sprzęgieka piast?

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

sprzęgieka piast?

Post autor: Marcin1 » czw maja 17, 2007 10:15 pm

No właśnie. Ulubiona małżonka pojechała autem z zapiętym 4WD po czarnym i mam wrażenia, że teraz auto zrobiło się 2WD. Po zapięciu przodu słyszę silnik, coś puknie, zapali się kontrolka ale różnicy w jeździe nie czuję, a szczególnie nie czuję owego oporu przy skręcaniu.

Z zeznań wynika, że w czasie jazdy coś zagrzechotało z lewej strony jakby w kole (tak jakby jakiś metal się wysypał) więc liczę, że to może sprzęgiełko piasty poszło z jednej strony i półoś kręcą się luzem zabezpieczyła układ przed rozsypką. Poza tym nic nie puka nie stuka.

I teraz pytania - jak sprawdzić, czy faktycznie napęd padł i czy to sprzęgiełko. No i gdzie takie coś kupić. Czy znowu targać z USA? I czy zmieniać tylko jedno?

Marcin

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pt maja 18, 2007 10:01 am

Chyba niestety coś w moście się zmieliło. Pytani czy w mostach z przodu były różne przełożenia? Bo nie wiem czy ściągać cały most czy rozbierać i ciągnąć tylko to co się zmieliło.

Marcin

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » pt maja 18, 2007 11:33 am

Były różne przełożenia.
Jak mnie pamięć nie myli to znajdziesz o tym artykuł na www.s10extremist.com albo www.s10blazers.com

A jakie przełożenie jest u Ciebie najlepiej odczytać z kodów RPO.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pt maja 18, 2007 11:38 am

Już dotarłem, że są różne. Zobaczymy we wtorek diagnozę ale znowu czuję targanie gratow z USA. Facet w Polsce chce za most z półosiami (a po diabła mi półosie) 3.500zł, a w USA mosty są od 150 do 350 USD z gwarancją rozruchową na 30 dni.

Pozdrawiam, Marcin

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt maja 18, 2007 9:03 pm

Blazer LS ma 3.73. Typowe dla 4.3litra. Padła ci pewnie zębatka przesówki załączającej napęd. S-10 i LS nie mają sprzęgiełek piast, napęd jest łączony przez przesówkę na prawej półosi przy kole talerzowym w moście. Powinno pasować od każdego 1989-2003.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pt maja 18, 2007 9:20 pm

Aż od 89 roku. To może pokuszę się o ściągnięcie nowej przesuwki.

MK

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob maja 19, 2007 6:23 am

Jak zdejmiesz przedni most i rozbierzesz to zrób zdjęcie i sprawdź wymiary, ja mam rozebrany most od 1991 wiec mogę prównać.

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » sob maja 19, 2007 10:25 am

No właśnie to rozbieranie to coś co mnie martwi. Bo to uziemia samochód. A cały most mogę mieć za 200USD. Zobaczymy co powie mechanik.

MK

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob maja 19, 2007 2:07 pm

No wyjęcie go to rzekłbym czynność przykra.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości