
Pytań dużo, ale widzę, że tutaj prawie sami znawcy i fachowcy /się podlizuję/
Jeździłem na motorku, ale po trzeciej kraksie i prawie 2 latach w szpitalnych betach, stwierdzilem, że to nie sport dla mnie - mało zdolny jestem, a chętnych na moje nerki i inne podroby cale mnóstwo.
A więc ad rem. Będąc w Stanach jeździłem Blazerem, ktorego to zakupiłem i właśnie odebrałem. 1999, 4,3. automat. Stan ogólny dobry, ale wymaga troszkę przeglądu. W Stanach cały czas świeciła się kontrolka "kontrola trakcji" - po podróży przez ocean już nie świeci - dlaczego i z czym to się je? Mam oznaczenia 2HI, 4HI, 4HO - co one oznaczają i kiedy je załączać? Nigdy tego nie włączałem-jazda tylko po autostradzie. Jakie opony? - większość czasu na będę jeździł po asfalcie- a jeśli w teren to średnio średni - bez szaleństw. Gdzie zagazować autko? w Kołobrzegu nikt się nie chce podjąć /plastikowy kolektor/ Jaki olej do silnika (10W30?) a jaki do skrzyni? Układ wydechowy oryginalny - czy jakiś zamiennik - jaki? Puka mi jeden z przegubów- gdzie dostać? Po tych kilku drobnych pytankach idę sobie zrobic kawkę i czekam z niecierpliwością na odpowiedzi. Może jest jakiś zapaleniec i pasjonat takich autek w pobliżu?? Daj telefon - zadzwonię. Mój 695584711