uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

kmc1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 06, 2014 7:07 am

uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: kmc1974 » czw lis 06, 2014 5:52 pm

Tak,
to znowu ja, w trasę jutro lecę a z mostu się mooocno poci. Ktoś zna może rozmiar uszczelniacza bo jeden już mam, okazał się za duży :-/
Blazer S-10 '97 4.3

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: Kostuch » czw lis 06, 2014 6:46 pm

Ale wymiana uszczelniacza na ataku, to rozebranie dyfra, bo trzeba dobrze napiąć łożyska. Chyba że drutujesz... :)21
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

kmc1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 06, 2014 7:07 am

Re: uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: kmc1974 » pt lis 07, 2014 8:32 am

Kostuch pisze:Ale wymiana uszczelniacza na ataku, to rozebranie dyfra, bo trzeba dobrze napiąć łożyska. Chyba że drutujesz... :)21
co nie zmienia faktu, że nadal nie znam rozmiaru :P napisz coś więcej o tym napinianiu... w F125P wystarczyło szczelinomierzem zmierzyć luz i przy dokręcaniu się tego trzymać. Z kolei na forum blazera nie ma żadnej informacji o napinaniu, odkręcić, wymienić, skręcić :-) Jedyne czego nie znam to moment z jakim trzeba dokręcić :-/
Blazer S-10 '97 4.3

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: Kostuch » pt lis 07, 2014 10:14 am

kmc1974 pisze:
Kostuch pisze:Ale wymiana uszczelniacza na ataku, to rozebranie dyfra, bo trzeba dobrze napiąć łożyska. Chyba że drutujesz... :)21
co nie zmienia faktu, że nadal nie znam rozmiaru :P napisz coś więcej o tym napinianiu... w F125P wystarczyło szczelinomierzem zmierzyć luz i przy dokręcaniu się tego trzymać. Z kolei na forum blazera nie ma żadnej informacji o napinaniu, odkręcić, wymienić, skręcić :-) Jedyne czego nie znam to moment z jakim trzeba dokręcić :-/
Bo ten moment wynika z napięcia łożysk ataku - dokręcasz atak tak długo, aż przy obracaniu zacznie on stawiać moment oporu podawany w danych technicznych (oczywiście bez kosza satelitów).
Napięcie łożysk bocznych i ustawianie luzu to osobna bajka.
Generalnie w tych mostach nie jest to szybka i przyjemna operacja, bo wszystko robi się podkładkami dystansowymi. A jak się wymienia łożyska i trzeba wszystko od początku ustawiać, to zabawa trwa jeszcze dłużej...
Uszczelniacz jest jakiś calowy ale typowy - pytaj w sklepach internetowych z częściami do amerykanów.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Kuszman
Posty: 1824
Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: Kuszman » pt lis 07, 2014 8:40 pm

A na koniec jego wymiana moze nic nie dac jak będzie flansza miala juz wyrobiony rowek przez stary uszczelniacz.

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: Salata123 » wt lis 18, 2014 12:18 am

ale to widać na początku, czy ma to sens :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

kmc1974
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 06, 2014 7:07 am

Re: uszczelniacz tylnego mostu - wałka ataku rozmiar

Post autor: kmc1974 » śr gru 03, 2014 9:07 am

Salata123 pisze:ale to widać na początku, czy ma to sens :)21
racja, na razie czekam na uszczeniacz, bo zamówiony do mostu 8.5'' okazał się nie włąściwy i musiałęm zamówić w rock auto uszczelniacz do mosty 7.5''
Gdyby ktoś potrzebował uszczelniacza to mam na zbyciu ;-)
Blazer S-10 '97 4.3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość