Dobry wybór?
Moderator: Marcin-Kraków
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Dobry wybór?
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
No Ferajna
Pomóżcie bliźniemu
Szukam jakiegoś autka i tak sobie myslę , że może blazer??? Jeepy odpadają - wrangler trzepak/ jeszcze mam YJ 4,0 / , a cherokee i grand bujaki , i to awaryjne!!! LR miałem i też dziękuję! Patrol jakoś mi nie leży . No więc może wlasnie blazer? Tak jak w ogłoszeniu: 1999r , ze Szwajcarii , komplet papierów , bezwypadkowy , pięknie utrzymany , 170tys. przebiegu , zrobiony servis w Szawajcarii za 7000 CHF . Auto dość ładne , z dużym motorem / strasznie to lubię / pięknie wyposażone , ale nic nie wiem na temat waryjności i wszystkiego co jest związane z codzienną eksploatacją!!! Zlitujecie się 



UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
Coz - autko w miare mlode (mam generalnie takie samo - 1998 rok) i jesli jest sprawne to nie bedziesz specjalnie nic robil tylko pojezdzisz troche. Wiekszosc tematow z jakimi sie tu borykamy to glownie niedopatrzenia lub oszczednosci poprzednich wlascicieli. Teoretycznie jak auto od szwajcarow a zatem dobrze sytuowanych obywateli powinno byc w dobrym stanie - ale ostroznosc duza bedziesz musial wykazac przy ogledzinach bo nigdy nie wiadomo co i jak - no i sa to juz jakies pieniazki prawda? Pamietaj ze to troche bedzie palic - chyba ze ci to nie przeszkadza
Wlasciwosci jezdne sa naprawde super - da sie tym jezdzic szybko i sprawnie po czarnym
a wyposazenie calkiem calkiem szczegolnie klimatronik ktory chyba tez tam masz....


Acha - kontrola trakcji jest fajna - moj kolega to ma - to sie nazywa chyba 4x4auto czy jakos tak - i zalacza przod samodzielnie w razie potrzeby - fajny wynalalzek na brzydka pogode kiedy nie wiadomo czy zapiac przod czy nie... W moim roczniku niestety tego nie bylo jeszcze.... Ja osobiscie jestem za - fajne autko, dosyc dobrze sie jezdzi - wygodne i ma ciekawy wyglad, szczegolnie z przodu - jeepow jest pelno
a blazerow zdecydowanie mniej. Ceny czesci eksploatacyjnych do przezycia. Za komplet kabli i swiec zaplacilem o ile pamietam cos kolo 380 zl ( w USA pewnie jedna ktoras ceny
) musze zmienic pasek (ten duzy co napedza wszystko - ponoc kosztuje kolo 200 zl. Nie wiem po ile sa klocki bo jeszcze nie zmienialem. Na alegro gosc sprzedawal byly chyba po 180 zl - ale gdzies mi zginely - musze poszukac....


-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Chyba tylko AREX może Ci opowiedzieć trochę o tym aucie, bo reszta ma trochę starsze modele...
Masz tam pełno elektroniki i stawiam, że jak już coś się sypnie to będzie właśnie to. Ale młody rocznik, więc jeżeli poprzedni właściciele dbali to pojeździsz jeszcze długo bez usterek, czego Ci serdecznie życzę
Możesz zapytać u źródła (pewnie więcej szczegółów się dowiesz): http://www.s10blazers.com/
Masz tam pełno elektroniki i stawiam, że jak już coś się sypnie to będzie właśnie to. Ale młody rocznik, więc jeżeli poprzedni właściciele dbali to pojeździsz jeszcze długo bez usterek, czego Ci serdecznie życzę

Możesz zapytać u źródła (pewnie więcej szczegółów się dowiesz): http://www.s10blazers.com/
prawidlowy wybor..... pamietaj tylko zeby sprawdzic czy w elektryce nie bylo grzebane... jest jej tam troche i lubi sie kaszanic....... co do napedow i reszty to na pewno siesz na co zwracac uwage 

Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
Nie powiem zadnej nowiny ale osobiscie ostro bym sie targowal. To nie sa popularne auta i w obecnej sytuacji kiedy na ogol ludzie unikaja duzych silnikow nie sprzedaja sie rewelacyjnie. Czy auto bylo bite to pewnie rozpoznasz sam - choc tolerncja amerykanska pasowania elementow jest rozbrajajaca
Co do elektroniki - coz trzeba stracic chwile i podusic po guzikach sprawdzajac co i jak i czy uklady dzialaja. U mnie np. wariowal klimatronik - ale jak wyciagnalem czujnik umieszczony w suficie i go rozebralem i wyczyscilem dziala bez zarzutu od tej pory. Napedy na pewno wiesz jak sprawdzic sadzac po wczesniejszych doswiadczeniach
Moj silnik ma na przyklad taka tendencje ze zapalony na zimno przebiera chwile na obrotach - po przegazowaniu chodzi juz rowno i dobrze. Do dzisiaj nie udalo mi sie znalezc przyczyny, a poniewaz nie przeszkadza to specjalnie w eksploatacji odpuscilem temat. No i daj znac obowiazkowo na czym stanelo - powodzenia
A tak poza tematem z ciekawosci - zamierzasz go zagazowac czy zostawiasz w benzynie?



jesli umiesz sam podlubac to autko mozna polecic...ceny csci eksploatacyjnych norma np amorki po 200 klocki 140zl ferodo szczeki 250zl, koncowki drazkow ewentualnie sforzniedo regeneracji bo nowe drogie i kiszkowate koszt po 80zl krzyzaki walu 300-500zl zalezy od jakosci filtr skrzynia ok 90zl olej 15zl sa natomiast niektore ceny zwalajace z nog a wtedy trzeba pokombinowac np EGR 1500 zl piasta przednia 2900zl ...faktycznie elektryka troszke siada ale do opanowania autko tez sie buja i dobrze resor dolozyc.silnik nie do zdarcia tylko z powodu braku pomocy naukowych i skanera ciezko sie ze sterowaniem walczy...delikatna elektronika ale polecam...
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Wczoraj wieczorem przyjechałem ! Tak jak pisałem auto z grudnia 1999roku , bezwypadkowe z przebiegiem 172tys. - udokumentowanym . Rachunek ze Szwajcarii na kwotę blisko 7000franków z ostatniego przegladu przy 160tys. km. Auto zadbane , z ładnym środkiem , kierowca niepalący itd.itd . Zrobię parę fotek to zamieszczę . Z tego co na razie wiem to do zrobienia reczny - prawe koło nie trzyma i wspornik drążka z prawej strony . Oczywiście sam wszystko zweryfikuję . Spalanie na trasie przy prędkości 120-140 około 12,5 l . Silnik pracuje tak cicho , że siedząc w środku mam wrażenie jakby nie odpalił
Gulgot 6 cylindrów nie jest czymś rewelacyjnym , wolę jednak V8 , ale jest o.k.
Napiszcie jakie oleje i w jakich ilościach . No i co najczęściej się psuje . Gdzie można kupić części zamienne . Na oryginalnych felgach wygląda jakby było za wąsko . Do obrysu mu jeszcze sporo brakuje więc na pewno kupię jakieś szersze felgi / 16 / chromowane lub jakieś ładne alu . Brakuje też ładnego kangura i progów . Ale to już trochę później jak się okaże , że auto jest całkowicie o.k. i można coś tam mu dołożyć .


Napiszcie jakie oleje i w jakich ilościach . No i co najczęściej się psuje . Gdzie można kupić części zamienne . Na oryginalnych felgach wygląda jakby było za wąsko . Do obrysu mu jeszcze sporo brakuje więc na pewno kupię jakieś szersze felgi / 16 / chromowane lub jakieś ładne alu . Brakuje też ładnego kangura i progów . Ale to już trochę później jak się okaże , że auto jest całkowicie o.k. i można coś tam mu dołożyć .
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
Na szybko wklejone z manuala:bodek1 pisze: Napiszcie jakie oleje i w jakich ilościach .
Cooling Sysfem Capacity QUANTITY
ENGINE VIN CODE Without rear heater
4.3L Z 12.1 Quarts (11.5 Liters)
4.3L W 12.1 Quarts (11.5 Liters)
*All quantities are approximate.
Crankcase Capacity
ENGINE VIN CODE Without Filter With Filter
4.3L Z 4 Quarts (3.8 Liters) 4.5 Quarts (4.3 Liters)
4.3L I W 4 Quarts (3.8 Liters) 4.5 Quarts (4.3 Liters)
*All quantities are approximate.
*After refill, the level MUST be checked.
Fuel Tank Capacify
TYPE QUANTITY
Standard Tank 20 Gallons (76 Liters)
Available on some 2WD Pickups 13 Gallon- ‘50 Liters)
*All quantities are approximate.
What Kind of Oil to Use;
Look for three things:
SG
“SG” must be on the oil container, either by itself or combined with
other quality designations, such as “SG/CC,” “SG/CD,” “SF, SG, CC”,
etc. These letters show American Petroleum Institute (API) levels of
quality.
NEITHER SAR 5W-30 NOR SAE 1OW-30
GRADE OILS ARE AVAILABLE, SAE 30
GRADE MAY BE USED AT TEMPERATURFS
ABOVE 40 DEGREES F (4 DEGREES C).
DO NOT USE SAE 1OW-40, SAE 20W-50 OL.
ANY OTHER GRADE OIL NOT RECOMMENDED
SAE 5W-30
As shown in this chart, SAE 5W-30 is best for your vehicle. However,
you can use SAE 10W-30 if it's going to be 0°F (-18°C) or above.
These numbers on an oil container show its viscosity, or thickness. Do
not use other viscosity oils such as SAE 1OW-40 or SAE 2OW-50.
Differential:
a. Standard - Front and a. SAE-80W-90 GL-5 gear lubricant
b. Locking b. SAE-80W-90 gear lubricant
Transfer Case DEXRON IIE Automatic Transmission Fluid
no gratuluje - czyli jednak oplacalo sie jechac. Jak bedziesz chcial zakladac kangura i progi to daj znac - sam sie nad tym zastanwiam od dluzszego czasu i na wiosne moze cos splodze - znajomy ma zrobic z nierdzewki - cos z porzadnym grubych rur
bede sie dowiadywac o cene wczesniej....
No i milo jest miec w gronie kolejnego posiadacza Balazera

No i milo jest miec w gronie kolejnego posiadacza Balazera

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości