wskaźnik temperatury i paliwa
Moderator: Marcin-Kraków
- Marcin 260R
-
- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
- Lokalizacja: Bystra
wskaźnik temperatury i paliwa
Witam!
Wskaźnik poziomu paliwa i temperatury silnika pokazuje "dużo za dużo". Czy to może też być problem z jakimś przekaźnikiem? Jak to sprawdzić? (PatrolK-260, 1991r, RD28T)
I jak kojarzę oszalały przy forsowaniu głębokiego brodu..
Z góry dziękuję za poradę!
Wskaźnik poziomu paliwa i temperatury silnika pokazuje "dużo za dużo". Czy to może też być problem z jakimś przekaźnikiem? Jak to sprawdzić? (PatrolK-260, 1991r, RD28T)
I jak kojarzę oszalały przy forsowaniu głębokiego brodu..
Z góry dziękuję za poradę!
-
-
- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Re: wskaźnik temperatury i paliwa
jeżeli oba naraz zaczęły pokazywać za dużo to problem będzie raczej z masą na zegarach.
- Marcin 260R
-
- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 7:24 pm
- Lokalizacja: Bystra
Re: wskaźnik temperatury i paliwa
może uda się odnowić temat..
Pan elektryk stwierdził nieprawidłowe działanie stabilizatora napięcia przy wskaźnikach, masa jest ok. Zaproponował wymianę starej deski na .. starą
Jak to można "z głową" naprawić? Czy w okolicach Bielska-B. znacie taki talent?
pozdrawiam!
Pan elektryk stwierdził nieprawidłowe działanie stabilizatora napięcia przy wskaźnikach, masa jest ok. Zaproponował wymianę starej deski na .. starą

Jak to można "z głową" naprawić? Czy w okolicach Bielska-B. znacie taki talent?
pozdrawiam!
Re: wskaźnik temperatury i paliwa
A ten stabilizator jest na bimetalu czy elektroniczny?Marcin 260R pisze:może uda się odnowić temat..
Pan elektryk stwierdził nieprawidłowe działanie stabilizatora napięcia przy wskaźnikach, masa jest ok. Zaproponował wymianę starej deski na .. starą![]()
Jak to można "z głową" naprawić? Czy w okolicach Bielska-B. znacie taki talent?
pozdrawiam!
Najłatwiej "naprawić" wykrzywiając wskazówki w odpowiednim kierunku

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: wskaźnik temperatury i paliwa
stabilizator to on ma w Twoim portfelu...Marcin 260R pisze:może uda się odnowić temat..
Pan elektryk stwierdził nieprawidłowe działanie stabilizatora napięcia przy wskaźnikach, masa jest ok. Zaproponował wymianę starej deski na .. starą![]()
Jak to można "z głową" naprawić? Czy w okolicach Bielska-B. znacie taki talent?
pozdrawiam!
większość wskaźników ma 5 koncówek - dwie do podswietlania , dwie do zasilania ( plus i masa ) i jeden pomiarowy do czujnika
jezeli to masa lub plus -> wez kawalek druta podepnij do pewnej masy a drugi koniec do masy bezposrednio przy wskaźniku i zobacz czy cos sie zmienilo. to samo z plusem
jezeli to mozliwe odepnij od wskaźnika kabelek który zwierasz.
i nie zapomnij miec gasnicy pod reka

jak juz dojdziesz z czym problem pozostaje tylko szukanie gdzie jest kiepski styk - najczesciej padja złaczki lub punkty masy
dobrej zabawy
Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami.
LR Defender 300 110SW
LR Disco I 300
LR Defender 300 110SW
LR Disco I 300
Re: wskaźnik temperatury i paliwa
Wymień zegary na inne, licznik możesz zostawić swój.Marcin 260R pisze:może uda się odnowić temat..
Pan elektryk stwierdził nieprawidłowe działanie stabilizatora napięcia przy wskaźnikach, masa jest ok. Zaproponował wymianę starej deski na .. starą![]()
Jak to można "z głową" naprawić? Czy w okolicach Bielska-B. znacie taki talent?
pozdrawiam!
Nie wiem jak w 260-kach, ale w 160-ce są właśnie 2 takie stabilizatory napięcia - jeden do temperatury i poziomu paliwa, a drugi do zegara ciśnienia oleju.
U mnie ten wynalazek głupiał jak się nagrzał na słońcu, uderzenie w deskę nad zegarami naprawiało problem.

-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: wskaźnik temperatury i paliwa
a mi się zdaje że srali muchy bedzie wiosna
wskażnik temperatury przestał działać
kupiłem nowy czujnik i w chwili gdy ciecz osiągała temperaturę,jakby to najlepiej zobrazować......
temperature moczu to wskaznik pokazywła tuż przed czerwonym a za chwilę szedł na maxa
w tej chwili po wymianie silnika wskażnik temperatury nadal się tak dziwnie zachowuje,więc go odłaczyłem
ale ! dodatkowo po wymianie silnika samo przekręcenie kluczyka w pozycje kontakt pokazuje ciśnienie oliwy w połowie skali
a po uruchomieniu idzie na maxa
więc to wszystko nie takie proste
wskażnik temperatury przestał działać
kupiłem nowy czujnik i w chwili gdy ciecz osiągała temperaturę,jakby to najlepiej zobrazować......
temperature moczu to wskaznik pokazywła tuż przed czerwonym a za chwilę szedł na maxa
w tej chwili po wymianie silnika wskażnik temperatury nadal się tak dziwnie zachowuje,więc go odłaczyłem
ale ! dodatkowo po wymianie silnika samo przekręcenie kluczyka w pozycje kontakt pokazuje ciśnienie oliwy w połowie skali
a po uruchomieniu idzie na maxa
więc to wszystko nie takie proste
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości