Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Moderator: Marcin-Kraków
Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Szanowni Właściciele Blazerów K5,
mam do Was parę pytań.
Zamierzam dołączyć do waszego klubu stając się właścicielem militarnej wersji K5. Jest do kupienia auto z 84 w niezłej kondycji fizycznej jednak do renowacji.
Silnik mokry (klawiatura, miska, maglownica, wspomaganie, chłodnica, reduktor). Do wymiany filtr powietrza, nie wiem jak świece i inne elementy na pierwszy rzut oka niewidoczne.
Zawieszenie wyglada dobrze, nic nie stuka, wspomaganie kierownicy elegancko kręci, rama zdrowa, blacha też w dobrym stanie. Hamulce (przynajmniej z jednej strony) do roboty - ściąga ostro na prawo przy hamowaniu.
Wnętrze całkowicie do zrobienia - czy w CUCV była nagrzewnica? Tutaj jest jakaś dziwna pod nogami pasażera....
Mam chęć go odbudować. Podpowiedzcie proszę:
- jak trudno jest dostać części do tego modelu (uszczelki, świece żarowe, filtry, części zawieszenia), macie jakieś źródło?
- jak trudno jest zdobyć części do wnętrza - deska rozdzielcza, siedzenia, tylna kanapa, podsufitki, boczki na drzwi, przełączniki?
- z jakiej dokumentacji korzystacie? są jakieś manuale ze zdjęciami wnętrza, żebym mógł wzór złapać?
- jakich modeli GM części wykorzystujecie do tego auta?
Przy okazji:
na co byście zwócili szczególną uwagę oglądając ten model? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
mam do Was parę pytań.
Zamierzam dołączyć do waszego klubu stając się właścicielem militarnej wersji K5. Jest do kupienia auto z 84 w niezłej kondycji fizycznej jednak do renowacji.
Silnik mokry (klawiatura, miska, maglownica, wspomaganie, chłodnica, reduktor). Do wymiany filtr powietrza, nie wiem jak świece i inne elementy na pierwszy rzut oka niewidoczne.
Zawieszenie wyglada dobrze, nic nie stuka, wspomaganie kierownicy elegancko kręci, rama zdrowa, blacha też w dobrym stanie. Hamulce (przynajmniej z jednej strony) do roboty - ściąga ostro na prawo przy hamowaniu.
Wnętrze całkowicie do zrobienia - czy w CUCV była nagrzewnica? Tutaj jest jakaś dziwna pod nogami pasażera....
Mam chęć go odbudować. Podpowiedzcie proszę:
- jak trudno jest dostać części do tego modelu (uszczelki, świece żarowe, filtry, części zawieszenia), macie jakieś źródło?
- jak trudno jest zdobyć części do wnętrza - deska rozdzielcza, siedzenia, tylna kanapa, podsufitki, boczki na drzwi, przełączniki?
- z jakiej dokumentacji korzystacie? są jakieś manuale ze zdjęciami wnętrza, żebym mógł wzór złapać?
- jakich modeli GM części wykorzystujecie do tego auta?
Przy okazji:
na co byście zwócili szczególną uwagę oglądając ten model? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
4R 3,0 V6
Re: Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Zagadaj do Kuby, trochę teili u niego kupiłem:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12369367
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12369367
Coby piwo smak piwa miało...
- motylusowaty
-
- Posty: 250
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 1:43 pm
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Wszystko jest naprawialne bez problemu. Części explatacyjne kupisz u siebie w firmie Fenix. Grubsze sprawy też tam zamówisz ale czekasz ok. 3 tygodnie . Jeżeli potrzebujesz środek to służę bo mam prawie kompletną budę bez ramy która służy mi jako dawca do mojego pojazdu. Inne firemki to ASJ z Elbląga , Olkusz USA. Swiece to te same co 6,5 td cena ok. 50 zł szt. są na miejscu w Focie . Wtryski te same co jakiś opel ok. 60 zł szt.
poruszam się też BRONKIEM (śmiechowóz)
http://www.remX.pl 605 200 981
http://www.remX.pl 605 200 981
- Jerry JEEP
- jestem tu nowy...
- Posty: 67
- Rejestracja: sob kwie 30, 2005 2:58 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Wszystko jest do dostania, kwestia ceny i czasu bo czasami trzeba coś ściągnąć z US a lotniczo wychodzi kosmicznie.
Jeśli chodzi o ściąganie przy hamowaniu może to być pęknięta rama, luzy na końcówkach lub samej przekładni.
Przeważnie K5 wyglądają z zewnątrz na zdrowe, ale po rozłożeniu na części pierwsze okazuje się że dziur jest trochę więcej
i z małego remońciku wychodzi generalna rozpierducha o kosztach nie wspominając (piaskowanie, nowe przednie nadkola, progi, tylna belka - to standard).
Większość ludzi zabiera się za remont nie zdając sobie sprawy ile czasu i pieniędzy trzeba poświęcić aby auto przywrócić do świetności (ze mną włącznie).
Potem na allegro możemy znaleźć okazje "w trakcie remontu"
Jeśli chodzi o ściąganie przy hamowaniu może to być pęknięta rama, luzy na końcówkach lub samej przekładni.
Przeważnie K5 wyglądają z zewnątrz na zdrowe, ale po rozłożeniu na części pierwsze okazuje się że dziur jest trochę więcej

Większość ludzi zabiera się za remont nie zdając sobie sprawy ile czasu i pieniędzy trzeba poświęcić aby auto przywrócić do świetności (ze mną włącznie).
Potem na allegro możemy znaleźć okazje "w trakcie remontu"

K5 5700 SILVERADO
- grusiak
- jestem tu nowy...
- Posty: 33
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 7:46 pm
- Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
Re: Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Ja swojego odbudowuje od podstaw i na części już sporo wydałem
Jest fajna strona www.classicindustries.com gdzie dostaniesz wszystko, ale ceny dostawy mogą być spore.
Koleja Jerry z klubu Amcar ma kolesia w staach który wysyła paczki do kraju tak, ze cła nie trzeba płacić
Uzywek na rynku jest bardzo mało. Szukam szyby tylnej i po pierwsze cena 700zł to sporo, a po drugie brak

Jest fajna strona www.classicindustries.com gdzie dostaniesz wszystko, ale ceny dostawy mogą być spore.
Koleja Jerry z klubu Amcar ma kolesia w staach który wysyła paczki do kraju tak, ze cła nie trzeba płacić

Uzywek na rynku jest bardzo mało. Szukam szyby tylnej i po pierwsze cena 700zł to sporo, a po drugie brak

- Jerry JEEP
- jestem tu nowy...
- Posty: 67
- Rejestracja: sob kwie 30, 2005 2:58 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Odbudowa K5 6.2D z automatem?
Wszystkim posiadaczą różnej maści Chevy Wszystkiego naj w nowym roku!
A pro po przywracania K5 do świetności - moja K5 własnie przechodzi totalny rozkład
Wszystko zaczęło się od tylnego mostu
- po remońcie (wszystkie nowe bebechy: półosie, łożyska, blokada) padła decyzja - piaskujemy i malujemy
Most wrócił z piaskowania, ładnie go pomalowaliśmy specjalnymi farbami antykorozynymi i nawierzchniowymi, wrzuciliśmy go w ramę... i jak to wygląda
no masakra. No dobra wyciągamy ramę i robimy to samo. Przy okazji wymieniliśmy wszystkie bebechy w przednim moście, krzyżaki, polibusze, rurki hamulcowe i paliwowe - wszystko teraz jest nowe i świecące.
Tak to wyglądało przed piaskowaniem (tylko się nie śmiejcie z kółek - są tylko na czas remontu
):
http://jh10.wrzuta.pl/obraz/5VxFZr1gL1E ... askowaniem
http://jh10.wrzuta.pl/obraz/9e53Zp13BwC ... rka_przodu
Tak po piaskowaniu:
http://jh10.wrzuta.pl/obraz/8z6Jf0GVr6q ... iaskowaniu
A tak wygląda teraz:
Teraz czas na budę!
A pro po przywracania K5 do świetności - moja K5 własnie przechodzi totalny rozkład

Wszystko zaczęło się od tylnego mostu



Tak to wyglądało przed piaskowaniem (tylko się nie śmiejcie z kółek - są tylko na czas remontu

http://jh10.wrzuta.pl/obraz/5VxFZr1gL1E ... askowaniem
http://jh10.wrzuta.pl/obraz/9e53Zp13BwC ... rka_przodu
Tak po piaskowaniu:
http://jh10.wrzuta.pl/obraz/8z6Jf0GVr6q ... iaskowaniu
A tak wygląda teraz:
Teraz czas na budę!
K5 5700 SILVERADO
- grusiak
- jestem tu nowy...
- Posty: 33
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 7:46 pm
- Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
Re: Odbudowa K5 6.2D z automatem?
to życze powodzenia przy pracach i zapodawaj foty jak Ci idzie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość