Strona 1 z 1

wymontowanie silnika

: wt paź 14, 2008 9:53 pm
autor: Leszek Wałbrzych
Panowie, prośba o kolejną informację. W związku z koniecznością wymiany panewek i pierścieni muszę wyjąć silnik. No jest tam bardzo ciasno i kombinuję co dalej. Palce obite, etc i inne przyjemności oduczyły mnie grania orła. Proszę o pomoc w tej kwestii. Most wyjęty.

: wt paź 21, 2008 7:47 pm
autor: Leszek Wałbrzych
HALO? :D

: pn paź 27, 2008 8:40 pm
autor: boris.blank
Podnieś trochę (10cm) przodem karoserię i odkręcisz bez problemu skrzynię. Najpierw odkręć rozrusznik i koniecznie śruby mocujące tarczę zabieraka od konwertera bo jak będziesz targał silnik z konwerterem to uszkodzisz turbinę. Ogólnbie zderzak i atrapa chłodnicy do zdjęcia, chłodnica, alternator, wentylator też. pompę wspomagania odkręć z całą podstawą od silnika i połóż z prawej strony. Klimę kładziesz z lewej.
No i tyla.

?? a po co do tego wyjmować most ??

: pn lis 17, 2008 8:38 pm
autor: Leszek Wałbrzych
Dzięki, dzisiaj wygrałem z tematem. Silnik chodzi poprawnie. A most? Bo kombinowałem od dołu na gerdzie, myślałem, że korbowodowe. Wymieniłem wszystkie, główne i korbowodowe. Po jakim czasie powinienem teraz wymienić olej? 1000?

: wt lis 18, 2008 7:07 pm
autor: Jerry JEEP
Ale o szlifie wału nie zapomniałeś ?? Olej wymień po 1-2 tyś km, sprawdź przy okazji czy coś w nim nie pływa i czy się nie mieni opiłkami.

: wt lis 18, 2008 7:43 pm
autor: Leszek Wałbrzych
Nie zapomniałem, panewki nadwymiar były, choć gdyby był nominał to bym sie zastanawiał. Przy 196000 lać minerał?