Blazer 4,3 94r.
Moderator: Marcin-Kraków
Blazer 4,3 94r.
Zwracam sie z ogromną prośbą do wszystkich osób które posiadają Blazera.
Potrzebuje książkę o blazerze z 1994 S10 4WD 4,3l silnik, najlepiej calą książkę albo link skąd moge ją ściągnąć. Kilka rzeczy mam do naprawy i nie wiem jak sie z tym uporać.
Pilnie chodzi mi o napędy 4Hi i 4LO nie chce sie załączyć.
Bede bardzo wdzieczny za kazdą pomoc.
Potrzebuje książkę o blazerze z 1994 S10 4WD 4,3l silnik, najlepiej calą książkę albo link skąd moge ją ściągnąć. Kilka rzeczy mam do naprawy i nie wiem jak sie z tym uporać.
Pilnie chodzi mi o napędy 4Hi i 4LO nie chce sie załączyć.
Bede bardzo wdzieczny za kazdą pomoc.
Manual można ściągnąć ze strony chevroleta po zarejestrowaniu, a serwisówkę Chilton'a ściągnąłem eMule'm.
I poczytaj jeszcze to:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=11963
I poczytaj jeszcze to:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=11963
brak napedu 4x4 moze byc spowodowany:
najprawdopodobniej urwany ktorys przewod podcisnieniowy... gorsza wersja to rozwalony piersciem wysprzeglika zalaczajacego naped na przod (jedna polos) w przednim dyfrze.
najprawdopodobniej urwany ktorys przewod podcisnieniowy... gorsza wersja to rozwalony piersciem wysprzeglika zalaczajacego naped na przod (jedna polos) w przednim dyfrze.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
630MB - bardzo dużo?MariuszM pisze:... no chyba ze bardzo duzo zajmuje

Laminie obiecałem już... dawno temu, że wyślę. Już leży wypalona, w podpisanej kopercie, tylko nie wiem kiedy mi się przypomni żeby na pocztę pojechać

MariuszM: podeślij adres na priv'a - jak już będę wysyłał to mogę od razu dwie na raz.
Lamina: twojego adresu też przecież nie mam! Chyba, że na firmę, to znajdę na stronie...
Wyjolem akumulator i pod nim sprawdzilem to urzadzenie co ciagnie linke od mostu, no i niby wszystko jest dobrze ale jak odlaczylem przewod od tegu urzadzenia (silnik pracowal) i ktos wlaczyl naped 4x4 to wydawola mi sie ze nie ciagnie powietrza, jak powinno byc 
Jednoczesnie jak robilem sam dla sprawdzenia ciagnolem ta linka albo podlaczylem sobie wezyk i zasysalem powietrze to tez nie zalaczal sie naped 4x4 ale znowu juz zaczely mi sie zapalas 2 lampki jednoczesnie (4HI i 4LO).
Teraz nie wiem co moze byc wydaje mi sie ze to urzadzeniem jest dobre ale nie jetem pewien i napad nie zalacza sie tylko pala sie jednoczesnie 2 lapki co moze byc teraz nie tak
Jak mam sprawdzic podcisnienie bo tego tez nie jestem pewien

Jednoczesnie jak robilem sam dla sprawdzenia ciagnolem ta linka albo podlaczylem sobie wezyk i zasysalem powietrze to tez nie zalaczal sie naped 4x4 ale znowu juz zaczely mi sie zapalas 2 lampki jednoczesnie (4HI i 4LO).
Teraz nie wiem co moze byc wydaje mi sie ze to urzadzeniem jest dobre ale nie jetem pewien i napad nie zalacza sie tylko pala sie jednoczesnie 2 lapki co moze byc teraz nie tak

Jak mam sprawdzic podcisnienie bo tego tez nie jestem pewien

to co badasz to tylko silownik ktory dolacza przednia polos.sterowany jest podcisnieniem .po wlaczeniu napedu 4x4 powinno pojawic sie podcisnienie w tej rurce co spowoduje jego zciagniecie i zablokowanie napedu.to cale ustrojstwo od podcisnienia znajduje sie gdzies na gorze skrzyni rozdzielczej kilka wezykow tam po wcisnieciu przycisku dolacza sie przedni wal i dodatkowo przelacza podcisnienie wlasnie na ten silownik.sprawdz dodatkowo zbiornik podcisnienia czy jest szczelny taka banka jak syrena alarmu po lewej stronie maski.powodzenia
tak raczej nie sprawdzisz...bo tam jest jeszcze przelacznik ktory rozdziela podcisnienie on jest skitrany pod podwoziem nad skrzynka rozdzielcza...odpal silnik wlacz 4x4 i sprawdz czy podcisnienie zciaga ten silownik pod akumulatorem potem wlacz 2 wd i powinno do odpuscic...jesli to jest git moze nie obraca ci sie przedni wal?? na 4x4 przy odpalonym silniku i pozycji p nie powinien sie obracac reka
z tym niestety nie walczylem na szczescie jeszcze ale sa tu forumowicze ktozy rozegrali blazera na czesci i zlozyli spowrotem....nasz model troche sie rozni ale to drobne detale...aka jakies ustrojstwo sterujace elektryka zalaczania 4x 4 znajduje sie u nas pod deska rozdzielcza nad kanalem srodkowym (to to tak pyka jak sie zalacza napedy)ale nie mam serwisowki i nie mam bladego pojecia do czego to jest.powodzenia
jesli nie dopina walu to optymistycznie.....
uszkodzony przycisk albo uklad sterowania zalaczaniem reduktora i wszystko co moze byc z tym zwiazane..... ewentualnie na kanale mozna odpiac sterowanie i recznie przelaczyc dzwignie reduktora ... jesli wtedy nie dziala to pesymistyczne
.... urwany lancuch w reduktorze albo jesli juz takiego kupiles to po prostu mogl komus pasc i zebatki i lancuch zalaczajacy naped ktos ze srodka zdemontowal...
uszkodzony przycisk albo uklad sterowania zalaczaniem reduktora i wszystko co moze byc z tym zwiazane..... ewentualnie na kanale mozna odpiac sterowanie i recznie przelaczyc dzwignie reduktora ... jesli wtedy nie dziala to pesymistyczne

Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
Wczesniej naped dziala, czasami dzialal za 1 raz a czasami nie, a teraz juz wogole nie dziala. Jak mozesz to napisz dokladnie jak moge to recznie zalaczyc (ten wal) bo nie wiem
Slyszalem ze moze tez byc zepsuty enkoder tylko nie wiem jak to mozna sprawdzic podobno to jest nierozbieralne i nie da sie tego naprawic tylko nowy trzeba kupowac. Enkoder znajduje sie przy szkrzynce rozdzielczej do niego dochodzi szeraka wtyczka z kilkoma kablami a czy jeszcze gdzies jest sterowanie to nie wiem. Dlatego prosze o dokladny opis co gdzie mam zrobic i gdzie sie znajduje 
A i jeszcze przycisk sprawdzalem i jest dobry


A i jeszcze przycisk sprawdzalem i jest dobry
zciagnolem ciltona emulem ale po rozpakowaniu nie chce dzialac:(plakiet pisze:Manual można ściągnąć ze strony chevroleta po zarejestrowaniu, a serwisówkę Chilton'a ściągnąłem eMule'm.
I poczytaj jeszcze to:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=11963
udało mi sie naprawić te napedy, powodem był silniczek(tryb na silniczku złapał luz), niby wszystko dobrze działa ale lzejszy naped(4 LO) nie chce sie załączyć za pierwszym razem tylko za drugim, trzecim. Mocniejszy napęd (4HI) załączasie bez problemowo.
NIe jestem pewiem czy dobrze jest to ustawione, wśrodku jest zebatka w kształcie półksięzyca ustawiłem ją na środek alenie jestem pewien czy to tak ma byc czy moze w jakieś innej pozycji.
NIe jestem pewiem czy dobrze jest to ustawione, wśrodku jest zebatka w kształcie półksięzyca ustawiłem ją na środek alenie jestem pewien czy to tak ma byc czy moze w jakieś innej pozycji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość