odłaczenie zailania
Moderator: Marcin-Kraków
odłaczenie zailania
Witka,
Czy po odlaczeniu zasilania w Chevym trzeba jakos specjalnie od nowa ustawiac komputer samochodowy.
Wiem ze w niektorych markach samochodu jest jakas taka procedurka
Czy po odlaczeniu zasilania w Chevym trzeba jakos specjalnie od nowa ustawiac komputer samochodowy.
Wiem ze w niektorych markach samochodu jest jakas taka procedurka
Artur B
1. Wyłączasz klimę.
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.
Gotowe.
EDIT:
Znalezione TUTAJ
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.
Gotowe.
EDIT:
Znalezione TUTAJ
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Prawdę mówiąc to nie wiem dla jakich silników ta metoda ma zastosowanie, ale jest tam wzmianka o OBD1, a że mam takie złącze to kilka razy już tak robiłem... bez odczuwalnych/słyszalnych skutków 
Jak wpiszecie w wyszukiwarce na stronie którą podałem "idle relearn" to jest kilka wątków. Pewnie tam znajdzie się prawidłowa odpowiedź, ale na razie nie mam czasu poczytać.
Poza tym ta strona traktuje o V6 60st. a my mamy 90st - to robi jakąś różnicę? W tym przypadku chyba nie?

Jak wpiszecie w wyszukiwarce na stronie którą podałem "idle relearn" to jest kilka wątków. Pewnie tam znajdzie się prawidłowa odpowiedź, ale na razie nie mam czasu poczytać.
Poza tym ta strona traktuje o V6 60st. a my mamy 90st - to robi jakąś różnicę? W tym przypadku chyba nie?
- suburban 5.7 1990
- jestem tu nowy...
- Posty: 50
- Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
- Kontaktowanie:
ble
a ja odłaczyłem zasilanie , właczyłem je z powrotem i teraz mam zawysokie obroty nie moge siebie z tym poradzic 

Re: ble
Miałem tak kiedyś na silniku 5.0 TBI (305) -> przy wyłączaniu zasilania IAC został w położeniu, w jakim był, a po ponownym podłączeniu, ECM "myślał", że IAC jest ustawiony domyślnie i się rozjechało... Gdzieś znalazłem wtedy procedurę resetu ustawienia IAC i pomogło.suburban 5.7 1990 pisze:a ja odłaczyłem zasilanie , właczyłem je z powrotem i teraz mam zawysokie obroty nie moge siebie z tym poradzic
Pozdrawiam,
KG
- suburban 5.7 1990
- jestem tu nowy...
- Posty: 50
- Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
- Kontaktowanie:
działa na tbi faktycznie spadły mi obroty , jeszcze sa troche zawysokie ale faktycznei spadłyplakiet pisze:1. Wyłączasz klimę.
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.
Gotowe.
EDIT:
Znalezione TUTAJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość