dobry warsztat...
Moderator: Marcin-Kraków
dobry warsztat...
czy ktos z szanownych forumowiczow moze mi polecic jakiegos dobrego mechaniora znajacgo sie na blazerach??nie znalazlem jeszcze zadnego porzadnego warsztatu w okolicach wawy ktory by mial pojecie o tym autku...a prydaloby mu sie fachowe oko bo wydaje mi sieze nie chodzi jak powinien....pozdrawiam
i na gazie i na bezynie ...nie mam emulatora gdyz mam sekwencje....kiedys mialem problem z egr zamontowalem podkladke z redykcja otworow i bylo git..problemy zaczely sie po zamontowaniu nowej sondy lambda ktore podobno wg gazownika dziala fantastycznie...po prostu szkoda mi kasy na jezdzenie na diagnostyke komputera i jakies tam eksperymenty...rozrusznik pol roku po remoncie ale ostatnio pierwszy obrot ciezko oj ciezko kreci...moze masa?
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
jesli zapala ci sie check engine i w tym momencie silnik slabnie to jest na 99,9% blad braku sygnalu z aparatu zaplonowego do komputera... komputer przelacza wtedy zaplon w tryb awaryjny u mnie np jest wtedy nas stale kat wyprzedzenia 10 stopni... i auto wtedy wyraznie slabnie i nie wkreca sie dobrze na obroty... ja na twoim miejscu poszukalbym w kabelkach czy ktorys spec nie dopial jakiejs wtyczki albo zwarcia do masy nie zrobil.... jesli masz obrotomierz to czy pokazuje obroty silnika?golony pisze:po pierwsze ciezko odpala, nierowno pracuje i jakby czasem dziwnie slabl. dodatkowo kontrolka check znowu sie pali a nie stac mnie na ciagle placenie za bezsensowna diagnostyke komputerowa z mizernym skutkiem
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
check pali sie caly czas a slabnie momentami wydaje mi sie ze ktorys cylinder nie pali caly czas jezdzilem 4 cylindrowymi i tam w takim wypadku czuc bylo od razy ze cylinder zdechl a tu ubytek mocy jest chyba mniej wyczówalny a pozatym dostep do swiec jest paskudny i ciezko to posprawedzac...ale w sobote powalcze z tym tematem
ale masz latwy dostep do cewek.... zaloz rekawice gumowe i odepnij jeden kabel od cewki ... jak silnik zacznie nierowno pracowac to zaloz spowrotem i sprawdz kolejny.... jesli po kazdym (z 6 kabli) odpieciu zmienia sie praca silnika to znaczy ze pali na wszystkie cylindry i szukac trzeba gdzie indziej.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
acha... a co do check engine... nie wyglupiaj sie tylko kup np na alegro za cale kilkadziesiat zl tester do ODBII (jesli masz auto po 1996 roku to takie masz zlacze diagnostyczne) a tabele kodow bledu masz tu http://www.s10blazers.com/odb_type_ii.htm
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
dokladnie calomen ma racje jedna cewka a rozdzielacz zabudowany instalacja gazowa...dotego to nie jest caly czas tylko czasem jest git a czasem zamulalamina pisze:ale masz latwy dostep do cewek.... zaloz rekawice gumowe i odepnij jeden kabel od cewki ... jak silnik zacznie nierowno pracowac to zaloz spowrotem i sprawdz kolejny.... jesli po kazdym (z 6 kabli) odpieciu zmienia sie praca silnika to znaczy ze pali na wszystkie cylindry i szukac trzeba gdzie indziej.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.
no nie takie znowu kilkadziesiat tylko kilkaset.sensowny w miare skaner to koszt od ok 300 zlotych w gore ale chyba nie bede mial wyjscia i przyinwestujelamina pisze:acha... a co do check engine... nie wyglupiaj sie tylko kup np na alegro za cale kilkadziesiat zl tester do ODBII (jesli masz auto po 1996 roku to takie masz zlacze diagnostyczne) a tabele kodow bledu masz tu http://www.s10blazers.com/odb_type_ii.htm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość