Blazer
Moderator: Marcin-Kraków
-
Marcin1

- Posty: 592
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin1 » czw sie 13, 2009 9:28 am
Ale nawet jak muszę coś takiego mieć to chyba patrzę za ile stoją na rynku

a przez to, że nie jest to auto z kategorii popularnych to cena musi być niska. Co prawda to zupełnie inna bajka ale Pontiaca Grand Am z 2003 roku kupiłem półtora roku temu za 23.000zł, a Blazera rocznik 2000 w roku 2006 za 21.000zł. Oba bez wypadków i niejeżdżone w Polsce. Miały lekkie stłuczki na oko "do celów ubezpieczeniowych" ale była to typowa kosmetyka (w jednym połamany zderzak, a w drugim połamana atrapa i zbity reflektor) - zostały dokładnie sprawdzone czujnikami przed zakupem.
Pozdrawiam, Marcin
Blazer 4.3V6 LS 4x4
-
Marcin1

- Posty: 592
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin1 » czw sie 13, 2009 9:29 am
Ale nawet jak muszę coś takiego mieć to chyba patrzę za ile stoją na rynku

a przez to, że nie jest to auto z kategorii popularnych to cena musi być niska. Co prawda to zupełnie inna bajka ale Pontiaca Grand Am z 2003 roku kupiłem półtora roku temu za 23.000zł, a Blazera rocznik 2000 w roku 2006 za 21.000zł. Oba bez wypadków i niejeżdżone w Polsce. Miały lekkie stłuczki na oko "do celów ubezpieczeniowych" ale była to typowa kosmetyka (w jednym połamany zderzak, a w drugim połamana atrapa i zbity reflektor) - zostały dokładnie sprawdzone czujnikami przed zakupem.
Pozdrawiam, Marcin
Blazer 4.3V6 LS 4x4
-
Marcin1

- Posty: 592
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin1 » czw sie 13, 2009 9:30 am
Błąd serwera
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 11:53 pm przez
Marcin1, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Marcin1

- Posty: 592
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin1 » czw sie 13, 2009 9:31 am
Błąd serwera
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 11:53 pm przez
Marcin1, łącznie zmieniany 2 razy.
-
JaberNTT

- Posty: 689
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:05 am
- Lokalizacja: Władysławów
Post
autor: JaberNTT » ndz sie 30, 2009 8:34 am
No i moje Tahoe zrobione kurcze czuje się jak bym dopiero co go kupił hhehehehe .
Prawie że zapomniałem że tym się tak fajnie jeździ .
Dodge Ram w200 / m880 1976.
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » czw paź 29, 2009 9:57 pm
Witam!
Mam jeszcze pytanko odnośnie do motalności Tahoe. Chodzi mi w zasadzie o kosmetykę. Czyli zamiast oryginalnych rowerówek, jakieś szersze felgi z większym odsadzeniem. Czy takie felgi można gdzieś dostać w RP? Czy trzeba ciągnąć z USA? Czytałem, że z nawet z Blazerem są problemy żeby dostać felgi.
Jeśli zakupię jakieś Tahoe to chciałbym uzyskać taki efekt, może nawet bez liftu:
http://www.4x4offroads.com/1999-chevrol ... t-4x4.html
Pozdrawiam!
[Poszukiwacz SUVa 4x4]
Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw paź 29, 2009 10:03 pm
Zientas pisze:Witam!
Mam jeszcze pytanko odnośnie do motalności Tahoe. Chodzi mi w zasadzie o kosmetykę. Czyli zamiast oryginalnych rowerówek, jakieś szersze felgi z większym odsadzeniem. Czy takie felgi można gdzieś dostać w RP? Czy trzeba ciągnąć z USA? Czytałem, że z nawet z Blazerem są problemy żeby dostać felgi.
Jeśli zakupię jakieś Tahoe to chciałbym uzyskać taki efekt, może nawet bez liftu:
http://www.4x4offroads.com/1999-chevrol ... t-4x4.html
Pozdrawiam!
[Poszukiwacz SUVa 4x4]
standardowy rozstaw śrób i fel do wyboru i koloru tylko poszukać

32cale chodzą bez motania tylko zalezy jakie to 32 cale

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » czw paź 29, 2009 10:47 pm
A taki lekki lift jak można osiągnąć?
Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw paź 29, 2009 10:48 pm
Zientas pisze:A taki lekki lift jak można osiągnąć?
Ten co wskazałeś to 6" więc nie lekki a kit na ebayu kupujesz

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » czw paź 29, 2009 10:52 pm
OK - dzięki za info

Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pt paź 30, 2009 10:05 am
33 cale (255/85R16) też wchodzą bez niczego i jest zapas.
A ten z linka obleśnie dresiarsko wygląda. I jeszcze piszą "We usually hit deep mud and water." a silnik czysty, że jeść z niego można

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » pt paź 30, 2009 12:34 pm
Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
broda 5.7
- jestem tu nowy...

- Posty: 20
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 12:27 pm
- Lokalizacja: kielce
Post
autor: broda 5.7 » śr lis 04, 2009 11:45 am
felgi bez wiekszych problemów dostaniesz w polsce bo rozstaw śrub jest taki sam jak nissanie i toyocie 6x139, oponki wejdą na standard 33x12,5 ale trzeba delikatnie podstukać blache żeby nie tarło przy skręcie co do liftu to możesz podciągnąć na drążkach skrętnych , ja u siebie mam klucze liftujące drązki i podniesiony na budzie 6 cm a opony mam 33x13,5 i są troche przymałe a tak wygląda na zdjęciu
[img]
[IMG]http://img42.imageshack.us/img42/2868/t ... res040.jpg[/img]
[/img]
-
smuggler
-

- Posty: 118
- Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:37 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: smuggler » sob lis 14, 2009 9:40 am
broda 5.7 pisze:co do liftu to możesz podciągnąć na drążkach skrętnych , ja u siebie mam klucze liftujące drązki i podniesiony na budzie 6 cm
Nie za dużo jak na lift na samych drążkach? Odczuwasz jakieś zmiany w pracy zawieszenia przy takim lifcie?
Co do zdjęcia - jak prowadzi się na asfalcie na takich oponach, w szczególności na zakrętach? Podejrzewam, że na tak twardej gumie zawija tylną osią aż miło

Chevy Tahoe 5.7 V8
-
andrzejz
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:41 pm
Post
autor: andrzejz » śr lis 18, 2009 2:07 am
1
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » śr lis 18, 2009 10:25 am
andrzejz pisze:1

Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
broda 5.7
- jestem tu nowy...

- Posty: 20
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 12:27 pm
- Lokalizacja: kielce
Post
autor: broda 5.7 » pt lis 20, 2009 10:30 am
fakt że po podciągnięciu na drążkach zrobił się bardziej sztywny ale prowadzi sie nieżle co do opon to przedtem jeżdziłem na mt goodricha i były dużo cichsze na asfalcie ale te za to lepiej wyglądają bardziej agresywnie
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » śr sty 20, 2010 12:12 am
Cześć! To znowu ja
Analizuję sobie co jakiś czas ogłoszenia i czasem spotykam Tahoe z taką wajchą na skrzyni jak na zdjęciu (`99). Czy ta wajcha jest od napędów?
Bo chyba wszystkie mają przełącznik na kokpicie...
Pozdrawiam serdecznie!

Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
broda 5.7
- jestem tu nowy...

- Posty: 20
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 12:27 pm
- Lokalizacja: kielce
Post
autor: broda 5.7 » śr sty 20, 2010 9:14 am
to jest wajcha od napędów , bodajże dopiero od 99 roku miały przełaczniki napędów w kokpicie
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » śr sty 20, 2010 9:40 am
Hmmm... ale tu poniżej jest `97 i ma chyba przełączanie na kokpicie. Sporo się naoglądałem ogłoszeń, prawie wszystki ebyły 4x4 i 1th gen., a takie coś widzę drugi raz dopiero. Wydawało mi się, że to ma coś wspólnego z regulacją zawieszenia.

Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr sty 20, 2010 10:09 am
Od 97 miały guziki zamiast wajchy (i obrzydliwy ołtarzyk z poduszką przed pasażerem).
U mnie wajcha

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » śr sty 20, 2010 2:30 pm
To dlaczego ten `99 ma wajchę...

Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr sty 20, 2010 2:52 pm
Może przeszczep?
A może były jakieś takie nietypowe kompletacje

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
smuggler
-

- Posty: 118
- Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:37 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: smuggler » śr sty 20, 2010 9:59 pm
Zientas pisze:To dlaczego ten `99 ma wajchę...

Moim zdaniem przeszczep. Wajcha wygląda na dokładaną, bo zupełnie nie komponuje się z tunelem środkowym. Wygląda, jakby była dołożona obok oryginalnego tunelu, a w wersjach z wajchą nie ma takich dokładek.
Chevy Tahoe 5.7 V8
-
Zientas
-

- Posty: 152
- Rejestracja: śr mar 03, 2004 1:04 am
- Lokalizacja: Komorniki k. Poznania
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zientas » czw sty 21, 2010 1:15 pm
OK.
Powiedzcie mi jeszcze proszę w temacie tego poniższego egzemplarza. Czy takie nadkola/progi występowały tylko w jakiejś wersji czy też można takie coś dołożyć (np. kupić na ebayu). (Bardzo mi się podoba ten egzemplarz, ale jest z 1996 roku, przebieg 340 000 km i kosztuje... 8 000 e...

)

Trailblazer EXT 2002 (był: SAMURAI 1.3i `90, DURANGO 4.7 V8 `03)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość