odłaczenie zailania

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

odłaczenie zailania

Post autor: Arturosxp » czw sie 02, 2007 8:23 pm

Witka,
Czy po odlaczeniu zasilania w Chevym trzeba jakos specjalnie od nowa ustawiac komputer samochodowy.
Wiem ze w niektorych markach samochodu jest jakas taka procedurka
Artur B

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » pt sie 03, 2007 7:33 am

1. Wyłączasz klimę.
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.

Gotowe.

EDIT:
Znalezione TUTAJ

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sie 03, 2007 11:52 am

Hmmm, w/g mnie to jest dla silników TBI dla SCFI i SFI nie mam tej procedury. Po prostu ECM jest szybszy i ustawia to bazując na danych parametrach.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » pt sie 03, 2007 12:15 pm

sprawdzimy
Ostatnio zmieniony sob sie 04, 2007 9:10 am przez Arturosxp, łącznie zmieniany 1 raz.
Artur B

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » pt sie 03, 2007 2:45 pm

Prawdę mówiąc to nie wiem dla jakich silników ta metoda ma zastosowanie, ale jest tam wzmianka o OBD1, a że mam takie złącze to kilka razy już tak robiłem... bez odczuwalnych/słyszalnych skutków ;)

Jak wpiszecie w wyszukiwarce na stronie którą podałem "idle relearn" to jest kilka wątków. Pewnie tam znajdzie się prawidłowa odpowiedź, ale na razie nie mam czasu poczytać.
Poza tym ta strona traktuje o V6 60st. a my mamy 90st - to robi jakąś różnicę? W tym przypadku chyba nie?

Awatar użytkownika
colomen
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 44
Rejestracja: pn mar 14, 2005 7:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colomen » pt sie 03, 2007 3:52 pm

Po ponownm podłączeniu zasilania wsiadam, odpalam, ustawiam radio i jadę. Też bez odczuwalnych/słyszalnych skutków.
Chevy Blazer 4,3 vortec V6 95r

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr sie 15, 2007 8:27 pm

colomen pisze:Po ponownm podłączeniu zasilania wsiadam, odpalam, ustawiam radio i jadę. Też bez odczuwalnych/słyszalnych skutków.
hahaha ja rowniez:) szkoda czasu szkoda zycia...
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

ble

Post autor: suburban 5.7 1990 » ndz wrz 16, 2007 4:02 pm

a ja odłaczyłem zasilanie , właczyłem je z powrotem i teraz mam zawysokie obroty nie moge siebie z tym poradzic :(

KG92RS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn sie 18, 2003 3:14 pm

Re: ble

Post autor: KG92RS » ndz wrz 16, 2007 5:09 pm

suburban 5.7 1990 pisze:a ja odłaczyłem zasilanie , właczyłem je z powrotem i teraz mam zawysokie obroty nie moge siebie z tym poradzic :(
Miałem tak kiedyś na silniku 5.0 TBI (305) -> przy wyłączaniu zasilania IAC został w położeniu, w jakim był, a po ponownym podłączeniu, ECM "myślał", że IAC jest ustawiony domyślnie i się rozjechało... Gdzieś znalazłem wtedy procedurę resetu ustawienia IAC i pomogło.

Pozdrawiam,
KG

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » pt wrz 28, 2007 3:09 am

plakiet pisze:1. Wyłączasz klimę.
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.

Gotowe.

EDIT:
Znalezione TUTAJ
działa na tbi faktycznie spadły mi obroty , jeszcze sa troche zawysokie ale faktycznei spadły

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość