Dobry wybór?

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Dobry wybór?

Post autor: bodek1 » sob sty 07, 2006 8:21 pm

UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » sob sty 07, 2006 9:34 pm

No Ferajna 8) Pomóżcie bliźniemu :)2 Szukam jakiegoś autka i tak sobie myslę , że może blazer??? Jeepy odpadają - wrangler trzepak/ jeszcze mam YJ 4,0 / , a cherokee i grand bujaki , i to awaryjne!!! LR miałem i też dziękuję! Patrol jakoś mi nie leży . No więc może wlasnie blazer? Tak jak w ogłoszeniu: 1999r , ze Szwajcarii , komplet papierów , bezwypadkowy , pięknie utrzymany , 170tys. przebiegu , zrobiony servis w Szawajcarii za 7000 CHF . Auto dość ładne , z dużym motorem / strasznie to lubię / pięknie wyposażone , ale nic nie wiem na temat waryjności i wszystkiego co jest związane z codzienną eksploatacją!!! Zlitujecie się ??
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
AREX
 
 
Posty: 209
Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:58 pm
Lokalizacja: P-ń

Post autor: AREX » sob sty 07, 2006 10:27 pm

Coz - autko w miare mlode (mam generalnie takie samo - 1998 rok) i jesli jest sprawne to nie bedziesz specjalnie nic robil tylko pojezdzisz troche. Wiekszosc tematow z jakimi sie tu borykamy to glownie niedopatrzenia lub oszczednosci poprzednich wlascicieli. Teoretycznie jak auto od szwajcarow a zatem dobrze sytuowanych obywateli powinno byc w dobrym stanie - ale ostroznosc duza bedziesz musial wykazac przy ogledzinach bo nigdy nie wiadomo co i jak - no i sa to juz jakies pieniazki prawda? Pamietaj ze to troche bedzie palic - chyba ze ci to nie przeszkadza :-) Wlasciwosci jezdne sa naprawde super - da sie tym jezdzic szybko i sprawnie po czarnym :-) a wyposazenie calkiem calkiem szczegolnie klimatronik ktory chyba tez tam masz....

Awatar użytkownika
AREX
 
 
Posty: 209
Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:58 pm
Lokalizacja: P-ń

Post autor: AREX » sob sty 07, 2006 10:36 pm

Acha - kontrola trakcji jest fajna - moj kolega to ma - to sie nazywa chyba 4x4auto czy jakos tak - i zalacza przod samodzielnie w razie potrzeby - fajny wynalalzek na brzydka pogode kiedy nie wiadomo czy zapiac przod czy nie... W moim roczniku niestety tego nie bylo jeszcze.... Ja osobiscie jestem za - fajne autko, dosyc dobrze sie jezdzi - wygodne i ma ciekawy wyglad, szczegolnie z przodu - jeepow jest pelno :-) a blazerow zdecydowanie mniej. Ceny czesci eksploatacyjnych do przezycia. Za komplet kabli i swiec zaplacilem o ile pamietam cos kolo 380 zl ( w USA pewnie jedna ktoras ceny :-( ) musze zmienic pasek (ten duzy co napedza wszystko - ponoc kosztuje kolo 200 zl. Nie wiem po ile sa klocki bo jeszcze nie zmienialem. Na alegro gosc sprzedawal byly chyba po 180 zl - ale gdzies mi zginely - musze poszukac....

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz sty 08, 2006 9:03 am

Uważaj na "zrobiony serwis w Szwajcarii" kiedyś widziałem takiego Patrola GR - pięknie zrobiony po tym jak się mu pomarszczyła podłoga. Nawet tylne wachacze miał ładnie poprostowane.

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » ndz sty 08, 2006 1:16 pm

Chyba tylko AREX może Ci opowiedzieć trochę o tym aucie, bo reszta ma trochę starsze modele...
Masz tam pełno elektroniki i stawiam, że jak już coś się sypnie to będzie właśnie to. Ale młody rocznik, więc jeżeli poprzedni właściciele dbali to pojeździsz jeszcze długo bez usterek, czego Ci serdecznie życzę :)

Możesz zapytać u źródła (pewnie więcej szczegółów się dowiesz): http://www.s10blazers.com/

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » ndz sty 08, 2006 2:18 pm

Dzięki za info . Jadę go oglądać / może kupię ? / czwartek , może piątek więc czekajcie na informację najpóźniej w sobotę!!!
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » ndz sty 08, 2006 8:27 pm

prawidlowy wybor..... pamietaj tylko zeby sprawdzic czy w elektryce nie bylo grzebane... jest jej tam troche i lubi sie kaszanic....... co do napedow i reszty to na pewno siesz na co zwracac uwage :)
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
AREX
 
 
Posty: 209
Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:58 pm
Lokalizacja: P-ń

Post autor: AREX » ndz sty 08, 2006 11:20 pm

Nie powiem zadnej nowiny ale osobiscie ostro bym sie targowal. To nie sa popularne auta i w obecnej sytuacji kiedy na ogol ludzie unikaja duzych silnikow nie sprzedaja sie rewelacyjnie. Czy auto bylo bite to pewnie rozpoznasz sam - choc tolerncja amerykanska pasowania elementow jest rozbrajajaca :-) Co do elektroniki - coz trzeba stracic chwile i podusic po guzikach sprawdzajac co i jak i czy uklady dzialaja. U mnie np. wariowal klimatronik - ale jak wyciagnalem czujnik umieszczony w suficie i go rozebralem i wyczyscilem dziala bez zarzutu od tej pory. Napedy na pewno wiesz jak sprawdzic sadzac po wczesniejszych doswiadczeniach :-) Moj silnik ma na przyklad taka tendencje ze zapalony na zimno przebiera chwile na obrotach - po przegazowaniu chodzi juz rowno i dobrze. Do dzisiaj nie udalo mi sie znalezc przyczyny, a poniewaz nie przeszkadza to specjalnie w eksploatacji odpuscilem temat. No i daj znac obowiazkowo na czym stanelo - powodzenia :-) A tak poza tematem z ciekawosci - zamierzasz go zagazowac czy zostawiasz w benzynie?

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pn sty 09, 2006 7:18 am

Nie jestem zwolennikiem gazu i wielokrotnie o tym pisałem . Jak finanse bedą pozwalały to oczywiście tylko benzynka! Co do ceny to oczywiscie już jest spora korekta / około 4tys. / , a co dalej zobaczymy!
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn sty 09, 2006 12:29 pm

jesli umiesz sam podlubac to autko mozna polecic...ceny csci eksploatacyjnych norma np amorki po 200 klocki 140zl ferodo szczeki 250zl, koncowki drazkow ewentualnie sforzniedo regeneracji bo nowe drogie i kiszkowate koszt po 80zl krzyzaki walu 300-500zl zalezy od jakosci filtr skrzynia ok 90zl olej 15zl sa natomiast niektore ceny zwalajace z nog a wtedy trzeba pokombinowac np EGR 1500 zl piasta przednia 2900zl ...faktycznie elektryka troszke siada ale do opanowania autko tez sie buja i dobrze resor dolozyc.silnik nie do zdarcia tylko z powodu braku pomocy naukowych i skanera ciezko sie ze sterowaniem walczy...delikatna elektronika ale polecam...

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pt sty 13, 2006 6:01 pm

Wczoraj wieczorem przyjechałem ! Tak jak pisałem auto z grudnia 1999roku , bezwypadkowe z przebiegiem 172tys. - udokumentowanym . Rachunek ze Szwajcarii na kwotę blisko 7000franków z ostatniego przegladu przy 160tys. km. Auto zadbane , z ładnym środkiem , kierowca niepalący itd.itd . Zrobię parę fotek to zamieszczę . Z tego co na razie wiem to do zrobienia reczny - prawe koło nie trzyma i wspornik drążka z prawej strony . Oczywiście sam wszystko zweryfikuję . Spalanie na trasie przy prędkości 120-140 około 12,5 l . Silnik pracuje tak cicho , że siedząc w środku mam wrażenie jakby nie odpalił :D :)2 Gulgot 6 cylindrów nie jest czymś rewelacyjnym , wolę jednak V8 , ale jest o.k.
Napiszcie jakie oleje i w jakich ilościach . No i co najczęściej się psuje . Gdzie można kupić części zamienne . Na oryginalnych felgach wygląda jakby było za wąsko . Do obrysu mu jeszcze sporo brakuje więc na pewno kupię jakieś szersze felgi / 16 / chromowane lub jakieś ładne alu . Brakuje też ładnego kangura i progów . Ale to już trochę później jak się okaże , że auto jest całkowicie o.k. i można coś tam mu dołożyć .
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » pt sty 13, 2006 8:06 pm

bodek1 pisze: Napiszcie jakie oleje i w jakich ilościach .
Na szybko wklejone z manuala:

Cooling Sysfem Capacity QUANTITY
ENGINE VIN CODE Without rear heater

4.3L Z 12.1 Quarts (11.5 Liters)
4.3L W 12.1 Quarts (11.5 Liters)
*All quantities are approximate.

Crankcase Capacity
ENGINE VIN CODE Without Filter With Filter

4.3L Z 4 Quarts (3.8 Liters) 4.5 Quarts (4.3 Liters)
4.3L I W 4 Quarts (3.8 Liters) 4.5 Quarts (4.3 Liters)
*All quantities are approximate.
*After refill, the level MUST be checked.

Fuel Tank Capacify
TYPE QUANTITY
Standard Tank 20 Gallons (76 Liters)
Available on some 2WD Pickups 13 Gallon- ‘50 Liters)
*All quantities are approximate.


What Kind of Oil to Use;
Look for three things:
SG
“SG” must be on the oil container, either by itself or combined with
other quality designations, such as “SG/CC,” “SG/CD,” “SF, SG, CC”,
etc. These letters show American Petroleum Institute (API) levels of
quality.
NEITHER SAR 5W-30 NOR SAE 1OW-30
GRADE OILS ARE AVAILABLE, SAE 30
GRADE MAY BE USED AT TEMPERATURFS
ABOVE 40 DEGREES F (4 DEGREES C).
DO NOT USE SAE 1OW-40, SAE 20W-50 OL.
ANY OTHER GRADE OIL NOT RECOMMENDED

SAE 5W-30
As shown in this chart, SAE 5W-30 is best for your vehicle. However,
you can use SAE 10W-30 if it's going to be 0°F (-18°C) or above.
These numbers on an oil container show its viscosity, or thickness. Do
not use other viscosity oils such as SAE 1OW-40 or SAE 2OW-50.

Differential:
a. Standard - Front and a. SAE-80W-90 GL-5 gear lubricant
b. Locking b. SAE-80W-90 gear lubricant

Transfer Case DEXRON IIE Automatic Transmission Fluid

Awatar użytkownika
AREX
 
 
Posty: 209
Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:58 pm
Lokalizacja: P-ń

Post autor: AREX » pt sty 13, 2006 10:41 pm

no gratuluje - czyli jednak oplacalo sie jechac. Jak bedziesz chcial zakladac kangura i progi to daj znac - sam sie nad tym zastanwiam od dluzszego czasu i na wiosne moze cos splodze - znajomy ma zrobic z nierdzewki - cos z porzadnym grubych rur :-) bede sie dowiadywac o cene wczesniej....
No i milo jest miec w gronie kolejnego posiadacza Balazera :)

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » pt sty 13, 2006 11:55 pm

Jak na prawdę chcecie zakładać progi z nierdzewki - dajcie znać na priv'a

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości