Nierówna praca silnika

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
robertzmarzlik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Nierówna praca silnika

Post autor: robertzmarzlik » ndz kwie 12, 2009 11:57 am

Witam. Jestem nowy i zielony, więc za niefachowe nazewnictwo przepraszam. Dziś święta więc wesołych, a jutro mokrych. Od rana na dzień dobry mój Blazer 96r. zaczął bardzo nierówno chodzić (jak traktor) poczytałem forum i... (albo świece, albo przewody, cewka itd) Znam się na mechanice, ale nie samochodowej, a we wtorek z rana czeka 350km, więc zaglądnąłem pod maskę i znalazłem pęknięty wężyk przy zbiorniku (kulistym?) po prawej stronie. Obciąłem 0,5cm i podłączyłem, A pytanko mam takie, co to? (jakiś akumulator podciśnienia?), i czy ta drobna awaria mogła powodować takie objawy. (które jak ręką odjął, ustały).
Robus
---------
Blazer '96

Awatar użytkownika
golony

Re: Nierówna praca silnika

Post autor: golony » pn kwie 13, 2009 12:35 am

robertzmarzlik pisze:Witam. Jestem nowy i zielony, więc za niefachowe nazewnictwo przepraszam. Dziś święta więc wesołych, a jutro mokrych. Od rana na dzień dobry mój Blazer 96r. zaczął bardzo nierówno chodzić (jak traktor) poczytałem forum i... (albo świece, albo przewody, cewka itd) Znam się na mechanice, ale nie samochodowej, a we wtorek z rana czeka 350km, więc zaglądnąłem pod maskę i znalazłem pęknięty wężyk przy zbiorniku (kulistym?) po prawej stronie. Obciąłem 0,5cm i podłączyłem, A pytanko mam takie, co to? (jakiś akumulator podciśnienia?), i czy ta drobna awaria mogła powodować takie objawy. (które jak ręką odjął, ustały).
tak to akumulator podcisnienia pewnie ze mogla spowodowala rowniez inne ktorych nie dostrzegles a wiec niemoznosc zapiecia przedniego napedu oraz brak sterowania nawiewami.
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
robertzmarzlik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Kontaktowanie:

Re: Nierówna praca silnika

Post autor: robertzmarzlik » pn kwie 13, 2009 8:37 am