problem z przewodami olejowymi

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

problem z przewodami olejowymi

Post autor: Marcin1 » ndz lis 26, 2006 1:49 am

Witam

Własnie czytam sobie na jednym forum o olbrzymich i powracajacych problemach z przewodami do chłodnicy oleju. Ponoć pekają i ciekną. U mnie faktycznie jest wyciek i zamawiam nowe przewody jednak gdzieś słyszałem, że mozna to jakoś przerobić na złącza hydrauliczne i problemy się kończą. A jak Wy sobie z tym radzicie?

Pozdrawiam, Marcin

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr lis 29, 2006 9:59 am

ja dolewam :lol: wyciek nie jest za duzy a ja nie taki znow ekolog :wink: a pozatym u mnie nie jest to taka prawdziwa chlodnica tylko wymienik ktory juz jest i tak przerobiony bo orginalny plastikowy skruszal i pekl
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » śr lis 29, 2006 4:13 pm

No właśnie nie chciałbym aby coś pękło szczególnie w czasie jazdy. Więc zmienię na nowe :)

M.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » sob sty 13, 2007 10:15 pm

No i wymieniłem. Założyłem Dormana, który chwali się, ze jest lepszy niż oryginał, w którym zawsze ciekną przyłacza. Ano pożyjemy... Ale oryginały zachowałem :)

Marcin

WOTEK TYRRAN
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pn lip 24, 2006 10:27 pm
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: WOTEK TYRRAN » ndz sty 14, 2007 12:39 am

a ja wywalilem wszystkie stare weze olejowe i dorobilem nowe u goscia od hydrauliki silowej , dalem 120 zeta ale jest profi na zagniatarce , cisnieniowo i olejoodpornie! pozdro dla tych co maja chlodnice oliwy / a nie wszyscy maja ten luksus/....(':lol:')
KANGOO 1,6 4X4 prawie TERENOWE
BYLY KIA SPORTAGE AUTOMAT,UAZ,SAMURAJ,WRANGLER,TERRANKO,BLAZEREK

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » ndz sty 14, 2007 9:25 pm

Zastanawiam się na ile takie chłodzenie oleju w polskim klimacie ma sens i jest do czegoś przydatne.

Pozdrawiam, Marcin

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt sty 19, 2007 7:10 pm

przewody przewodami ale tam po prostu z wiekiem peka obudowa wymiennika ciepla i wtedy dopiero klopot. na szczescie da sie dorobic
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pt sty 19, 2007 10:40 pm

Zawsze mozna całą chłodnicę kupić. Koszt to 350-400zł.

Pozdrawiam, Marcin

jaszyn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 24, 2005 5:43 pm
Lokalizacja: Szumowo

Post autor: jaszyn » pn lip 23, 2007 9:06 am

przetarł mi się aluminiowy przewód olejowy( zasilenie ) .
Potrzedłem do tematu na chłopski rozum :o
Ucięłem rurkę,dałem sztukówkę, trzy zaciski i DZIAŁA :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość