Strona 1 z 1
Opony
: sob paź 27, 2007 8:42 pm
autor: Maki280
Drodzy forumowicze czy opony regenerowane odpowiadaja parametrami nowym
http://moto.allegro.pl/item257892529_op ... avara.html
Re: Opony
: sob paź 27, 2007 8:44 pm
autor: Toroo
Niestety, tylko wyglądem.
: ndz paź 28, 2007 2:56 pm
autor: Maki280
no tak, ale czy oznacza to że nie ma sobie co głowy zawracać

Czy może da sie na nich jeżdzić

: ndz paź 28, 2007 6:46 pm
autor: kozlos
Owszem da się na nich jeździć z tym że mieszanka gumy ma zupełnie inne właściwości a opona jest dużo mniej trwała
: ndz paź 28, 2007 6:50 pm
autor: golony
no i cena ich znowu nie taka atrakcyjna wiec chyba nie warto....
: ndz paź 28, 2007 9:29 pm
autor: BĄKU
Powiem tak....generalnie to nie są opony protektorowane w jakimś warsztacie. Tym zajmują się duże fabryki z wdrożonymi systemami jakości. Każda z opon jest prześwietlana lub sprawdzana ciśnieniowo. Karkasy muszą spełniać wysokie określone warunki do skupu. Do nalania opona ma specjany proces przygotowania. Zostaje z niej jedynie wewnetrzna zbrojona powłoka. Cały stary bieznik zostaje usunięty. Po nalaniu pratycznie mamy nową opone. Znam opony protektorowane z indeksem prędkości do 210 km/h.
Natomiast mentalnie w każdym z nas siedzi obraz odpadającego protektora z czasów PRL-u. Z mną też tak było.
A jednak 70% w terenie to protektory. Generalnie nalewane są z opon 4x4 lub dostawczych więc też zbrojonch.
Oczywiście są gorsze i lepsze fabryki ale wskaźnik reklamacji opon bieżnikowanych nie odbiega od opon oryginalnych.

: pn paź 29, 2007 6:58 am
autor: Maki280
Bąku sprawdsziłem to co mówisz i jest to prawdą. Niedaleko mojej miejscowości jakieś 15km jest fabryka opon bieżnikowanych dają nawet do 2 lat gwarancji. ale cholera nie mieli akurat zadnych 17"
: pn paź 29, 2007 7:32 pm
autor: Marcin1
Miałem dwa razy (w osobówce) opony nalewane i nigdy więcej. Było to w latach 2001-2004. Opony często nie do wyważenia, pękający z boków kord, słaba guma. Zdecydowanie odradzam.
M.
: wt paź 30, 2007 8:10 am
autor: boris.blank
Jedynym problemem jest proces technologiczny a raczej skład mięszanki gumowej , w której jest mało kauczuku naturalnego a dużo syntetycznego i taka opona szybko traci świerzość - parcieje. Oni dają 2 lata gwarancji ale żywotność takiej opony to max 3-4lata.
Nie kupicie 10letnich opon regenerowanych bo one się rozsypią

Ja wyznaję zasadę iż opony regenerowane trzeba szybko zjeździć i sprzedać jak zaoblą siękrawędzie i zaczną się na nich mikropęknięcia.
Pozdpisano...życzliwy

: pt lis 02, 2007 7:49 am
autor: Arturosxp
Ja tez wstępnie myślałem o nalewkach ale wybrałem coś takiego
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=319880.
Puki co jestem zadowolony
: ndz lis 04, 2007 9:41 pm
autor: golony
a ja mam takie pytanko czy nie wiecie jakie jest et w orginalnych felgach blazera i jakie et ewentualnie kupic zeby go ciut poszezyc planuje zakup uzywanych kolek 225/55/17 od bmw rozstaw 5x120 co podobno nie jest problemem

: pn lis 05, 2007 7:51 pm
autor: boris.blank
Fabryka to ET+50

BMW przeważnie ma ET30, ET20 i dobrze się mieści w nadkolach.
: pn lis 05, 2007 7:53 pm
autor: golony
tylko te opony nieszczesne w bmw max profil 45-55 niskawe