Strona 1 z 1

Opony i felgi

: pt sty 21, 2005 1:27 am
autor: henry
hej jakie nailepiej (z dostepnych w Polsce) wybrac opony i felgi 32" aby moc "spokojnie" wlozyc do Blazera 90' ???

: pt sty 21, 2005 8:56 am
autor: plakiet
poczytaj to:

http://s10extremist.org/tech_articles/w ... terms2.htm

http://s10extremist.org/tech_articles/will_it_fit.htm

jak wynika z tych artykułów będziesz musiał go trochę podnieść...

: pt sty 21, 2005 1:39 pm
autor: henry
...byc moze tak, ale poki co myslalem o rozwiazaniu "ala Lamina" z podcieciem plastikow.

: pn sty 24, 2005 1:18 pm
autor: lamina
32" wejda po podcieciu ale tylko na felgach z duzym ET (odsadzeniem) , trzeba duuuuzo obciac nadkoli (ja dla 31" musialem w samych naroznikach prawie 10cm uciac) i bez usuniecia stabilizatora (nnie kazdy lubi jazde bez) sie raczej nie obejdzie.........
poza tym to nie chodzi o same plastiki... ja plastikow nie mialem i musialem ciac zywa blache....
niestety obciecie jest juz po za sruba mocujaca blotnik do nadwozia i trzeba dorobic mocowanie blotnika bo bedzie na dole latal.....
nie polecam dospawania bo bedzie mega gnilo.....

: pn sty 24, 2005 1:38 pm
autor: heniu w berecie
henry podnies se ciutke auto do gory bo zalozysz duze kola to ci na lajtowej popierdulce dobije i zrobi blotniki a`la nowe pajero :)21

: pn sty 24, 2005 1:46 pm
autor: henry
hehe auto tuning :)

: pn sty 24, 2005 1:48 pm
autor: lamina
zalecaja tez podciagniecie zawiasu na drazkacha... ale.... tak zrobilem i nie polecam.... auto kiepsko jezdzi, zawias ma za maly opad (dziury) sworznie az slychac jak sie wyrabiaja....

: pn sty 24, 2005 1:53 pm
autor: heniu w berecie
tyyyy henry ty wez se po dwa zwoje w sprezynach poucinaj :)21

: pn sty 24, 2005 3:22 pm
autor: henry
hmm... to nie wiem moze syfa zmienie :)

: pn sty 24, 2005 7:31 pm
autor: heniu w berecie
zooostaw go fajny jest

: pn sty 24, 2005 7:40 pm
autor: lamina
henry pisze:hmm... to nie wiem moze syfa zmienie :)
znacznie skuteczniejszy jest chyba body lift o jakies 5cm.... wlbo 8cm.... wtedy nie ma problemu.... bede zreszta robil to u siebie.... JAK TYLKO ZDOBEDE TE CHOLERNA SKRZYNIE BIEGOW :( juz pol roku szukam i nic...... a moze dluzej..... i pomyslec ze to jedna z najpopularniejszych skrzyn na swiecie....... byly w mustangach (sa w ssangyoung dalej montowane) byly w sierra cosworth , byly w chevrolet astro.... i kilku innych autach ....... nawet w JEEPie CJ byly montowane :(

: pn sty 24, 2005 10:42 pm
autor: Bogas
No to jak to jest na wtórnym rynku z częściami do S-10? Tyle ponoć stoi dawców - do Łodzi chociażby mój kolo po części do S-10 '88 się udał i wszystko od ręki i tanio. A ty nie możesz nic znaleźć? Przecież miałeś ponoć nawet kupić dawcę?
pozdro

: wt sty 25, 2005 9:03 am
autor: lamina
tja........
bo ja mam manualna skrzynie......
automatow jest na peczki i w cenach nawet za 800zl.........
manualna skrzynia niestety nie jest zbyt popularna........
reszta czesci jest dostepna bez problemow najmniejszych i w niskich cenach......

: wt sty 25, 2005 12:44 pm
autor: henry
podaj mi dokladnie namiary i info o tej skrzyni to dopisze do listy zapytan jaka to zamierzam poslac znajomemu do Chicago - moze akurat :)

a jak body lift - jakie pomysly ?

: wt sty 25, 2005 1:29 pm
autor: lamina
skrzynia "Borg Warner" T5 ewentualnie z nowszych skrzynia "Tremec" T5
moze byc nawet od napedu na 2 kola... chodzi o sam scrodek (srodkowy modol) bo ona jest 2/3 czesciowa - ewentualnie moze byc uszkodzona byle walki byly ok. acha w ostatecznosci moze byc 4 biegowa T4 od np jeepa CJ
body lift .... odkrecenie budy, potem kabli i wezykow (odpowietrzenia i podcisnienia do napedow.... jak ktos ma to wezyki od paliwa (ja nie mam :)21 ) potem powoli do gory... i zaleznie od stanu lap albo dospawanie profili/klockow albo dolozenie walcow i dlugie sruby..... sprawa prosta... okolo 5 godzin roboty jak sie czlowiek przygotuje... ale najpierw trzeba miec auto :( TRZEBA PAMIETAC O ZDEMONTOWANIU OSLONY WIATRAKA OD CHLODNICY... POTEM TRZEBA W NIM DOL OBCIAC :)

w pajero zajelo nam to w 2 osoby 3 godzinki... a tam bylo wiecej mocowan (chyba 12)

: wt sty 25, 2005 5:53 pm
autor: henry
..a ile max cm co by wlasciwosci jezdnych nie zgubic ?

: wt sty 25, 2005 6:15 pm
autor: lamina
kazdy centymetr to utrata wlasciwosi jezdnych....... ale tu uwaga... z oponami 31" blazerek S-10 i tak traci wlasciwosci jezdne :)...
ja planuje tyle podniesc zeby oponki 31" miescily sie bez podkrecania na drakach bo to boli bardzo ......