blazer m1009.zygi

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

blazer m1009.zygi

Post autor: zygi » wt mar 28, 2006 10:25 pm

witam jestem tu nowy. Niedawno nabyłem z demobilu blazera 6,2d,gdze mogę sie zaopatrzyć w części?coś mi wyje chyba w reduktorze jak przspieszam.Czy rozebranie reduktora to wielka filozofia ?

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Re: blazer m1009.zygi

Post autor: tymon4x4 » śr mar 29, 2006 7:20 am

zygi pisze:witam jestem tu nowy. Niedawno nabyłem z demobilu blazera 6,2d,gdze mogę sie zaopatrzyć w części?coś mi wyje chyba w reduktorze jak przspieszam.Czy rozebranie reduktora to wielka filozofia ?
zadna filozofia rozebrać sztuką jest po złozyć tak aby jakies zapasowe części niezostały :)21
A powaznie tam sa chyba wszystkie łózyska uszczelniacze calowe , i prponuje kupic dobry komplet kluczy calowych odnales na wszelki wypadek jakoms hurtownie srub bo roznie to bywa .
A wogule to ja sie nieznam na ameryce :o
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: blazer m1009.zygi

Post autor: Marek Glinka » śr mar 29, 2006 10:42 am

tymon4x4 pisze: .
A wogule to ja sie nieznam na ameryce :o
Ty....skromniś :lol: :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » śr mar 29, 2006 9:53 pm

rozebrałem reduktor i jest wszystko ok.Ale cały czas coś mi głośno buczy ,tylko jak przyspieszam.Puszczam gaz ,,,cisza.i to sie dzieje przy różnych prędkościach ,raz głośniej raz ciszej.Gdzie może tkwić problem??Aha w moście też wszystko ok,krzyżaki ok,frez na wale ok.może to być skrzynia??

Łukasz.K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:16 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Łukasz.K » śr mar 29, 2006 10:08 pm

A sprawdź położenie krzyżaków ja miałe o pół centymetra niżej góre niż dół i mi buczało i biło niemiłosiernie powyżej 40 km/h.

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » czw mar 30, 2006 6:44 am

dzięki sprawdze.W czasie jazdy aż buda drży ,jakby rezonans.

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw mar 30, 2006 8:19 am

W M 1009 z demobilu jak nic nie wyje, trzeszczy, warczy to znaczy że stoi na złomowisku :lol: Tam to tylko może chrupać :lol:
Ale do rzeczy. Rozumiem że tę przypadłość masz w momencie jak zapniesz min. 4H, a przy 2H jest ok. Ja bym obstawiał jednak przedni most tzn. luz międzyzębny, łożyska, albo mechanizm różnicowy. To jest typowy objaw kiedy wycie znika przy odjęciu gazu. Rezonans oczywiści może pochodzić od wału napędowego, ale niekoniecznie.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » czw mar 30, 2006 10:55 am

mam zapięte tylko tył i tak wyje
\

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » czw mar 30, 2006 11:13 am

zygi pisze:mam zapięte tylko tył i tak wyje
\
a strzela na zakretach ? lub puka tak metalicznie ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » czw mar 30, 2006 11:57 am

nie strzela i nie puka.przy 60 wyje jak diabeł pózniej cichnie

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » czw mar 30, 2006 12:55 pm

zygi pisze:nie strzela i nie puka.przy 60 wyje jak diabeł pózniej cichnie
ja bym go podniosł na podnosniku i rozpedził go w powietrzu do predkosci w ktorej pojawiaja sie te dzwieki zeby je zlokalizować bo tak pisac to se można :)21
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » czw mar 30, 2006 3:12 pm

zygi pisze:mam zapięte tylko tył i tak wyje
\
to przede wszystkim szukaj w dyfrze
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » czw mar 30, 2006 9:02 pm

jeszcze pytanko z innej mańki,czy 6,2d ma łańcuch rozrządu??. jeśli tak to gdzie można takie coś zamówić??
Podniosłem na podnośniku i wychodzi na to że chałas jest z tłumików,gdzieś ze środka ,jakieś flaki lużne

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » czw mar 30, 2006 11:48 pm

zygi pisze:jeszcze pytanko z innej mańki,czy 6,2d ma łańcuch rozrządu??. jeśli tak to gdzie można takie coś zamówić??
Podniosłem na podnośniku i wychodzi na to że chałas jest z tłumików,gdzieś ze środka ,jakieś flaki lużne
jak każda ameryka w układzie V ma łancuch i radze wymienic razem z kołami co do polecenia to ja kupowałem graty do camaro w wawie w firmie dobrze znanej "Mareckiemu" :) Wejdz na http://www.polex.pl/
a tumniki tez se kup jakies markowe zeby przepsutowosc była odpowienia a nie zakładaj u pana henia jakies na oko od mercedesa :)
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » pt mar 31, 2006 10:00 am

Zygi na temat wycia nie będę się wypowiadał bo skoro potrafiłeś zdemontować i rozebrać reduktor ( mam nadzieję że złożyć też :) ) to potrafisz rozróżnić wycie od walenia tudzież innych dźwięków.
Co do rozrządu to temat jest mi znany bo wymieniałem u siebie. Tymon się trochę myli, ja mam doświadczenia z firmą Auto Fenix i Vette. Pierwsza to całkowity brak rozeznania w tym modelu za to ceny z kosmosu. W drugiej dużo lepiej jednak ceny jeszcze bardziej z kosmosu. Swój kupowałem w firmie LMC Truck za oceanem. Mają do Blazera wszystko i po bardzo atrakcyjnych cenach. Przy pomocy uczynnych kolegów ( jeszcze raz Kuszman :)2 :)2 ) robiłem rozeznamie na forum Colorado K5 i mają pozytywne zdanie o tej firmie. Rozrząd kosztował w USA niecałe 70$, dla porównania do benzyny niecałe 20$ :) .Generalnie problem polega na tym że mamy inny VIN - wojskowy i większość polskich firm importowych najpierw głupieje, a potem wali ceny z kosmosu 800 - 1000zł.
Co do wymiany to już zupełnie inna bajka :lol: :lol:
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » pt mar 31, 2006 12:07 pm

a w jaki sposób moge to zamówić ze stanów

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » pt mar 31, 2006 1:53 pm

Oni nie wysyłają części do Polski. Musisz sobie znaleźć tam odbiorcę który prześle to do nas. Zapłacić możesz kartą stąd. Najpierw zamów u nich katalog. Potem się zaloguj u nich na stronie........ a potem wszystko proste :)
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » pt mar 31, 2006 3:14 pm

dzieki za info,a jak to wygląda z wymianą dużo rozkręcania.u mnie to z przodu auta słychać grochotanie jak sie rozgrzeja .A może to robić olej syntetyk.bo taki tam jest.??

Awatar użytkownika
kurpi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 82
Rejestracja: śr sie 03, 2005 8:02 pm
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: kurpi » pt mar 31, 2006 5:35 pm

skoro ci buda grży to zobacz też czy ci z wału ciężarki nie odpadły.kiedyś tak miałem i nie szło prawie jeżdzić.co do samego wycia to szukaj raczej w dyfrze
gg:6701054
był terrano 2.4i,został vw golf 4x4 a teraz doszedł ssangyong kyron :)

Łukasz.K
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:16 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Łukasz.K » pt mar 31, 2006 6:40 pm

A co do części do Blazera to radzę też szukać na niemieckim E bay.
Czasem można tam znaleź niezłe okazję. Ja kupiłem tam przedni i tylni most do mojej K5 za 300 euo. Mosty były kompletne i w niezłym stanie. Czyszczenie i smarowanie i sa jak nówki. Jedyny problem to odległość bo większość tych fantów sprzedają w okolicach Bayerów. wiadomo - amerykańskie jednostki.

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pt mar 31, 2006 11:50 pm

tymon4x4 pisze:
zygi pisze:jeszcze pytanko z innej mańki,czy 6,2d ma łańcuch rozrządu??. jeśli tak to gdzie można takie coś zamówić??
Podniosłem na podnośniku i wychodzi na to że chałas jest z tłumików,gdzieś ze środka ,jakieś flaki lużne
jak każda ameryka w układzie V ma łancuch i radze wymienic razem z kołami co do polecenia to ja kupowałem graty do camaro w wawie w firmie dobrze znanej "Mareckiemu" :) Wejdz na http://www.polex.pl/
a tumniki tez se kup jakies markowe zeby przepsutowosc była odpowienia a nie zakładaj u pana henia jakies na oko od mercedesa :)
Każda ameryka ma łańcuch? Bo w bronku siedzi przeca prawie to samo co w skorupie, a silnik V6 koeln ma koła zębate :o

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » sob kwie 01, 2006 9:14 am

Bronek II to nie ameryka :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony sob kwie 01, 2006 9:37 am przez Marek Glinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » sob kwie 01, 2006 9:31 am

Łukasz.K pisze:A co do części do Blazera to radzę też szukać na niemieckim E bay.
Sporo gratów mozna zanabyć u nas. Znam conajmniej trzech gości którzy coś mają. Z tym że jeden ma pół piwnicy tylko nie bardzo wię co jest od czego, drugi wie ale ceny są powiedzmy porównywalne do ameryki + koszty przesyłki a trzeci to podobno oszust ( znam go z opowiadań, nic u niego nie kupowałem) Są to jednak w większości części tzw. eksploatacyjne.
Z silnikiem problem polega na tym, że Chevrolet robił jakieś dziwne motory w dislu wyłącznie dla wojska ( agregaty , pontony).Miały pojemności poniżej 6l i tak do końca nikt nie wie jakie szpeje są wymienne z 6,2.
Dotyczy to oczywiście również części z niemieckiego E bay bo to wszystko jest z jednego źródła tzn. demobilu.
Mnie sie np.udalo kupić w Polsce nówkę w opakowaniu przekładnię kierowniczą za pięć stówek. A te się niestety często sypią szczgólnie przy wiekszych kołach.
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Marek Glinka
Posty: 616
Rejestracja: ndz paź 20, 2002 12:45 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marek Glinka » sob kwie 01, 2006 9:36 am

zygi pisze:dzieki za info,a jak to wygląda z wymianą dużo rozkręcania.u mnie to z przodu auta słychać grochotanie jak sie rozgrzeja .A może to robić olej syntetyk.bo taki tam jest.??
Rozkręcania sporo. Ja to robiłem przy zdemontowaniu przednich blach. Inaczej sobie zresztą tego nie wyobrażam.
Olej - nie sądzę zeby pomógł.
Zanim zaczniesz coś robić pamiętaj że tam z przodu ma co robić raban. Najpierw wyeliminuj inne powody, a dopiero na końcu bierz się za rozrząd, coby nie bylo tak jak z reduktorem :lol: :lol: .
Marecki jestem...... :wink:
Toyota Hilux 2,4D to już historia :cry: :cry: :cry:
Chevy Blazer M1009 6,2D też chyba podzieli losy Hila :cry: :cry:

zygi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: wt mar 28, 2006 10:16 pm

Post autor: zygi » sob kwie 01, 2006 12:00 pm

Swięte słowa. jak dobiore sie do tego to dam znać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość