dobry warsztat...

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

dobry warsztat...

Post autor: golony » sob lut 04, 2006 2:11 pm

czy ktos z szanownych forumowiczow moze mi polecic jakiegos dobrego mechaniora znajacgo sie na blazerach??nie znalazlem jeszcze zadnego porzadnego warsztatu w okolicach wawy ktory by mial pojecie o tym autku...a prydaloby mu sie fachowe oko bo wydaje mi sieze nie chodzi jak powinien....pozdrawiam

Awatar użytkownika
colomen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 14, 2005 7:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colomen » sob lut 04, 2006 10:36 pm

A co Ci dolega ?
Chevy Blazer 4,3 vortec V6 95r

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn lut 06, 2006 6:07 pm

po pierwsze ciezko odpala, nierowno pracuje i jakby czasem dziwnie slabl. dodatkowo kontrolka check znowu sie pali a nie stac mnie na ciagle placenie za bezsensowna diagnostyke komputerowa z mizernym skutkiem

Awatar użytkownika
colomen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 14, 2005 7:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colomen » pn lut 06, 2006 7:45 pm

Z tego co pamiętam to masz założony gaz. Czy nierówna praca jest na gazie i na benzynie?.
Jak pracuje rozrusznik.
Jeśli chodzi o kontrolkę check czy nie jest to wina emulatora sondy.
Ja już przestałem jeżdzić i grzebię się sam - jak narazie jeździ.
Chevy Blazer 4,3 vortec V6 95r

Awatar użytkownika
colomen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 14, 2005 7:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colomen » śr lut 08, 2006 2:40 pm

ad golony
Podaj na priv numer telefonu
Chevy Blazer 4,3 vortec V6 95r

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr lut 08, 2006 3:40 pm

i na gazie i na bezynie ...nie mam emulatora gdyz mam sekwencje....kiedys mialem problem z egr zamontowalem podkladke z redykcja otworow i bylo git..problemy zaczely sie po zamontowaniu nowej sondy lambda ktore podobno wg gazownika dziala fantastycznie...po prostu szkoda mi kasy na jezdzenie na diagnostyke komputera i jakies tam eksperymenty...rozrusznik pol roku po remoncie ale ostatnio pierwszy obrot ciezko oj ciezko kreci...moze masa?

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » śr lut 08, 2006 3:48 pm

a co to za sonda?
kto dobierał?
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob lut 11, 2006 6:43 pm

ordinal firmy delco

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » wt lut 14, 2006 11:18 am

golony pisze:po pierwsze ciezko odpala, nierowno pracuje i jakby czasem dziwnie slabl. dodatkowo kontrolka check znowu sie pali a nie stac mnie na ciagle placenie za bezsensowna diagnostyke komputerowa z mizernym skutkiem
jesli zapala ci sie check engine i w tym momencie silnik slabnie to jest na 99,9% blad braku sygnalu z aparatu zaplonowego do komputera... komputer przelacza wtedy zaplon w tryb awaryjny u mnie np jest wtedy nas stale kat wyprzedzenia 10 stopni... i auto wtedy wyraznie slabnie i nie wkreca sie dobrze na obroty... ja na twoim miejscu poszukalbym w kabelkach czy ktorys spec nie dopial jakiejs wtyczki albo zwarcia do masy nie zrobil.... jesli masz obrotomierz to czy pokazuje obroty silnika?
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » czw lut 16, 2006 11:51 am

check pali sie caly czas a slabnie momentami wydaje mi sie ze ktorys cylinder nie pali caly czas jezdzilem 4 cylindrowymi i tam w takim wypadku czuc bylo od razy ze cylinder zdechl a tu ubytek mocy jest chyba mniej wyczówalny a pozatym dostep do swiec jest paskudny i ciezko to posprawedzac...ale w sobote powalcze z tym tematem

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw lut 16, 2006 8:51 pm

ale masz latwy dostep do cewek.... zaloz rekawice gumowe i odepnij jeden kabel od cewki ... jak silnik zacznie nierowno pracowac to zaloz spowrotem i sprawdz kolejny.... jesli po kazdym (z 6 kabli) odpieciu zmienia sie praca silnika to znaczy ze pali na wszystkie cylindry i szukac trzeba gdzie indziej.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw lut 16, 2006 9:00 pm

acha... a co do check engine... nie wyglupiaj sie tylko kup np na alegro za cale kilkadziesiat zl tester do ODBII (jesli masz auto po 1996 roku to takie masz zlacze diagnostyczne) a tabele kodow bledu masz tu http://www.s10blazers.com/odb_type_ii.htm
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw lut 16, 2006 9:40 pm

Albo podjedź do mnie a je ci ściągnę kody :)

Awatar użytkownika
colomen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 14, 2005 7:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colomen » czw lut 16, 2006 10:42 pm

W tym modelu jest jedna cewka z jednym wyjściem na rozdzielacz.
Dostęp do rozdzielacza też jest paskudny.
Chevy Blazer 4,3 vortec V6 95r

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt lut 17, 2006 12:33 pm

boris.blank pisze:Albo podjedź do mnie a je ci ściągnę kody :)
jak masz skaner to chetnie podjade i przy okazj bym zobaczyl jak to urzadzonko dziala jak sie podlacza i obsluguje to sobie na pewno kupie dryndne do ciebie boris moze bedziesz mial chwile

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt lut 17, 2006 12:35 pm

lamina pisze:ale masz latwy dostep do cewek.... zaloz rekawice gumowe i odepnij jeden kabel od cewki ... jak silnik zacznie nierowno pracowac to zaloz spowrotem i sprawdz kolejny.... jesli po kazdym (z 6 kabli) odpieciu zmienia sie praca silnika to znaczy ze pali na wszystkie cylindry i szukac trzeba gdzie indziej.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.
dokladnie calomen ma racje jedna cewka a rozdzielacz zabudowany instalacja gazowa...dotego to nie jest caly czas tylko czasem jest git a czasem zamula

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob lut 25, 2006 2:08 pm

lamina pisze:acha... a co do check engine... nie wyglupiaj sie tylko kup np na alegro za cale kilkadziesiat zl tester do ODBII (jesli masz auto po 1996 roku to takie masz zlacze diagnostyczne) a tabele kodow bledu masz tu http://www.s10blazers.com/odb_type_ii.htm
no nie takie znowu kilkadziesiat tylko kilkaset.sensowny w miare skaner to koszt od ok 300 zlotych w gore ale chyba nie bede mial wyjscia i przyinwestuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość