Awaria (prawdopodobnie ukladu paliwowego) Chevy Trailblazer

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Bochen Marek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20 am

Awaria (prawdopodobnie ukladu paliwowego) Chevy Trailblazer

Post autor: Bochen Marek » wt sty 02, 2007 10:35 pm

Witam wszystkich uczestnikow forum.Bylbym zobowiazany gdyby ktos mogl mi pomoc w problemie jaki mam ostatnio z moim Chevroletem Trailblazerem.Otoz, przy rozgrzanym silniku zaczyna mi odcinac paliwo( przynajmniej takie jest wrazenie),pompa byla sprawdzona i jest Ok. Probowalem zamieniac przekazniki i chwile chodzi dobrze po czym problem sie powtarza. Kazdy przekaznik dosc mocno sie nagrzewa. Czy ktos mial moze taki problem? Jezeli tak prosze o info, bede zobowiazany.Pozdrawiam. Marek

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 02, 2007 10:36 pm

słaba pompa po dłuższej pracy i rozgrzaniu może nie dawać ciśnienia albo wręcz stawać
#noichuj

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt sty 02, 2007 10:45 pm

Zapala się Check ? Jak tak to trzeba ściągnąć kody. Nalezłoby sprawdzić ciśnienie paliwa. No i tak dalej i tak dalej... :)21
Pierwsza rzecz to podłaczyć silnik pod Snap-on'a i zobaczyć co pokaże.

Bochen Marek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:20 am

Post autor: Bochen Marek » śr sty 03, 2007 7:51 am

Dziekuje serdecznie za pomoc , ale jeszcze jedno pytanie mam w zwiazku z pompa.Czy jest mozliwe aby pompa zacierala sie przez dluzszy czas( w moim przypadku ok.3 tygodnie).Moj Trialblazer ma 3 lata i wydaje mi sie to dziwne tym bardziej ze przebieg nie jest duzy (ok.80000).Wczesniej mialem tez amerykanski samochod dodge grand caravan i tam ewidentnie zatarla sie pompa, ale przebieg byl znacznie wiekszy.Czy problem pompy moze wystepowac np. wskutek gorszej jakosci polskiego paliwa, czy ewentualnie awarie takie sa domena samochodow amerykanskich?Jezeli ktos posiada tego rodzaju informacje bardzo prosze o pomoc.Z gory dziekuje wszystkim.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 03, 2007 8:28 am

Bochen Marek pisze:czy ewentualnie awarie takie sa domena samochodow amerykanskich?
awarie pomp elektrycznych są domeną...pomp elektrycznych

nie pomaga im jezdzenie na rezerwie, a jak się ma pecha to jedno wypompowanie paliwa do zera załatwia sprawę

jak każde urządzenie pompa się zużywa. czasem wolniej, czasem szybciej, czasem natychmiast...kalendarzyk małżeński tu nie działa
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr sty 03, 2007 1:31 pm

Pompe elektryczna zatarlem w Audi pare lat temu - wynik jezdzenia na kilku ostatnich litrach paliwa. Zaczela sie przycierac i jeczec w pewnym momencie, ale jeszcze pare tygodni dzialala. Potem z dnia na dzien stanela.

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr sty 03, 2007 5:55 pm

u mnie tez sie zacierala jakis czas...nie wiem jak u ciebie ale u mnie nie ma kontrolki rezerwy i kusilo zeby jezdzic do konca a ona przeciez chlodzona paliwem.pare takich numerow i zmarla.teraz po zaplaceniu 0k 400 zl sie nauczylem tankowac
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość