
miałem Ci ja problem ze sterowaniem nawiewami. Gdzie bym nie ustawił, to wiało prosto w "ryja"

Jeden jest na samej górze, za poduszką pasażera.
Jeden jest za schowkiem pasażera po lewej stronie nr 1 na zdjęciu i jest trzeci wyglądający jak ufo nr 2 na zdjęciu

Generalnie nie działał mi siłownik nr 1 - ale po zdjęciu wężyka, w zależności od położenia regulacji nawiewów z wężyka dmuchało lub ssało

Siłownik 2 jak zauważyłem służy w sytuacji włączenia klimy na max. Wtedy otwiera klapkę.
Pytanie brzmi - do czego służy 1? Gdzie ew można nabyć coś takiego. Chociaż jak "wbiłem" go ręcznie i podłączyłem wężyk, to podciśnienie go trzymało, do pierwszej zmiany ustawienia. Wynika z tego, że podciśnienie za słabe, choć drobna nieszczelność też nie jest wykluczona.
Sterowanie ogrzewaniem - cold-hot. Na panelu do pokrętła sterowania ogrzewaniem dochodzą przewody elektryczne. Czy sterownia nagrzewnicą odbywa się elektrycznie? U mnie auto grzeje nader słabo. Przy odkręceniu ogrzewania na maxa, w obecnych temp., można śmiało jechać bez uczucia ukropu. Jak się zaczną mrozy będę musiał jeździć w kufajce

Gdzie szukać przyczyny?
pozdrawiam