Zapytanie odnośnie założenia LPG
Moderator: Marcin-Kraków
Zapytanie odnośnie założenia LPG
Witam kolegów .Mam takie pytanie czy do silnika 4.3 193KM da się założyć instalacje sekwencyjną ? Bo w warsztacie gazowniczym w mojej okolicy stwierdzili że nie da się bo to jest bezpośredni wtrysk paliwa coś na zasadzie silnika w Miśkach GDI. Mam nowa instalke Prinsa z Jeep i trochę mnie to zaskoczyło a widzę że niektóre Blazery mają LPG wiec jak jest? ja mam taki silnik: link http://static.ddmcdn.com/gif/vehicle-pi ... ne-480.jpg
Jeep ZJ 4.0 96r. Jeep WJ 4.7 99r. Blazer 4.3 4WD 98r. Były
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
- gn11.wasyl
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 3:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Z sekwencją będzie problem bo sam układ zasilania paliwem nie jest sekwencyjny tylko TBI (throttle body injection), także trzeba by emulować sekwencję na dwóch wtryskach paliwowych (koszt przewyższy wartość oszczędności na długo) albo klasyczna instalka
pzdr
pzdr
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
ja mam sekwencję, w kolektorze są powiercone otwory i wsadzone rurki, podobno robi się to bez większych problemów, informacje z przed miesiąca, bo w rodzinie pojawił się drugi Blazer i planowana była taka właśnie instalacja (koszt około 3tys)
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
W moim Blazerze (1995) jest klasyczna instalacja II generacji. Działa be zarzutów
Chevrolet Blazer 4.3 LT (1995) / LPG
- gn11.wasyl
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 3:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
a jak jest rozwiązany sygnał sekwencyjny do wtrysków LPG skoro silnik ma tylko dwa wtryskiwacze (tak są zbudowane TBI) i podają paliwo przemiennie więc sygnał do 6 wtrysków nie jest kompatybilnyuczniak pisze:ja mam sekwencję, w kolektorze są powiercone otwory i wsadzone rurki, podobno robi się to bez większych problemów, informacje z przed miesiąca, bo w rodzinie pojawił się drugi Blazer i planowana była taka właśnie instalacja (koszt około 3tys)

pzdr
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Jak to dwa wtryskiwacze?gn11.wasyl pisze:a jak jest rozwiązany sygnał sekwencyjny do wtrysków LPG skoro silnik ma tylko dwa wtryskiwacze (tak są zbudowane TBI) i podają paliwo przemiennie więc sygnał do 6 wtrysków nie jest kompatybilnyuczniak pisze:ja mam sekwencję, w kolektorze są powiercone otwory i wsadzone rurki, podobno robi się to bez większych problemów, informacje z przed miesiąca, bo w rodzinie pojawił się drugi Blazer i planowana była taka właśnie instalacja (koszt około 3tys)![]()
pzdr
TBI (throttle body injection), to jeden wtryskiwacz przed przepustnicą.
Sekwencje gazowe mogą pracować w trybie full-group albo semi-group (tak jak pracują niektóre wielopunktowe wtryski paliwa).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
nie bardzo się na tym znam, ale wiem że mam 6 wtryskiwaczy gazowych, bo jak byłem ostatnio na regulacjach to wyświetlane były parametry z każdego osobno
- gn11.wasyl
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 3:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
ehh się kapkę pomyliłem, Blazery po 97 mają pająka czyli 6 wtrysków i są sekwencyjne więc sekwencja zadziała normalnie, wcześniejsze TBI były dwojakie, albo z jednym wtryskiem i 6 rurek rozprowadzonych po kolektorze lub 2 wtryski jak na schemacie poniżej, także PLAYAUTO założysz sekwencję

pzdr
pees. na majla odpiszę wieczorem bądź jutro

pzdr
pees. na majla odpiszę wieczorem bądź jutro
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
To się nazywa CSFI (Central Sequential Fuel Injection)gn11.wasyl pisze: wcześniejsze TBI były dwojakie, albo z jednym wtryskiem i 6 rurek rozprowadzonych po kolektorze

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
- gn11.wasyl
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: pn lut 15, 2010 3:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
dokładnie tak
pzdr

pzdr
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Dzięki koledzy , czyli mojego Prinsa moge śmiało władować .
Jeep ZJ 4.0 96r. Jeep WJ 4.7 99r. Blazer 4.3 4WD 98r. Były
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Dokładnie tak, tylko nie u tych zuchów w okolicy. 10 lat temu były problemy z takimi silnikami, ale nie z tego powodu jaki podałeś. Teraz robi się większe,trudniejsze, nowsze i jest ok.
Blazer 99'
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Noto jest następny problem mianowicie w warsztacie zdjęli dekiel nad niby listwą wtryskową i mam taki mechanizm zasilania paliwem tak jakby centralny wtrysk od tyłu jest regulator ciśnienia paliwa i od góry dojście dwie rurki metalowe paliwa jedna zasilanie druga chyba powrót po bokach tak jakby sześć miejsc jak wtryskiwacz z których wychodzą rurki do kolektorów(tak jakby listwa i wtryskiwacze były całością od tego z każdego wtrysku idzie pająk do kolektorów i zgłupiałem w końcu da się w tym założyć gaz czy nie z opisu silnika i rocznika auta niby się da ale z tego co widzę pod maska ciężko . Ma ktoś fotę jak u siebie sekwencje ma podłączoną zakładam Landirenzo w końcu. Bańka pod spodem zamiast koła 60L. Każda pomoc sie przyda bo mi już ręce opadają przy tym aucie.
Jeep ZJ 4.0 96r. Jeep WJ 4.7 99r. Blazer 4.3 4WD 98r. Były
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Na forum był już poruszany wątek instalacji gazowych:
http://www.forum4x4.pl/search.php?keywo ... mit=Szukaj
http://www.forum4x4.pl/search.php?keywo ... mit=Szukaj
VZ
BLAZER 4,3 99'
BLAZER 4,3 99'
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
kolego na forum http://lpg-forum.pl jak wpiszesz w szukajce jest opisane jak zalozyc lpg do blazera
jak dostane te chol.... uszczelki pod kolektor to bede sobie zakladal instalke sekwencyjna
polecam stag premium 300-6 wtryski hana bodaj zielone i reduktor waham sie niko czy np 2xacr01
oczywiscie faro 8mm i wielozawor extra, rozdzielacz, kompensacja listew etc
ten setup kosztuje w bebechach hurtem okolo 2tysie
a za 3tysie to niewiem czy ktos rozsadnie to zalozy /tyczy sie blazera po 97-98r/
narazie gazuje sobie vw caddy potem jimmy a jak je ogarne to sie polecam
auto jest ciezko gazowalne trzeba rozorac gore silnika zeby dostac sie do wkretek
jak dostane te chol.... uszczelki pod kolektor to bede sobie zakladal instalke sekwencyjna
polecam stag premium 300-6 wtryski hana bodaj zielone i reduktor waham sie niko czy np 2xacr01
oczywiscie faro 8mm i wielozawor extra, rozdzielacz, kompensacja listew etc
ten setup kosztuje w bebechach hurtem okolo 2tysie
a za 3tysie to niewiem czy ktos rozsadnie to zalozy /tyczy sie blazera po 97-98r/
narazie gazuje sobie vw caddy potem jimmy a jak je ogarne to sie polecam
auto jest ciezko gazowalne trzeba rozorac gore silnika zeby dostac sie do wkretek
------------------------------
byly GMC Sonoma,Toyota Hilux
jest GMC Jimmy i troche innego zlomu
byly GMC Sonoma,Toyota Hilux
jest GMC Jimmy i troche innego zlomu
Re: Zapytanie odnośnie założenia LPG
Więc tak do wszystkich zainteresowanych LPG w moim Blazerku założone i hula bez żadnych komplikacji .
Koszt uszczelki pod kolektory 210zł od ręki mieli w Mustang trade na Farbiarskiej 24 Wawa.
Instalacja elektronika STAG 300-6, Reduktor KME Gold do 500KM, wtryskiwacze zwykłe na 2 listwach po 3szt. zielone Valtec. Zbiornik 60L pod autem czas montażu 2 dni.
Sprawa regulacji odbyła się w 15min bez zbędnych jazd po trasie z komputerem autko ma taka samą moc jak na PB chodzi równo nie dławi się nie dusi niema żadnych problemów . Cały mankament aby gazownik wiedział jakie dysze w kolektor wkręcić i gdzie aby LPG się nie cofało do kolektora i nie mieszało w innych otworach. Koszt całej instalki to 3000zł z papierami itp. Gazwonik którego mogę polecić to kolega Arkadiusz Najder warsztat prowadzi od wielu lat i montaż LPG naprawa regulacja holendrów pod Pułtuskiem Chmielewo 28. Kolega Arek jest zapalonym miłośnikiem rajdów terenowych . Zna się na rzeczy ceny można negocjować . Chętnie pomaga i doradzi jak przerobić autko . OFF-ROAD zna od podszewki wiec jest to ktoś kto ma wiedze i praktykę i znajomości która jest tak potrzebna w autkach terenowych . Warsztat specjalizuje się w naprawach marki LAND ROVER . Ja polecam wszystkim kolegom z Warszawy i okolic ale nie .
Koszt uszczelki pod kolektory 210zł od ręki mieli w Mustang trade na Farbiarskiej 24 Wawa.
Instalacja elektronika STAG 300-6, Reduktor KME Gold do 500KM, wtryskiwacze zwykłe na 2 listwach po 3szt. zielone Valtec. Zbiornik 60L pod autem czas montażu 2 dni.
Sprawa regulacji odbyła się w 15min bez zbędnych jazd po trasie z komputerem autko ma taka samą moc jak na PB chodzi równo nie dławi się nie dusi niema żadnych problemów . Cały mankament aby gazownik wiedział jakie dysze w kolektor wkręcić i gdzie aby LPG się nie cofało do kolektora i nie mieszało w innych otworach. Koszt całej instalki to 3000zł z papierami itp. Gazwonik którego mogę polecić to kolega Arkadiusz Najder warsztat prowadzi od wielu lat i montaż LPG naprawa regulacja holendrów pod Pułtuskiem Chmielewo 28. Kolega Arek jest zapalonym miłośnikiem rajdów terenowych . Zna się na rzeczy ceny można negocjować . Chętnie pomaga i doradzi jak przerobić autko . OFF-ROAD zna od podszewki wiec jest to ktoś kto ma wiedze i praktykę i znajomości która jest tak potrzebna w autkach terenowych . Warsztat specjalizuje się w naprawach marki LAND ROVER . Ja polecam wszystkim kolegom z Warszawy i okolic ale nie .
Jeep ZJ 4.0 96r. Jeep WJ 4.7 99r. Blazer 4.3 4WD 98r. Były
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Ford Explorer 4.0 SOHC 97r. Jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość