blazer m1009.zygi
Moderator: Marcin-Kraków
blazer m1009.zygi
witam jestem tu nowy. Niedawno nabyłem z demobilu blazera 6,2d,gdze mogę sie zaopatrzyć w części?coś mi wyje chyba w reduktorze jak przspieszam.Czy rozebranie reduktora to wielka filozofia ?
Re: blazer m1009.zygi
zadna filozofia rozebrać sztuką jest po złozyć tak aby jakies zapasowe części niezostałyzygi pisze:witam jestem tu nowy. Niedawno nabyłem z demobilu blazera 6,2d,gdze mogę sie zaopatrzyć w części?coś mi wyje chyba w reduktorze jak przspieszam.Czy rozebranie reduktora to wielka filozofia ?

A powaznie tam sa chyba wszystkie łózyska uszczelniacze calowe , i prponuje kupic dobry komplet kluczy calowych odnales na wszelki wypadek jakoms hurtownie srub bo roznie to bywa .
A wogule to ja sie nieznam na ameryce

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: blazer m1009.zygi
Ty....skromniśtymon4x4 pisze: .
A wogule to ja sie nieznam na ameryce



Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
W M 1009 z demobilu jak nic nie wyje, trzeszczy, warczy to znaczy że stoi na złomowisku
Tam to tylko może chrupać
Ale do rzeczy. Rozumiem że tę przypadłość masz w momencie jak zapniesz min. 4H, a przy 2H jest ok. Ja bym obstawiał jednak przedni most tzn. luz międzyzębny, łożyska, albo mechanizm różnicowy. To jest typowy objaw kiedy wycie znika przy odjęciu gazu. Rezonans oczywiści może pochodzić od wału napędowego, ale niekoniecznie.


Ale do rzeczy. Rozumiem że tę przypadłość masz w momencie jak zapniesz min. 4H, a przy 2H jest ok. Ja bym obstawiał jednak przedni most tzn. luz międzyzębny, łożyska, albo mechanizm różnicowy. To jest typowy objaw kiedy wycie znika przy odjęciu gazu. Rezonans oczywiści może pochodzić od wału napędowego, ale niekoniecznie.
Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


ja bym go podniosł na podnosniku i rozpedził go w powietrzu do predkosci w ktorej pojawiaja sie te dzwieki zeby je zlokalizować bo tak pisac to se możnazygi pisze:nie strzela i nie puka.przy 60 wyje jak diabeł pózniej cichnie

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
jak każda ameryka w układzie V ma łancuch i radze wymienic razem z kołami co do polecenia to ja kupowałem graty do camaro w wawie w firmie dobrze znanej "Mareckiemu"zygi pisze:jeszcze pytanko z innej mańki,czy 6,2d ma łańcuch rozrządu??. jeśli tak to gdzie można takie coś zamówić??
Podniosłem na podnośniku i wychodzi na to że chałas jest z tłumików,gdzieś ze środka ,jakieś flaki lużne

a tumniki tez se kup jakies markowe zeby przepsutowosc była odpowienia a nie zakładaj u pana henia jakies na oko od mercedesa

UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara
- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Zygi na temat wycia nie będę się wypowiadał bo skoro potrafiłeś zdemontować i rozebrać reduktor ( mam nadzieję że złożyć też
) to potrafisz rozróżnić wycie od walenia tudzież innych dźwięków.
Co do rozrządu to temat jest mi znany bo wymieniałem u siebie. Tymon się trochę myli, ja mam doświadczenia z firmą Auto Fenix i Vette. Pierwsza to całkowity brak rozeznania w tym modelu za to ceny z kosmosu. W drugiej dużo lepiej jednak ceny jeszcze bardziej z kosmosu. Swój kupowałem w firmie LMC Truck za oceanem. Mają do Blazera wszystko i po bardzo atrakcyjnych cenach. Przy pomocy uczynnych kolegów ( jeszcze raz Kuszman
) robiłem rozeznamie na forum Colorado K5 i mają pozytywne zdanie o tej firmie. Rozrząd kosztował w USA niecałe 70$, dla porównania do benzyny niecałe 20$
.Generalnie problem polega na tym że mamy inny VIN - wojskowy i większość polskich firm importowych najpierw głupieje, a potem wali ceny z kosmosu 800 - 1000zł.
Co do wymiany to już zupełnie inna bajka


Co do rozrządu to temat jest mi znany bo wymieniałem u siebie. Tymon się trochę myli, ja mam doświadczenia z firmą Auto Fenix i Vette. Pierwsza to całkowity brak rozeznania w tym modelu za to ceny z kosmosu. W drugiej dużo lepiej jednak ceny jeszcze bardziej z kosmosu. Swój kupowałem w firmie LMC Truck za oceanem. Mają do Blazera wszystko i po bardzo atrakcyjnych cenach. Przy pomocy uczynnych kolegów ( jeszcze raz Kuszman



Co do wymiany to już zupełnie inna bajka


Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Oni nie wysyłają części do Polski. Musisz sobie znaleźć tam odbiorcę który prześle to do nas. Zapłacić możesz kartą stąd. Najpierw zamów u nich katalog. Potem się zaloguj u nich na stronie........ a potem wszystko proste 

Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


A co do części do Blazera to radzę też szukać na niemieckim E bay.
Czasem można tam znaleź niezłe okazję. Ja kupiłem tam przedni i tylni most do mojej K5 za 300 euo. Mosty były kompletne i w niezłym stanie. Czyszczenie i smarowanie i sa jak nówki. Jedyny problem to odległość bo większość tych fantów sprzedają w okolicach Bayerów. wiadomo - amerykańskie jednostki.
Czasem można tam znaleź niezłe okazję. Ja kupiłem tam przedni i tylni most do mojej K5 za 300 euo. Mosty były kompletne i w niezłym stanie. Czyszczenie i smarowanie i sa jak nówki. Jedyny problem to odległość bo większość tych fantów sprzedają w okolicach Bayerów. wiadomo - amerykańskie jednostki.
Każda ameryka ma łańcuch? Bo w bronku siedzi przeca prawie to samo co w skorupie, a silnik V6 koeln ma koła zębatetymon4x4 pisze:jak każda ameryka w układzie V ma łancuch i radze wymienic razem z kołami co do polecenia to ja kupowałem graty do camaro w wawie w firmie dobrze znanej "Mareckiemu"zygi pisze:jeszcze pytanko z innej mańki,czy 6,2d ma łańcuch rozrządu??. jeśli tak to gdzie można takie coś zamówić??
Podniosłem na podnośniku i wychodzi na to że chałas jest z tłumików,gdzieś ze środka ,jakieś flaki lużneWejdz na http://www.polex.pl/
a tumniki tez se kup jakies markowe zeby przepsutowosc była odpowienia a nie zakładaj u pana henia jakies na oko od mercedesa

- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Bronek II to nie ameryka



Ostatnio zmieniony sob kwie 01, 2006 9:37 am przez Marek Glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Sporo gratów mozna zanabyć u nas. Znam conajmniej trzech gości którzy coś mają. Z tym że jeden ma pół piwnicy tylko nie bardzo wię co jest od czego, drugi wie ale ceny są powiedzmy porównywalne do ameryki + koszty przesyłki a trzeci to podobno oszust ( znam go z opowiadań, nic u niego nie kupowałem) Są to jednak w większości części tzw. eksploatacyjne.Łukasz.K pisze:A co do części do Blazera to radzę też szukać na niemieckim E bay.
Z silnikiem problem polega na tym, że Chevrolet robił jakieś dziwne motory w dislu wyłącznie dla wojska ( agregaty , pontony).Miały pojemności poniżej 6l i tak do końca nikt nie wie jakie szpeje są wymienne z 6,2.
Dotyczy to oczywiście również części z niemieckiego E bay bo to wszystko jest z jednego źródła tzn. demobilu.
Mnie sie np.udalo kupić w Polsce nówkę w opakowaniu przekładnię kierowniczą za pięć stówek. A te się niestety często sypią szczgólnie przy wiekszych kołach.
Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


- Marek Glinka
- Posty: 616
- Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Rozkręcania sporo. Ja to robiłem przy zdemontowaniu przednich blach. Inaczej sobie zresztą tego nie wyobrażam.zygi pisze:dzieki za info,a jak to wygląda z wymianą dużo rozkręcania.u mnie to z przodu auta słychać grochotanie jak sie rozgrzeja .A może to robić olej syntetyk.bo taki tam jest.
Olej - nie sądzę zeby pomógł.
Zanim zaczniesz coś robić pamiętaj że tam z przodu ma co robić raban. Najpierw wyeliminuj inne powody, a dopiero na końcu bierz się za rozrząd, coby nie bylo tak jak z reduktorem


Marecki jestem......
Toyota Hilux 2,4D to już historia

Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Toyota Hilux 2,4D to już historia



Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość