać istniejące cięgła.
To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Re: Centralny zamek problem

Post autor: janusz k160 » wt sie 04, 2009 8:52 pm

Możesz mieć też siłowniki syfem zapchane ( czyli do wymiany ). Ja po kilku wymianach onych przyzwyczaiłem się :)21
Paranoja to znajomość wszystkich faktów.William S.Borroughs
k1603.3TD,Y612.8TDIC,Qashqai+2 1.6dci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość