Strona 1 z 1
problem z przewodami olejowymi
: ndz lis 26, 2006 1:49 am
autor: Marcin1
Witam
Własnie czytam sobie na jednym forum o olbrzymich i powracajacych problemach z przewodami do chłodnicy oleju. Ponoć pekają i ciekną. U mnie faktycznie jest wyciek i zamawiam nowe przewody jednak gdzieś słyszałem, że mozna to jakoś przerobić na złącza hydrauliczne i problemy się kończą. A jak Wy sobie z tym radzicie?
Pozdrawiam, Marcin
: śr lis 29, 2006 9:59 am
autor: golony
ja dolewam

wyciek nie jest za duzy a ja nie taki znow ekolog

a pozatym u mnie nie jest to taka prawdziwa chlodnica tylko wymienik ktory juz jest i tak przerobiony bo orginalny plastikowy skruszal i pekl
: śr lis 29, 2006 4:13 pm
autor: Marcin1
No właśnie nie chciałbym aby coś pękło szczególnie w czasie jazdy. Więc zmienię na nowe
M.
: sob sty 13, 2007 10:15 pm
autor: Marcin1
No i wymieniłem. Założyłem Dormana, który chwali się, ze jest lepszy niż oryginał, w którym zawsze ciekną przyłacza. Ano pożyjemy... Ale oryginały zachowałem
Marcin
: ndz sty 14, 2007 12:39 am
autor: WOTEK TYRRAN
a ja wywalilem wszystkie stare weze olejowe i dorobilem nowe u goscia od hydrauliki silowej , dalem 120 zeta ale jest profi na zagniatarce , cisnieniowo i olejoodpornie! pozdro dla tych co maja chlodnice oliwy / a nie wszyscy maja ten luksus/....(':lol:')
: ndz sty 14, 2007 9:25 pm
autor: Marcin1
Zastanawiam się na ile takie chłodzenie oleju w polskim klimacie ma sens i jest do czegoś przydatne.
Pozdrawiam, Marcin
: pt sty 19, 2007 7:10 pm
autor: golony
przewody przewodami ale tam po prostu z wiekiem peka obudowa wymiennika ciepla i wtedy dopiero klopot. na szczescie da sie dorobic
: pt sty 19, 2007 10:40 pm
autor: Marcin1
Zawsze mozna całą chłodnicę kupić. Koszt to 350-400zł.
Pozdrawiam, Marcin
: pn lip 23, 2007 9:06 am
autor: jaszyn
przetarł mi się aluminiowy przewód olejowy( zasilenie ) .
Potrzedłem do tematu na chłopski rozum

Ucięłem rurkę,dałem sztukówkę, trzy zaciski i DZIAŁA
