Strona 1 z 1

dobry warsztat...

: sob lut 04, 2006 2:11 pm
autor: golony
czy ktos z szanownych forumowiczow moze mi polecic jakiegos dobrego mechaniora znajacgo sie na blazerach??nie znalazlem jeszcze zadnego porzadnego warsztatu w okolicach wawy ktory by mial pojecie o tym autku...a prydaloby mu sie fachowe oko bo wydaje mi sieze nie chodzi jak powinien....pozdrawiam

: sob lut 04, 2006 10:36 pm
autor: colomen
A co Ci dolega ?

: pn lut 06, 2006 6:07 pm
autor: golony
po pierwsze ciezko odpala, nierowno pracuje i jakby czasem dziwnie slabl. dodatkowo kontrolka check znowu sie pali a nie stac mnie na ciagle placenie za bezsensowna diagnostyke komputerowa z mizernym skutkiem

: pn lut 06, 2006 7:45 pm
autor: colomen
Z tego co pamiętam to masz założony gaz. Czy nierówna praca jest na gazie i na benzynie?.
Jak pracuje rozrusznik.
Jeśli chodzi o kontrolkę check czy nie jest to wina emulatora sondy.
Ja już przestałem jeżdzić i grzebię się sam - jak narazie jeździ.

: śr lut 08, 2006 2:40 pm
autor: colomen
ad golony
Podaj na priv numer telefonu

: śr lut 08, 2006 3:40 pm
autor: golony
i na gazie i na bezynie ...nie mam emulatora gdyz mam sekwencje....kiedys mialem problem z egr zamontowalem podkladke z redykcja otworow i bylo git..problemy zaczely sie po zamontowaniu nowej sondy lambda ktore podobno wg gazownika dziala fantastycznie...po prostu szkoda mi kasy na jezdzenie na diagnostyke komputera i jakies tam eksperymenty...rozrusznik pol roku po remoncie ale ostatnio pierwszy obrot ciezko oj ciezko kreci...moze masa?

: śr lut 08, 2006 3:48 pm
autor: Marek Glinka
a co to za sonda?
kto dobierał?

: sob lut 11, 2006 6:43 pm
autor: golony
ordinal firmy delco

: wt lut 14, 2006 11:18 am
autor: lamina
golony pisze:po pierwsze ciezko odpala, nierowno pracuje i jakby czasem dziwnie slabl. dodatkowo kontrolka check znowu sie pali a nie stac mnie na ciagle placenie za bezsensowna diagnostyke komputerowa z mizernym skutkiem
jesli zapala ci sie check engine i w tym momencie silnik slabnie to jest na 99,9% blad braku sygnalu z aparatu zaplonowego do komputera... komputer przelacza wtedy zaplon w tryb awaryjny u mnie np jest wtedy nas stale kat wyprzedzenia 10 stopni... i auto wtedy wyraznie slabnie i nie wkreca sie dobrze na obroty... ja na twoim miejscu poszukalbym w kabelkach czy ktorys spec nie dopial jakiejs wtyczki albo zwarcia do masy nie zrobil.... jesli masz obrotomierz to czy pokazuje obroty silnika?

: czw lut 16, 2006 11:51 am
autor: golony
check pali sie caly czas a slabnie momentami wydaje mi sie ze ktorys cylinder nie pali caly czas jezdzilem 4 cylindrowymi i tam w takim wypadku czuc bylo od razy ze cylinder zdechl a tu ubytek mocy jest chyba mniej wyczówalny a pozatym dostep do swiec jest paskudny i ciezko to posprawedzac...ale w sobote powalcze z tym tematem

: czw lut 16, 2006 8:51 pm
autor: lamina
ale masz latwy dostep do cewek.... zaloz rekawice gumowe i odepnij jeden kabel od cewki ... jak silnik zacznie nierowno pracowac to zaloz spowrotem i sprawdz kolejny.... jesli po kazdym (z 6 kabli) odpieciu zmienia sie praca silnika to znaczy ze pali na wszystkie cylindry i szukac trzeba gdzie indziej.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.

: czw lut 16, 2006 9:00 pm
autor: lamina
acha... a co do check engine... nie wyglupiaj sie tylko kup np na alegro za cale kilkadziesiat zl tester do ODBII (jesli masz auto po 1996 roku to takie masz zlacze diagnostyczne) a tabele kodow bledu masz tu http://www.s10blazers.com/odb_type_ii.htm

: czw lut 16, 2006 9:40 pm
autor: boris.blank
Albo podjedź do mnie a je ci ściągnę kody :)

: czw lut 16, 2006 10:42 pm
autor: colomen
W tym modelu jest jedna cewka z jednym wyjściem na rozdzielacz.
Dostęp do rozdzielacza też jest paskudny.

: pt lut 17, 2006 12:33 pm
autor: golony
boris.blank pisze:Albo podjedź do mnie a je ci ściągnę kody :)
jak masz skaner to chetnie podjade i przy okazj bym zobaczyl jak to urzadzonko dziala jak sie podlacza i obsluguje to sobie na pewno kupie dryndne do ciebie boris moze bedziesz mial chwile

: pt lut 17, 2006 12:35 pm
autor: golony
lamina pisze:ale masz latwy dostep do cewek.... zaloz rekawice gumowe i odepnij jeden kabel od cewki ... jak silnik zacznie nierowno pracowac to zaloz spowrotem i sprawdz kolejny.... jesli po kazdym (z 6 kabli) odpieciu zmienia sie praca silnika to znaczy ze pali na wszystkie cylindry i szukac trzeba gdzie indziej.
no chyba ze masz kopulke zaplonowa to wtedy odpinaj od kopulki... ale jak kojarze to w tym modelu masz juz 3 podwojne ceki zaplonowe i calkowicie elektroniczny zaplon.
dokladnie calomen ma racje jedna cewka a rozdzielacz zabudowany instalacja gazowa...dotego to nie jest caly czas tylko czasem jest git a czasem zamula

: sob lut 25, 2006 2:08 pm
autor: golony
lamina pisze:acha... a co do check engine... nie wyglupiaj sie tylko kup np na alegro za cale kilkadziesiat zl tester do ODBII (jesli masz auto po 1996 roku to takie masz zlacze diagnostyczne) a tabele kodow bledu masz tu http://www.s10blazers.com/odb_type_ii.htm
no nie takie znowu kilkadziesiat tylko kilkaset.sensowny w miare skaner to koszt od ok 300 zlotych w gore ale chyba nie bede mial wyjscia i przyinwestuje