napęd przód nie wchodzi!
Moderator: Marcin-Kraków
napęd przód nie wchodzi!
Chłopaki przymierzam się do kupna Blazera 2.8! mam jednego na oku! dzwoniłem do właściciela i mówi że czasem mu przedni napęd nie wchodzi! mówił że to jest kwestia regulacji dzwigni! czy to możliwe! w razie czego jakie koszty naprawy jeśli to redukor albo most??? czy warto?? mówił mi gość że blacha i rama wporządku! więc problem tylko z napędem!
plakiet pisze:To prawdopodobnie błachostka - podciśnienie. Ale lepiej sprawdź osobiście.
Poczytaj ten wątek
dzięki

jutro jade obejrzeć auto i zobacze co i jak! w razie problemów będe pisał
pozdrwaiam
Jeśli sprawna to spisuje się bardzo dobrze.
Ty masz chyba 4l60 lub TH400, ale powinny pracować podobnie do mojej.
Powoli zaczynam się zastanawiać nad naprawą/wymianą skrzyni. Póki zimny olej nie zmienia biegów zbyt dobrze. Po 2-5 minutach pracy wszystko działa jak należy. Z tego co się dowiedziałem może to być płyta sterująca, elektrozawory, albo jeszcze kilka innych rzeczy.
Rozebranie skrzyni i diagnoza - 1200zł, regeneracja płyty - 800zł. To ceny z moich okolic.
To jest jedna z najpopularniejszych skrzyń GM i jak zajrzysz na Ebay.com to znajdziesz dziesiątki ofert pt. regeneracja/upgrade skrzyni. Wysyłasz swoją skrzynię i dostajesz taką samą po przebudowie. Ceny 600-1300$. Wymieniają wszystkie zużyte podzespoły, dodają shift kit + dodatkowa pompa (lock-up na każdym biegu przy dowolnych obrotach), opcje do silników nawet do 600HP.
Czyli za cenę naszej diagnozy i wątpliwej regeneracji samej tylko płyty za oceanem dostajesz nową skrzynię heavy duty...
Nie znam cen przesyłek, ale wydaje mi się, że jest to opcja do przemyślenia.
Nie o to pytałeś, ale akurat wczoraj to wszystko wyczytałem więc napisałem przy okazji
Ty masz chyba 4l60 lub TH400, ale powinny pracować podobnie do mojej.
Powoli zaczynam się zastanawiać nad naprawą/wymianą skrzyni. Póki zimny olej nie zmienia biegów zbyt dobrze. Po 2-5 minutach pracy wszystko działa jak należy. Z tego co się dowiedziałem może to być płyta sterująca, elektrozawory, albo jeszcze kilka innych rzeczy.
Rozebranie skrzyni i diagnoza - 1200zł, regeneracja płyty - 800zł. To ceny z moich okolic.
To jest jedna z najpopularniejszych skrzyń GM i jak zajrzysz na Ebay.com to znajdziesz dziesiątki ofert pt. regeneracja/upgrade skrzyni. Wysyłasz swoją skrzynię i dostajesz taką samą po przebudowie. Ceny 600-1300$. Wymieniają wszystkie zużyte podzespoły, dodają shift kit + dodatkowa pompa (lock-up na każdym biegu przy dowolnych obrotach), opcje do silników nawet do 600HP.
Czyli za cenę naszej diagnozy i wątpliwej regeneracji samej tylko płyty za oceanem dostajesz nową skrzynię heavy duty...
Nie znam cen przesyłek, ale wydaje mi się, że jest to opcja do przemyślenia.
Nie o to pytałeś, ale akurat wczoraj to wszystko wyczytałem więc napisałem przy okazji

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Nie licz, że po rozebraniu skończy się na zaworach
.
Skrzynia robi 250kkm i tyle. Troszkę zdzierają u was bo ja robię taki dil: rozbieram skrzynię, myję i dzwonię do gościa, który diagnozuje i potem po kupnie części składa to wszystko do kupy. Koleś kosztuje 600 i daje gwarancję. Oczywiście patrzę mu na ręce i niedługo pewnie będę musiał sobie jakąś złożyć a szykuje mi się taka ładna TH700...
Pytanie z innej beczki. Jak klocki ? Ile kkm przejechałeś i ile ich jeszcze zostało ? Potrzebuję to do statystyki.

Skrzynia robi 250kkm i tyle. Troszkę zdzierają u was bo ja robię taki dil: rozbieram skrzynię, myję i dzwonię do gościa, który diagnozuje i potem po kupnie części składa to wszystko do kupy. Koleś kosztuje 600 i daje gwarancję. Oczywiście patrzę mu na ręce i niedługo pewnie będę musiał sobie jakąś złożyć a szykuje mi się taka ładna TH700...
Pytanie z innej beczki. Jak klocki ? Ile kkm przejechałeś i ile ich jeszcze zostało ? Potrzebuję to do statystyki.
oglądałem autko
sprawa jest następująca:
-blacha i rama zdrowa
-reduktor jest w pełnum manualu, przy pracującym silniku podczas próby dołączenia napędu przedniego i włożenia 4H słychać zgrzytanie i za bardzo nie chce wejść, zas przy wyłączonym silniku wchodzi elegandzko! napędy 4H jest sprawny i przód ciągnie zaś na 4L przód się nie załańcza! rozmawiałem z gościem to mówił że nie używał on i poprzedni właściciel przedniego napędu i że to kwestia jedynie regulacji!! pojawił się za to inny problem! gościowi jak odpalił zaczeło coś stukać i myślałe że to tłumik ! wszedł pod auto i tłumaczym mi to tak że gdzieś pod osłoną aluminiową na dużym kole jest ułamany ząbek i trzeba go pospawać!! rozumiem to tak że jest to koło zamachowe i będzie wymagało auto jego wymiany! czy dostane to bez problemów i jakie koszty są z tym związane!
co sądzicie o tym aucie! czy warto je wziąść (cena jest atrakcyjna) ?

-blacha i rama zdrowa
-reduktor jest w pełnum manualu, przy pracującym silniku podczas próby dołączenia napędu przedniego i włożenia 4H słychać zgrzytanie i za bardzo nie chce wejść, zas przy wyłączonym silniku wchodzi elegandzko! napędy 4H jest sprawny i przód ciągnie zaś na 4L przód się nie załańcza! rozmawiałem z gościem to mówił że nie używał on i poprzedni właściciel przedniego napędu i że to kwestia jedynie regulacji!! pojawił się za to inny problem! gościowi jak odpalił zaczeło coś stukać i myślałe że to tłumik ! wszedł pod auto i tłumaczym mi to tak że gdzieś pod osłoną aluminiową na dużym kole jest ułamany ząbek i trzeba go pospawać!! rozumiem to tak że jest to koło zamachowe i będzie wymagało auto jego wymiany! czy dostane to bez problemów i jakie koszty są z tym związane!
co sądzicie o tym aucie! czy warto je wziąść (cena jest atrakcyjna) ?
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Jak przy 4L nie wchodzi przód to sterowanie podcisnieniami na reduktorze padło. Co stuka dokładnie ? Ząbka na flyweel nie dospawasz ale kupisz całe koło w Radzyminie za max 200zł. Części jest dużo bo nawieźli złomu i teraz tną na plasterki. Auto przy regularnym serwisowaniu jest bezawaryjne, czasem padnie coś w elektryce jak to z amerykańcami.
Nie rozumiem o co chodzi z ta osią skierowaną do pasażera
Jaśniej proszę...
Opony wchodzą 31x10.5x15
Nie rozumiem o co chodzi z ta osią skierowaną do pasażera

Opony wchodzą 31x10.5x15
żeby było jaśniej chodzi o przednią ośke! poprostu koło a raczej opona jest blisko nadkola a jest założona zwykła 205/75/r15! tyle tylko że założony jest hlapak więc może to tylko tak się zdaje! dzięki za wszystkie informacje! w poniedziałek jeszcze podjade do serwisu aut amerykańskich "garaż u szymona" znajduje się blisko lublina i wypytam o szczgóły! jeszcze się wacham co do kupna ale wszystko wskazuje że go wezme! napiszcie jeszcze jak sprawuje się on w terenie bez żadnego liftu poza zmianą oponek!
pozdrawiam
pozdrawiam
Witam
Odnośnie części to podam przykłady do swojego autka (Blazer rok 2000), przy czym zaznaczam, że ja zawsze kupuję tylko nówki. Podam z cenami i miejscem pochodzenia. Tak jak na dziś wyniósł mnie "pakiet startowy".
1) płyny i oleje - kupowane na Allegro lub w sklepach w Łodzi (olej 5W30 GM - 5l, Dexron III Midland - 7l) - 220zł
2) Filtry i uszczelki (powietrza, oleju, skrzyni) - 150zł w asu.pl
3) Pasek wieloklinowy - 100zł w asu.pl
4) światła komplet - miałem światła amerykańskie i nie chciałem ich przerabiać tylko zanabyłem przez internet w USA oryginalne światła (reflektory i lampy tylne) GM ze znakiem homologacji E za 1900zł z przesyłką i do tego doszło cło i VAT (22%) płacone w Polsce czyli łącznie 2400zł. W Polsce w serwisie za komplet takich zamych światęł chcieli 4900zł
!. Łącznie z zabawą z urzedem celnym czas sprowadzenia świateł to nieco ponad miesiąc.
5) piasta przednia (1 szt.) oraz komplet tulei górnych wahaczy z przodu 800zł w asu.pl
6) komplet tarcz (przód i tył) z klockami 1200zł kupiony przez swistak.pl
7) wczoraj zamówiłem wspornik układu kierowniczego (idler arm) przez Ebay.com - łacznie z przesyłką 45USD (135zł)
dźwignia regulacji pochylenia oparcia kupiona w USA przez internet - 30USD z przesyłką - czas oczekiwania 4 dni (rekord jak na razie
!)
Wszystko to części nowe i ceny z fakturą.
Do zakupu pozostały mi przewody do filtra i chłodzenia oleju silnikowego (mam wersję ze "zdalnym filtrem"). Zakłądam, że powinienem się zmieścic w 100USD z przesyłką.
Generalnie części podstawowe są w Polsce stosunkowo łatwo dostępne ale są spore różnice w cenie - np. piasta od 600zł do 1800zł. Niektórych części brak w Polsce np. tarcze tylnie miał w jednym komplecie jeden sklep i podobno nie mogli ich sprzedać od prawie dwóch lat. Za to tarcze przednie są od ręki. Sprowadzenie części z USA jest proste jednak wymaga podstawowej znajomości angielskiego. Trzeba bardzo uważać na ceny przesyłek, bo w przypadku świateł oferty miałem (na przesłanie do Polski) od 90USD do 450USD.
Pozdrawiam, Marcin
Odnośnie części to podam przykłady do swojego autka (Blazer rok 2000), przy czym zaznaczam, że ja zawsze kupuję tylko nówki. Podam z cenami i miejscem pochodzenia. Tak jak na dziś wyniósł mnie "pakiet startowy".
1) płyny i oleje - kupowane na Allegro lub w sklepach w Łodzi (olej 5W30 GM - 5l, Dexron III Midland - 7l) - 220zł
2) Filtry i uszczelki (powietrza, oleju, skrzyni) - 150zł w asu.pl
3) Pasek wieloklinowy - 100zł w asu.pl
4) światła komplet - miałem światła amerykańskie i nie chciałem ich przerabiać tylko zanabyłem przez internet w USA oryginalne światła (reflektory i lampy tylne) GM ze znakiem homologacji E za 1900zł z przesyłką i do tego doszło cło i VAT (22%) płacone w Polsce czyli łącznie 2400zł. W Polsce w serwisie za komplet takich zamych światęł chcieli 4900zł

5) piasta przednia (1 szt.) oraz komplet tulei górnych wahaczy z przodu 800zł w asu.pl
6) komplet tarcz (przód i tył) z klockami 1200zł kupiony przez swistak.pl
7) wczoraj zamówiłem wspornik układu kierowniczego (idler arm) przez Ebay.com - łacznie z przesyłką 45USD (135zł)


Wszystko to części nowe i ceny z fakturą.
Do zakupu pozostały mi przewody do filtra i chłodzenia oleju silnikowego (mam wersję ze "zdalnym filtrem"). Zakłądam, że powinienem się zmieścic w 100USD z przesyłką.
Generalnie części podstawowe są w Polsce stosunkowo łatwo dostępne ale są spore różnice w cenie - np. piasta od 600zł do 1800zł. Niektórych części brak w Polsce np. tarcze tylnie miał w jednym komplecie jeden sklep i podobno nie mogli ich sprzedać od prawie dwóch lat. Za to tarcze przednie są od ręki. Sprowadzenie części z USA jest proste jednak wymaga podstawowej znajomości angielskiego. Trzeba bardzo uważać na ceny przesyłek, bo w przypadku świateł oferty miałem (na przesłanie do Polski) od 90USD do 450USD.
Pozdrawiam, Marcin
czy ta piasta jest razem z czujnikiem od ABS?czy gola bo sam czujnik 600zl kosztuje i mam dylemat bo mi sie oberwalMarcin1 pisze:Witam
Odnośnie części to podam przykłady do swojego autka (Blazer rok 2000), przy czym zaznaczam, że ja zawsze kupuję tylko nówki. Podam z cenami i miejscem pochodzenia. Tak jak na dziś wyniósł mnie "pakiet startowy".
1) płyny i oleje - kupowane na Allegro lub w sklepach w Łodzi (olej 5W30 GM - 5l, Dexron III Midland - 7l) - 220zł
2) Filtry i uszczelki (powietrza, oleju, skrzyni) - 150zł w asu.pl
3) Pasek wieloklinowy - 100zł w asu.pl
4) światła komplet - miałem światła amerykańskie i nie chciałem ich przerabiać tylko zanabyłem przez internet w USA oryginalne światła (reflektory i lampy tylne) GM ze znakiem homologacji E za 1900zł z przesyłką i do tego doszło cło i VAT (22%) płacone w Polsce czyli łącznie 2400zł. W Polsce w serwisie za komplet takich zamych światęł chcieli 4900zł!. Łącznie z zabawą z urzedem celnym czas sprowadzenia świateł to nieco ponad miesiąc.
5) piasta przednia (1 szt.) oraz komplet tulei górnych wahaczy z przodu 800zł w asu.pl
6) komplet tarcz (przód i tył) z klockami 1200zł kupiony przez swistak.pl
7) wczoraj zamówiłem wspornik układu kierowniczego (idler arm) przez Ebay.com - łacznie z przesyłką 45USD (135zł)
dźwignia regulacji pochylenia oparcia kupiona w USA przez internet - 30USD z przesyłką - czas oczekiwania 4 dni (rekord jak na razie
!)
Wszystko to części nowe i ceny z fakturą.
Do zakupu pozostały mi przewody do filtra i chłodzenia oleju silnikowego (mam wersję ze "zdalnym filtrem"). Zakłądam, że powinienem się zmieścic w 100USD z przesyłką.
Generalnie części podstawowe są w Polsce stosunkowo łatwo dostępne ale są spore różnice w cenie - np. piasta od 600zł do 1800zł. Niektórych części brak w Polsce np. tarcze tylnie miał w jednym komplecie jeden sklep i podobno nie mogli ich sprzedać od prawie dwóch lat. Za to tarcze przednie są od ręki. Sprowadzenie części z USA jest proste jednak wymaga podstawowej znajomości angielskiego. Trzeba bardzo uważać na ceny przesyłek, bo w przypadku świateł oferty miałem (na przesłanie do Polski) od 90USD do 450USD.
Pozdrawiam, Marcin
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość