chemat instalacji - pompa PB

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

chemat instalacji - pompa PB

Post autor: Arturosxp » ndz lis 18, 2007 8:42 pm

Witam,
Koledzy posiadacie moze gdzies w swoich zbiorach schemat instalacji podłączenia pompy paliwa?
W zasadzie potrzebne sa mi informacje dotyczace umiejscowienia przewodów elektrycznych przy baku.
AB
Artur B

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz lis 18, 2007 9:47 pm

Nie szalej - odetnij na przekaźniku pod maską. Wysłałem Ci schematy.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » ndz lis 18, 2007 9:51 pm

Dzieki za schematy
Niestety probowalem odcinac przekaznik ale on tylko dziala na samym początku aby wyrównac cisnienie. Jak juz samochod odpali to juz moge go wyjac i nadal pompa bedzie pracowala
Wiec pozostalo mi tylko przy baku...chyba
Artur B

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn lis 19, 2007 8:11 pm

a po co chcesz ja odlaczyc? podobno lepiej jak wtryski sa ciagle pod cisnieniem i lepiej jak pompa ciagle chodzi podczas pracy na lpg
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » wt lis 20, 2007 9:56 am

No własnie podobno.
Ja w swoim poprzednim samochodzie nie mialem i i poszła sie .....
Pozniej zamontowalem i tak naprawde nie odczulem roznicy przy przełączaniu.
Wiec jestem zdecydowany zalozyc.
Artur B

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » wt lis 20, 2007 7:27 pm

bo pewnie jezdziles tak jak kiedys ja bez wachy i chodzila prawie na sucho a przeciez ona jest chlodzona paliwem jak masz co najmniej pol zbiornika to nie ma prawa sie popsuc a pozatym koszt pompy ma sie nijak do ewentualonych kosztow wtrysku wiec po co ryzykowac
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

greaser
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: czw sie 02, 2007 3:03 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: greaser » wt lis 20, 2007 8:15 pm

ja juz jezdze 4 samochodem na gazie i w zadnym nie mialem problemow z pompa, zalewam okolo polowy zbiornika i czekam ( jezdze ) az prawie sie zapala rezerwa i znowu dolewam.
*************************
Greaser, Ruda i Chevy Blazer

HAIL HAIL ROCK AND ROLL

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » śr lis 21, 2007 10:30 am

Strałem sie dbac o to. Ale jak to bywa czasami nie chcialo sie podjechac na stacje PB dotankowac. .
Artur B

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość