BLAZER 98...GAZ...GAZ...GAZ??? PROSZE O POMOC!!!

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

diuuuna2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: LUBLIN

BLAZER 98...GAZ...GAZ...GAZ??? PROSZE O POMOC!!!

Post autor: diuuuna2 » wt paź 16, 2007 10:24 pm

:D wczoraj nabylam blazera 98' - pieknie plynie, tylko nie jestem wlascicielka stacji benzynowej...))) W kilku punktach dowiedzialam sie, ze w tym modelu mozliwe jest wylacznie zalozenie gazu standardowego a nie sekwencji - z tego, co przeczytalam na forum jest to raczej bzdura - prosze napisac, czy jest to mozliwe, bo jedyny punkt, ktory pozytywnie podszedl do tematu nie chcial dac gwarancji na instalacje sekwencyjna - dodam, ze jestem z Lublina i jesli ktos posiada info z tych okolic, prosze o pomoc. SILNIK 4,3 VORTEC.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za info.
DIUUUNA2

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt paź 16, 2007 10:26 pm

tylko instalacja na węgiel drzewny :)2 :D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt paź 16, 2007 10:27 pm

A dzień dobry to gdzie ?? Blazera kupuje a słoma z butów...........
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

diuuuna2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: diuuuna2 » wt paź 16, 2007 10:36 pm

:P w takim razie serdecznie witam, w szczegolnosci hrabiego, ktoremu sloma z butow nie wystaje, a tak na marginesie pytajac na tym forum nie oczekuje zlosliwosci tylko pomocy...))) - ponawiam zatem apel do znajacych sie na rzeczy...
Pozdrawienie z Lublina. Magda
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 10:07 pm przez diuuuna2, łącznie zmieniany 1 raz.
DIUUUNA2

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » wt paź 16, 2007 10:38 pm

klucz13 pisze:A dzień dobry to gdzie ?? Blazera kupuje a słoma z butów...........
:)21
przyganial kociol garnkowi :lol:

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » wt paź 16, 2007 10:41 pm

diuuuna2 pisze::P w takim razie serdecznie witam, szczegolnosci hrabiego, ktoremu sloma z butow nie wystaje, a tak na marginesie pytajac na tym forum nie oczekuje zlosliwosci tylko pomocy...))) - ponawiam zatem apel do znajacych sie na rzeczy...
Pozdrawienie z Lublina. Magda
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=17498

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt paź 16, 2007 10:42 pm

chiquito83 pisze:
klucz13 pisze:A dzień dobry to gdzie ?? Blazera kupuje a słoma z butów...........
:)21
przyganial kociol garnkowi :lol:
Enteligent bananowy powiedział co wiedział :)25
:)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

diuuuna2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: diuuuna2 » wt paź 16, 2007 11:06 pm

Chiquito83, bardzo dziekuje za podpowiedz - wiec jednak mozliwe jest zalozenie sekwencji, z tym ze u dobrych fachowcow - moze ktos z forum zna dobrych specjalistow z okolic Lublina...???
Pozdrawiam. Magda
DIUUUNA2

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr paź 17, 2007 6:30 am

klucz13 pisze:A dzień dobry to gdzie ?? Blazera kupuje a słoma z butów...........
:)21
Klusz13 czy ty się zawsze musisz przypierdalać ?

W/g mnie trzeba być wyjątkowo niewychowanym aby ciągle permanentnie zwracać komuś uwagę. Z jakiegoś chamowa pochodzisz, że tak cię to boli ?
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 6:37 am przez boris.blank, łącznie zmieniany 1 raz.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr paź 17, 2007 6:36 am

Kolega Plakiet miał w swoim Vortec'u instalację II-generacji (klasyczną) i NIE MIAŁ ŻADNYCH PROBLEMÓW. Prosiłem go nawet aby spisał sobie dane reduktora, miksera, centralki do przyszłych zastosowań.

Jeśli chcesz informację o instalacji klasycznej to pisz do ->Plakiet'a
Jak o problemach z sekwencją to do ->Arturosxp
a jak o braku broblemów to do ->Marcin1

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » śr paź 17, 2007 8:09 am

Faktycznie miałem kiedyś to spisać... trzeba było przypominać przynajmniej raz dziennie ;)

Teraz już za późno - Blazer sprzedany i żadnych danych nie podam.

Borys - kiedyś coś Ci na gadu pisałem, może z archiwum wygrzebię. Ale to dopiero w łikend.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » śr paź 17, 2007 9:06 am

boris.blank pisze:Jak o problemach z sekwencją to do ->Arturosxp
Witam,
W zasadzie na początek trzeba sobie odpowiedzieć co to znaczy problemy.? Samochód mi jeździł nie gasł. Miał jedynie lekkie szarpanie na wolnych obrotach i wydaje mi się ze dużo palił. W Warszawie w korkach około 20 - 21 L/100km. Jedni by to olali a mnie skusiło do sprawdzenia dlaczego 21 skoro wachy palił około 15-16 l/100 km. (ostatnio zrobilem test na PB98 i srednia spalania mi wyszla 13l/100km ;-))
Ale mam nadzieje ze już te problemy z instalacja lada moment znikną.
Największy problem instalacji czy to jest podciśnieniowa czy sekwencja jest jakość wykonania. Musisz znaleźć gazownika który przyłoży się do roboty i naprawdę dobrze to zrobi. Niestety kolektor i wtryski są tak zbudowane ze montaż instalacji sekwencyjnej jest delikatnie mówiąc prz….. Amerykanie chyba nie przewidują napraw ;-)
Wydaje mi się ze najlepszym rozwiązaniem dla tego silnika jest zestaw
a. Wtryskiwacze - Macic Jet pojedyncze. Stosując je możemy w znacznym stopniu skrócić rurki doprowadzające LPG do kolektora. są to bardzo dobre wtryskiwacze niestety uczulone na jakość gazu wiec trzeba zastosować odolejacz i filtr fazy lotnej.
b. Reduktor - Jeżeli jeden to chyba najlepszym w stosunku do ceny jest KME GOLD.
c. Rurki od wtryskiwaczy do kolektora najcieńsze jakie się da. Ja wczoraj zmieniłem na 4.
d. Rurka doprowadzająca gaz z butli do reduktora 8mm.
e. Elektronika . Tu w zasadzie bez różnicy. Moim zdaniem najlepiej STAG 300. Można sam sterownik uaktualniać, łatwa regulacja i jest bardzo dobre forum dostępne na http://www.ac.com.pl.

Jak uda mi się już usunąć problemy z moim LPG to opisze to na forum.

Jeżeli chodzi o instalacje podciśnieniowa to plusem jest łatwy montaż. Niestety ze względu na plastikowy kolektor trzeba dać klapki antystrzałowe.

Poczytaj sobie forum na WWW.ac.com.pl.
Artur B

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr paź 17, 2007 12:28 pm

Arturosxp pisze: Witam,[ciach] (ostatnio zrobilem test na PB98 i srednia spalania mi wyszla 13l/100km ;-)) [ciach]

Zdradź mi czy wskazówka obrotomierza przekroczyła 1500obr w czasie testu ?

Awatar użytkownika
salskip
 
 
Posty: 261
Rejestracja: wt maja 30, 2006 7:50 am
Lokalizacja: Lublin

Post autor: salskip » śr paź 17, 2007 12:46 pm

z własnego doświadczenia i przepraw z różnymi zakładami nieśmiało polecam zakład z ul.Lotniczej ... jedyne miejsce gdzie w momencie gdy przyjeżdżałem i mówiłem że jest coś nie tak z zakładanym u nich gazem nie słyszałem tekstów jeszcze przed otwarciem maski "trzeba wymienić przewody, świece...itd." :)2
spróbuj zapytać tam...
shit happens...

Parch K160 3.3TD
Suzi DR650 DSport
Jag S-Type 3.0V6

greaser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: greaser » śr paź 17, 2007 12:56 pm

boris, moze to byl test w nocy, w trasie przy 80km/godz na tempomacie ?
ja jak wracalem do domu swoim z niemcowni to na autostradzie wyszla mi srednia okolo 14-15, przy 100-120km/godz, po miescie, bez zadnych przelotow w trasie, tylko korki, male odcinki itp itd to od 17-20 i to raczej tez przy umiarkowanej jezdzie
*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer

HAIL HAIL ROCK AND ROLL

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » śr paź 17, 2007 1:38 pm

Nie przekroczyla 2400.
Czesc Kilometrów zrobilem po Warszawie w niedziele a czesc rano i wieczorem w poniedzialek.

Naprawde az bylem zdziwiony. Byc moze to takze zasługa tego paliwa.
Wczesniej srednia wychodzila mi na 95 w granicach 16 L.

Dobra zrobie jeszcze raz ale na 95 !!
Artur B

siwy74204
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:13 pm
Lokalizacja: Urzedow

Post autor: siwy74204 » śr paź 17, 2007 6:49 pm

witam moj blazio spalil 16l jazda po autostradzie ok.160 nonstop

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » śr paź 17, 2007 9:14 pm

Arturosxp pisze:
Jedni by to olali a mnie skusiło do sprawdzenia dlaczego 21 skoro wachy palił około 15-16 l/100 km. (ostatnio zrobilem test na PB98 i srednia spalania mi wyszla 13l/100km ;-))
Nigdy, ale to nigdy na benzynie nie wyszło mi mniej niż 15 (bardzo spokojna jazda w długiej trasie, a w mieście nigdy mniej niż 18. Gazu odpowiednio po 1l. więcej. Jak Ty jeździsz??

M.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » czw paź 18, 2007 12:25 pm

Obroty do 2000 i zmiana biegu.
Zobaczymy jak wyjdzie na 95.
Nie wiem jak masz ustawiony ten samochod ze pali CI okolo 1 l wiecej LPG.
Artur B

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » czw paź 18, 2007 1:34 pm

Nie będę się bił - może 1-1,5l więcej gazu. Ale nie więcej :)

M.

diuuuna2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: diuuuna2 » czw paź 18, 2007 1:40 pm

Serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc i cenne wskazowki-pomoglo mi to w wyborze warsztatu-( w niektorych w ogole nie wiedzieli o co w tym silniku chodzi).W poniedzialek zakladam sekwencje,pojezdze kilka dni i napisze jakie wrazenia ,spalanie itd-jesli warsztat sie sprawdzi podam zainteresowanym namiary
Pozdrawiam i dziekuje Magda
DIUUUNA2

siwy74204
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:13 pm
Lokalizacja: Urzedow

Post autor: siwy74204 » czw paź 18, 2007 7:03 pm

zapomnialem dodac ze benzynki... gaz zaloze chyba w grudniu

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » czw paź 18, 2007 7:11 pm

diuuuna2 pisze:Serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc i cenne wskazowki-pomoglo mi to w wyborze warsztatu-( w niektorych w ogole nie wiedzieli o co w tym silniku chodzi).W poniedzialek zakladam sekwencje,pojezdze kilka dni i napisze jakie wrazenia ,spalanie itd-jesli warsztat sie sprawdzi podam zainteresowanym namiary
Pozdrawiam i dziekuje Magda
Kolego ale uczul gazownikow na kolektor ssacy. Co tam bedzie zrobione pozniej wyjdzie w tracje eksploatacji. Pozniejsze ponowne rozbieranie jest kłopotliwe. WIEM COS O TYM.
Boris mial gdzies ładna instrukcje monatżu rurek w kolektorze.
Z ciekawosci jaka instalacje zakładasz?
Artur B

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » czw paź 18, 2007 7:16 pm

Marcin1 pisze:Nie będę się bił - może 1-1,5l więcej gazu. Ale nie więcej :)

M.
Marcin,
Gratulacje trafnego wyboru warsztatu. Ja gdybym wiedzial pewnie takze do nich bym sie udał
Artur B

diuuuna2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: wt paź 16, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: diuuuna2 » czw paź 18, 2007 9:59 pm

Arturosxp pisze:
diuuuna2 pisze:Serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc i cenne wskazowki-pomoglo mi to w wyborze warsztatu-( w niektorych w ogole nie wiedzieli o co w tym silniku chodzi).W poniedzialek zakladam sekwencje,pojezdze kilka dni i napisze jakie wrazenia ,spalanie itd-jesli warsztat sie sprawdzi podam zainteresowanym namiary
Pozdrawiam i dziekuje Magda
Kolego ale uczul gazownikow na kolektor ssacy. Co tam bedzie zrobione pozniej wyjdzie w tracje eksploatacji. Pozniejsze ponowne rozbieranie jest kłopotliwe. WIEM COS O TYM.
Boris mial gdzies ładna instrukcje monatżu rurek w kolektorze.
Z ciekawosci jaka instalacje zakładasz?

bylam w kilku warsztatach - w dwoch powiedziano mi, ze nie zaloza sekwencji, bo jest to niemozliwe...))). Szczesliwym trafem zajechalam do "GARAZU SZYMONA" ( swoja droga swietny punkt naprawczy aut amerykanskich w Lublinie ) - tam dowiedzialam sie, ze jesli gaz do tego modelu to tylko w ZAVOLI - faktycznie, potwierdzilo sie wszystko, czego dowiedzialam sie na forum - trudno jest zalozyc sekwencyjny gaz w tym modelu ( nie calkiem wiem na czym to polega, ale przekazalam mechanikowi uwagi z forum i faktycznie wszystko sie potwierdzilo ). Ten czlowiek montowal juz instalacje w tym modelu i z tego, co mowil wszystko gra. Nie znam sie na tym kompletnie, stad moja prosba o pomoc na tym forum....))) Jak juz zaloze gaz ( poniedzialek/wtorek ), dam znac - mysle zreszta, ze troche to potrwa zanim dokladniej go przetestuje. Pod koniec nastepnego tygodnie jade w dluzsza trase, wiec bedzie ku temu swietna okazja - w zwiazku z tym mam jeszcze jedno pytanko - mam zamiar zmienic olej i nie wiem jakiej firmy i parametrow - czytalam, ze do tych silnikow leje sie olej 10W30 a poprzedni wlasciciel lal 10W40 - wiec ktory z tych? Ile fabrycznie wchodzi oleju do tego silnika i jak czesto najlepiej go zmieniac.
z gory dziekuje za pomoc i pozadrwiam - MAGDA
DIUUUNA2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość