Blazer ZR2

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Blazer ZR2

Post autor: mirokez » pn kwie 28, 2008 3:43 pm

Witam co sadzicie o tym modelu ? Chodzi mi o Balzera ZR2 z 2000-2001 roku. Mam takie pytanie czy drogi jest ten Balzer w eksploatacji i czy jest to trwala konstrukcja. Oraz jaki potrzebny jest pakiet startowy?
I mam jeszcze jedno ostatnie pytanie ZR2 jaki ma moment obortowy oraz jaka moc i czy S-10 i ZR2 mialy taka sama moc?

Mysle nad przytarganiem takiego ZR2 ze stanow. Nie mam pojecia jak sie to robi ale tak czy inaczej musze takiego nabyc, bo jest poprostu przepiekny :D

http://www.carsetcinc.com/shared/viewer ... eBay&pid=7


pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » pn kwie 28, 2008 7:40 pm

Witam,
Jestem szczesliwym posiadaczem podobnego zr2 i powiem szczerze ze poki co nie zamienilbym na innych samochod.
Jednak musisz sobie sprawe ze zr2 jest malym samochodem wewnatrz i nie ma tyle bajerow co s10, oraz troche wiecej pali. Przy 200KM i okolo 370 Nm pojemnosci 4,3 musi troszeczke palic. Konstrukcja zawieszenia jest troszeczke inna niz przy S10. Elementy sa wieksze i bardziej wytrzymale. W terenie mozna fajnie poszalec..
Jak potrzebujesz przyspieszyc to naprawde zrywa asfalt.
Co do czesci to ja takze sie tego balem. Ale nie potrzebnie. Jak zapewne wiesz jest duzo firm w USA ktore przysylaja czesci do Polski i cena ich jest niejednokrotnie mniejsza niz podobne czesi samochodow np ( ford, renault) jezdzacych po polskich drogach.
Inna sprawa jest to ze jezeli bedziesz dbal o regularna wymiane plynow to ten samochod sie nie psuje.
Artur B

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » pn kwie 28, 2008 9:01 pm

Aha.... Ja to sie jeszcze boje tego sprowadzenia, tych wszytkich formalnosci itp
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » pn kwie 28, 2008 9:20 pm

ja kupilem w Polsce.
Jak masz kogos w USA kto bedzie chcial CI w tym pomoc to w na bank bedzie taniej. Wiesz przy okazji mozesz sobie pare elementów, czesci zapakowac do kontenera.

Pewnie jeszcze bys zarobil na tym
Artur B

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » pn kwie 28, 2008 9:35 pm

A jakie podzespoly warto odrazu nabyc. Tzn ktore najeczsciej sie zuzywaja?
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Arturosxp » pn kwie 28, 2008 9:42 pm

Generanie to chyba elementy zawieszenia. Nasze drogi rozwala wszystko.
Jak bedziesz go sprawdzal to podlacz sobie pod komputer i sprawdz czy byly jakies bledy. U mnie np pojawil sie 1870. Znajdziesz na forum ten watek.
Artur B

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » pn kwie 28, 2008 11:08 pm

Mam jeszcze takie pytanie: Czy ZR2 z 2000-2001 z tylu byl na sprezynach czy na resorach i mam jeszcze jedno pytanko ile kosztuje kompletne zwieszenie tam w Usa.
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn kwie 28, 2008 11:19 pm

mirokez pisze:Mam jeszcze takie pytanie: Czy ZR2 z 2000-2001 z tylu byl na sprezynach czy na resorach i mam jeszcze jedno pytanko ile kosztuje kompletne zwieszenie tam w Usa.
Na ebayu kit do liftu od 300 do 1500$ w zależności ile cali
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » pn kwie 28, 2008 11:35 pm

tzn chodzi mi o serie taka jak jest w orginale
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn kwie 28, 2008 11:43 pm

mirokez pisze:tzn chodzi mi o serie taka jak jest w orginale
Gogle i wio po stronach :)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt kwie 29, 2008 8:57 am

Przód - drążki, tył - resory piórowe.
Zawieszenie jest beznadziejnie niekomfortowe na asfalcie (drobne nierówności wogóle nie są wybierane). Ale w terenie skoki po 10m długości robisz bez dobicia zawieszenia do końca...bajka.
Amortyzatory seryjne (Bilstein) powyżej 80km/h w lesie dopiero pokazują po co zostały zamontowane. Jeśli dźwigać mocno w górę to Superlifit +6'' i wtedy wskakujesz na koła 35-38'' ale do tego koniecznie przełożenia 4.11 (3,73 fabryka).
W tym samochodzie wszystko co jest w zespole napędowym i zawieszeniu jest większe i mocniejsze od cywilnego Blazera. Większy i szerszy most, większe łożyska i półosie, dłuższe o prawie 10cm na stronę wahacze przednie. To jest wybryk miłośników OR w USA, kóry GM zaczęlo produkować seryjnie. Noo i rocznik 1999 wzwyż ma hamulce, których może pozazdrościć wiele osobówek.

Artur ostatnio się zdziwił bo kupił krzyżaki a okazało się, że są o połowę za małe :) bo sprzedali do zwykłego Blazera.

Ja postawiłem na lift karoserii (+2'') i lift zawieszenia (wieszaki i +jedno pióro z tyłu oraz dokręcenie drązków - na +2'')

Po prostu nie planuję kół wiekszych niż 33'' a do 33'' 4 cale liftu wystarczą.
Znaczy się wystarczyły by 2'' ale tylko do opon 33x10.5x15 a ja chcę 33x12,5x15 z dużym odsadzeniem.

Wojtas0330 ma ZR2, koło mnie jeździ jeszcze wiśnowy ZR2 - to jest strasznie popularny samochód - jak z 8szt będzie w Polsce to max.
Ja pierwsze go ZR2 to zobaczyłem u Artura. Chodziłem, cmokałem, oglądałem jak on jest dźwignięty, że jest z dużym luzem na kołach 31'', które tam się zmieścić nie powinny... No i tak odkryłem ZR2 ale byłem pewien, że to jest fachowo zrobiona zmota. Dopiero Google mi pomógł a w zasadzie kolega, który sciąga auta i wie co to jest Blazer Highrider. Bo tak jak pisałem - to jest zmota, która GM zaczął robić seryjnie.
Ja jestem nim zafascynowany, takiego samochodu szukałem. Na asfalcie zaiwania jak diabeł a w terenie zaiwania jak dziki diabeł.

wojtas0330
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob gru 08, 2007 11:46 am
Lokalizacja: Ksawerów-pabinice

Post autor: wojtas0330 » śr kwie 30, 2008 12:12 pm

ja swojego sprowadzilem z niemiec. na poczatku tez sie balem ze bedzie problem z czesciami i beda kosmiczne ceny tymbardziej ze kupilem z lekko puknietym przodem. jak bym go nie kupil to teraz bym zalowal a takto jestem zadowolony bardzo, nie zamienil bym go na zadne inne auto :)22. niema zadnego problemu z czesciami idziesz do sklepu i dostajesz a ceny sa takie same jak do normalnego auta.
Artur ostatnio się zdziwił bo kupił krzyżaki a okazało się, że są o połowę za małe :) bo sprzedali do zwykłego Blazera.
tez sie tak zdiwilem :lol: . kupielem krzyzak szykuje sie do wymiany, wkladam go a tu lipa za maly. pojechalem do sklepu i bez problemu wymienili odrazu na taki jak byl mi potrzebny.

wiec kupuj bez wachania ZR2 bedziesz zadowolony, mowie ci siwy dym szare chmury :wink:
moze posmigamy kiedys razem po jakichs polach, rolnicy napewno beda zadowoleni. zbliza sie pora orania pol wiec zrobimy to za nich :D
BLAZER ZR2 4,3L VORTEC 99r

Awatar użytkownika
mirokez
Posty: 582
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 8:03 pm
Lokalizacja: Kraśnik woj. Lubelskie

Post autor: mirokez » śr kwie 30, 2008 1:16 pm

A jak jest z wytrzymaloscia podzespolow. Czy ZR2 dorownuje patrolom, wranglerom i np LC J70 czy moze jest duzo mocniejszy i wytrzymalszy.

pzdr
XJ 2.1 TD, 1991 rok, Seria, BFG AT 30"
Lubelskie Forum www.graty4x4.fora.pl

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr kwie 30, 2008 5:50 pm

Ej chłopie - czytaj - nikomu jeszcze nic się od upalania nie popsuło więc nikt ci na to pytanie nie odpowie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość