Opony

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Maki280
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: śr paź 17, 2007 11:30 pm

Opony

Post autor: Maki280 » sob paź 27, 2007 8:42 pm

Drodzy forumowicze czy opony regenerowane odpowiadaja parametrami nowym ??
http://moto.allegro.pl/item257892529_op ... avara.html

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: Opony

Post autor: Toroo » sob paź 27, 2007 8:44 pm

Maki280 pisze:Drodzy forumowicze czy opony regenerowane odpowiadaja parametrami nowym ??
http://moto.allegro.pl/item257892529_op ... avara.html
Niestety, tylko wyglądem.

Awatar użytkownika
Maki280
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: śr paź 17, 2007 11:30 pm

Post autor: Maki280 » ndz paź 28, 2007 2:56 pm

no tak, ale czy oznacza to że nie ma sobie co głowy zawracać ?? Czy może da sie na nich jeżdzić ??

Awatar użytkownika
kozlos
 
 
Posty: 142
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 10:01 pm
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: kozlos » ndz paź 28, 2007 6:46 pm

Owszem da się na nich jeździć z tym że mieszanka gumy ma zupełnie inne właściwości a opona jest dużo mniej trwała
1994 Chevy Suburban

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » ndz paź 28, 2007 6:50 pm

no i cena ich znowu nie taka atrakcyjna wiec chyba nie warto....
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » ndz paź 28, 2007 9:29 pm

Powiem tak....generalnie to nie są opony protektorowane w jakimś warsztacie. Tym zajmują się duże fabryki z wdrożonymi systemami jakości. Każda z opon jest prześwietlana lub sprawdzana ciśnieniowo. Karkasy muszą spełniać wysokie określone warunki do skupu. Do nalania opona ma specjany proces przygotowania. Zostaje z niej jedynie wewnetrzna zbrojona powłoka. Cały stary bieznik zostaje usunięty. Po nalaniu pratycznie mamy nową opone. Znam opony protektorowane z indeksem prędkości do 210 km/h.
Natomiast mentalnie w każdym z nas siedzi obraz odpadającego protektora z czasów PRL-u. Z mną też tak było.
A jednak 70% w terenie to protektory. Generalnie nalewane są z opon 4x4 lub dostawczych więc też zbrojonch.
Oczywiście są gorsze i lepsze fabryki ale wskaźnik reklamacji opon bieżnikowanych nie odbiega od opon oryginalnych. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Maki280
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: śr paź 17, 2007 11:30 pm

Post autor: Maki280 » pn paź 29, 2007 6:58 am

Bąku sprawdsziłem to co mówisz i jest to prawdą. Niedaleko mojej miejscowości jakieś 15km jest fabryka opon bieżnikowanych dają nawet do 2 lat gwarancji. ale cholera nie mieli akurat zadnych 17"

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin1 » pn paź 29, 2007 7:32 pm

Miałem dwa razy (w osobówce) opony nalewane i nigdy więcej. Było to w latach 2001-2004. Opony często nie do wyważenia, pękający z boków kord, słaba guma. Zdecydowanie odradzam.

M.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt paź 30, 2007 8:10 am

Jedynym problemem jest proces technologiczny a raczej skład mięszanki gumowej , w której jest mało kauczuku naturalnego a dużo syntetycznego i taka opona szybko traci świerzość - parcieje. Oni dają 2 lata gwarancji ale żywotność takiej opony to max 3-4lata.
Nie kupicie 10letnich opon regenerowanych bo one się rozsypią :)21
Ja wyznaję zasadę iż opony regenerowane trzeba szybko zjeździć i sprzedać jak zaoblą siękrawędzie i zaczną się na nich mikropęknięcia.
Pozdpisano...życzliwy :)21

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » pt lis 02, 2007 7:49 am

Ja tez wstępnie myślałem o nalewkach ale wybrałem coś takiego
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=319880.
Puki co jestem zadowolony
Artur B

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » ndz lis 04, 2007 9:41 pm

a ja mam takie pytanko czy nie wiecie jakie jest et w orginalnych felgach blazera i jakie et ewentualnie kupic zeby go ciut poszezyc planuje zakup uzywanych kolek 225/55/17 od bmw rozstaw 5x120 co podobno nie jest problemem :)4
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lis 05, 2007 7:51 pm

Fabryka to ET+50 :)21
BMW przeważnie ma ET30, ET20 i dobrze się mieści w nadkolach.

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn lis 05, 2007 7:53 pm

tylko te opony nieszczesne w bmw max profil 45-55 niskawe
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość