Czujnik temp. "silnika"

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Czujnik temp. "silnika"

Post autor: henry » ndz sty 30, 2005 4:11 pm

wiecie moze gdzie znajde czujnik temp "silnika" ?? - wskaznik na desce lezy wciaz plackiem i ani drgnie sadze ze czujnik byl umarl :) z gory dzieki za info...

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz sty 30, 2005 5:30 pm

W zależności od wersji silnika, jest to czujnik z dwoma kablami za termostatem (jeśli termostat jest z góry) lub po lewej stronie (jeśli termostat jest od przodu). Wtyczka powinna być czarna.

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » ndz sty 30, 2005 9:23 pm

no wlasnie... boris jak tam kniga przydaje sie :)

ad pytanie... ponadto jest dodatkowy czujnik zamontowany w jednej z glowic....... to jakos bylo od temperatury krytycznej czy cus... moze on tez ma wplyw na wskaznik? spraedz polaczenia w komputerze pokladowym moze pomoze...
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » ndz sty 30, 2005 10:27 pm

ok sprawdze dzieki za info :)

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » czw lut 03, 2005 2:11 pm

hmm to się udziela czy jak?
u mnie do tej pory było ok ale od dwóch dni (po rozgrzaniu silnika) wskaźnik albo leży "na dnie" albo dochodzi do ok 150st i opada na dół, albo utrzymuje się stale na ok 150st. wcześniej utrzymywał się zawsze na poziomie ok 200st. (nawet nie wiem ile powinno być...)
powietrze z nadmuchu jest gorące nawet jak wskaźnik się nie ruszy
też sprawdzać czujniki czy to może termostat?

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lut 07, 2005 10:29 pm

Ważne jest to aby utrzymywać w dobrej kondycji stan styków we wtyczkach. Można sotsować smar liften i wkitowac go we wtyczki aby zabezpieczyć przek czynnikami zewn. Jak pojawia się bezkontakcie to wiele rzeczy w samochodzie wariuje beznadziejnie.

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » wt lut 08, 2005 5:27 am

plakiet pisze: też sprawdzać czujniki czy to może termostat?
Najpierw sprawdź masę zegarów
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości