kierownica
Moderator: Marcin-Kraków
kierownica
Witam,
Koledzy jak zdjac kierownice w blazerku r 98.
Klakson przestal mi działac i podejrzewam ze gdzies tam na stykach
Koledzy jak zdjac kierownice w blazerku r 98.
Klakson przestal mi działac i podejrzewam ze gdzies tam na stykach
Artur B
Re: kierownica
wydaje mi sie ze trzeba miec sciagacz.Arturosxp pisze:Witam,
Koledzy jak zdjac kierownice w blazerku r 98.
Klakson przestal mi działac i podejrzewam ze gdzies tam na stykach
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
- Marek 41
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 10:52 pm
- Lokalizacja: Warszawa Saska Kępa
Zanim się zabierzesz za kierownice,poszukaj przekaznika od klaksonu i sprawdz,czy ma sterowanie.Może po prostu wilgoś załatwiła ci przekaznik.Albo nie ma zasilania na przekaznik.To jest bardziej prawdopodobne,niz awaria styków w samej kierownicy.Sprawdz też wtyki wiązki od kierownicy.
Muscel M-461 i International Scout Traveller.
plastiki to nie problem z tego co pamietam a na razie nie sprawdze bo autko u lakiernika` odkreca sie ten dolny chyba dwie sruby wyciaga dzwignie od regulacji polozenia kierownicy i zdejmuje plastik pozniej troche trzeba sie nagimnastykowac z gornym po opuszczeniu kierownicy w dolne polozenie trzeba uwazac zeby wlacznika awaryjnych nie polamac i ciezko przecisnac przez stacyjke ale pozniej do sciagniecia samej kierownicy to juz sciagaczArturosxp pisze:sciagacz???
Zastanawiam sie jak sciagnac plastyki

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
- Marek 41
- jestem tu nowy...
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 10:52 pm
- Lokalizacja: Warszawa Saska Kępa
[quote="Arturosxp"]najprawdopodobnie styki na kierownicy, bo przy wlaczajac alarm samochodowy klakson sie odzywa. Czasami takze po skręceniu kierownicy i nacisnieciu "klawisza" klaksonu sygnal sie pojawia.[/quote]
Jak po skręceniu kierownicy ,sygnał się pojawia,to racej nie styki w kierownicy,tylko styki,tzw ślizgaczy,które przenoszą sygnał z ruchoej części na nieruchomą.Jednak,aby się do nich dostać,musisz niestety zdjąć całe koło kierownicy.Powodzenia.PS.Widze,że mieszkasz w Piasecznie.Podjedz na ulicę instalatorów w Warszawie do firmy Vette,a na pewno ci pomogą.Mają całe odpowiednie wyposażenie i duże doświadcznie i co ważne nie zedrą z ciebie.
Jak po skręceniu kierownicy ,sygnał się pojawia,to racej nie styki w kierownicy,tylko styki,tzw ślizgaczy,które przenoszą sygnał z ruchoej części na nieruchomą.Jednak,aby się do nich dostać,musisz niestety zdjąć całe koło kierownicy.Powodzenia.PS.Widze,że mieszkasz w Piasecznie.Podjedz na ulicę instalatorów w Warszawie do firmy Vette,a na pewno ci pomogą.Mają całe odpowiednie wyposażenie i duże doświadcznie i co ważne nie zedrą z ciebie.
Muscel M-461 i International Scout Traveller.
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość