No dobra,
mieliśmy wczoraj z Arturosxp udany wieczór w garażu (skończyliśmy dziś 1:30

)tzn zrobiliśmy oświetlenie wnętrza i komory silnika oraz ręczny.
I tak oświetlenie, głupia sprawa

, to był spalony bezpiecznik w skrzynce pod drzwiami kierowcy nr 8 i naruszony kabelek przy złączce, od spodu pod obudową kierownicy, oceniam że mógł zostać "trafiony" przy zdejmowaniu osłony i wyciąganiu cięgna zwalniającego blokadę ręcznego.
Ręczny blokada to po prostu "mechanik" najpierw zakładał osłonę pod kierownicą a potem próbował włożyć w ucho końcówkę cięgna i wyszła lipa bo tak nie da się tego zrobić

. Swoja drogą musiał się nieźle nagimnastykować

a efekt żaden.
Centralny zamek to złączka nie stykała od kabelka w wielkiej kostce "koło ręcznego" i już działa.
Pozostał tylko problem przełączania napędów tzn dołączania przedniej osi

.
Wygląda to tak że na konsoli sterującej napędami tylko 2HI pali się na stałe, przy próbie przełączenia na jakikolwiek inny napęd AUTO 4WD, 4HI, 4LO światełko wybranego napędu miga lecz nie załącza przedniej osi

. Przy włączaniu na 4LO słychać przełączenie zmiany przełożenia w reduktorze. Podłączyliśmy też wczoraj skaner OBD2 i pokazał że jest problem z obwodem elektrycznym sterującym zmianą napędów

. Nie zapala mi się też SERWICE 4WD, a jest sprawna. Czy ktoś może wie gdzie szukać i czego?
A "monter" zadeklarował że odkupi mi pokrywę do skrzynki bezpieczników. Pozytyw.
Muszę go jeszcze cisnąć o ten wlew, żeby odkupił ten element zderzaka w którym nawiercił wlew i przeniósł go, tak jak było uzgodnione

, pod klapkę wlewu paliwa.
Co do działania instalacji LPG to nie ma do czego się przyczepić, nie brak mocy w pełnym zakresie, nie ma różnicy pomiędzy jazdą na benzynie i LPG, Arturosxp sprawdził go po trasie, a i skaner OBD2 też wskazywał że wszystko jest ok na Bankach i korekcji. Nie zapala mi się żadne CHECK ENGINE. Instalacja jest ciekawa bo ma np
- reduktor tłokowy MAGIC 3 ,
http://www.europegas.pl/?lang=pl&content=regulators
- wtryskiwacze MATRIX 322,
http://www.autogaz-autoserwis.pl/index. ... &task=view
- komputer sterujący STAG 300,
http://www.ac.com.pl/sterowniki/uniwers ... ag-300,32/
Jak sie obrobię z tym co dolega mojemu Blazerkowi to opiszę dokladnie co i jak i wrzucę ew jakieś zdjęcia.
No myślę że wychodzę na prostą, pozostało tylko dołączanie przodu, przeniesienie wlewu, przeniesienie komputera od LPG (tak max 1-2 cm) i zamontowanie kontrolki od gazu w kabinie (to na moja prośbę nie zostało zamontowane, bo nie mogłem sie zdecydować gdzie ma być).
No to dziś ma do mnie przyjechać "monter magik" na wizytę domową

, ciekawe czy dziś mu się uda
A za instalkę dałem 3,4k. Żeby nie te "przygody"

to by było fajnie.