Strona 1 z 1

odłaczenie zailania

: czw sie 02, 2007 8:23 pm
autor: Arturosxp
Witka,
Czy po odlaczeniu zasilania w Chevym trzeba jakos specjalnie od nowa ustawiac komputer samochodowy.
Wiem ze w niektorych markach samochodu jest jakas taka procedurka

: pt sie 03, 2007 7:33 am
autor: plakiet
1. Wyłączasz klimę.
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.

Gotowe.

EDIT:
Znalezione TUTAJ

: pt sie 03, 2007 11:52 am
autor: boris.blank
Hmmm, w/g mnie to jest dla silników TBI dla SCFI i SFI nie mam tej procedury. Po prostu ECM jest szybszy i ustawia to bazując na danych parametrach.

: pt sie 03, 2007 12:15 pm
autor: Arturosxp
sprawdzimy

: pt sie 03, 2007 2:45 pm
autor: plakiet
Prawdę mówiąc to nie wiem dla jakich silników ta metoda ma zastosowanie, ale jest tam wzmianka o OBD1, a że mam takie złącze to kilka razy już tak robiłem... bez odczuwalnych/słyszalnych skutków ;)

Jak wpiszecie w wyszukiwarce na stronie którą podałem "idle relearn" to jest kilka wątków. Pewnie tam znajdzie się prawidłowa odpowiedź, ale na razie nie mam czasu poczytać.
Poza tym ta strona traktuje o V6 60st. a my mamy 90st - to robi jakąś różnicę? W tym przypadku chyba nie?

: pt sie 03, 2007 3:52 pm
autor: colomen
Po ponownm podłączeniu zasilania wsiadam, odpalam, ustawiam radio i jadę. Też bez odczuwalnych/słyszalnych skutków.

: śr sie 15, 2007 8:27 pm
autor: golony
colomen pisze:Po ponownm podłączeniu zasilania wsiadam, odpalam, ustawiam radio i jadę. Też bez odczuwalnych/słyszalnych skutków.
hahaha ja rowniez:) szkoda czasu szkoda zycia...

ble

: ndz wrz 16, 2007 4:02 pm
autor: suburban 5.7 1990
a ja odłaczyłem zasilanie , właczyłem je z powrotem i teraz mam zawysokie obroty nie moge siebie z tym poradzic :(

Re: ble

: ndz wrz 16, 2007 5:09 pm
autor: KG92RS
suburban 5.7 1990 pisze:a ja odłaczyłem zasilanie , właczyłem je z powrotem i teraz mam zawysokie obroty nie moge siebie z tym poradzic :(
Miałem tak kiedyś na silniku 5.0 TBI (305) -> przy wyłączaniu zasilania IAC został w położeniu, w jakim był, a po ponownym podłączeniu, ECM "myślał", że IAC jest ustawiony domyślnie i się rozjechało... Gdzieś znalazłem wtedy procedurę resetu ustawienia IAC i pomogło.

Pozdrawiam,
KG

: pt wrz 28, 2007 3:09 am
autor: suburban 5.7 1990
plakiet pisze:1. Wyłączasz klimę.
2. Odpalasz BEZ WCISKANIA GAZU.
3. Od razu włączasz D, wciskasz hamulec i czekasz przynajmniej 5, nie więcej niż 7 minut.
4. Wyłączasz silnik na 10 sekund.
5. Powtarzasz pkt. 2 i 3 czekając tym razem 5 minut
6. Wyłączasz silnik.

Gotowe.

EDIT:
Znalezione TUTAJ
działa na tbi faktycznie spadły mi obroty , jeszcze sa troche zawysokie ale faktycznei spadły