Dostań się do gruszki i ją rozruszaj ręką - powinna mieć około 1cm skoku może trochę więcej. Potem prześledź podciśnienie i zawór elektryczny podciśnienia czy działa przy załączaniu napędu - wał jak nie ma oporów to kręci się nawet na 2wd ... przynajmniej w Blazerach bo tam przód jest zdaje się na wisko spięty.
Jak nie wiesz gdzie jest gruszka (acutator) to poszukaj w necie gdzie u Ciebie - Blazery mają po prawej stronie przedniego dyfra dostęp po wyjęciu akumulatora i płyty podtrzymującej akumulator. Wymiana całego podciśnienia (w komorze silnika) nie powinna Ci zająć więcej niż jeden dzień bo układ jest prosty jak konstrukcja cepa. Ja kupiłem 10m węża i szykowałem się na ciężką walkę ... zużyłem około 3m i mam podciśnienie jak ta lala.
Jak będziesz dbał używał i smarował to działa, choć zgodzę się że to nie jest rewelacyjne rozwiązanie ale i tak lepsze niż się obudzić w błocie z nie zapiętymi sprzęgłami na piastach

Blazer 5d 2001 CSFI 4.3, LPG
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje
