6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: tymon4x4 » śr gru 16, 2009 12:36 pm

Witam wszystkich 8)
Przymierzam się do zakupu gmc lub chevy z lat 90tych K1500/K2500 ex cab ewentualnie tacho / suburban .
I tak się zastanawiam mocno na dieslem to ma być auto do codziennej jazdy od czasu do czasu 2.5 tony na haku .
Zamierzam jeździć na zwykłym ON bez wynalazków .
Mam zamiar ciągać 2.5 tony czasem to chyba lepiej kupić 4x4 ?
Czy ktoś z Was mógłby mi napisać z jakim silnikiem najlepiej kupić żeby potem nie było problemów ?
Obiło mi się o uszy ze coś tam siada w tych 6.5 TD czy to prawda ?
Czy ktoś z was może mi napisać średnie spalanie 6.2 i 6.5 TD .

Dziękuje i pozdrawiam
Tymon
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: klucz13 » śr gru 16, 2009 8:14 pm

A nie lepiej benzyna plus gaz i taniej w zakupie i ekspolatacji , dizle z tych lat bedą zajechane na maksa.Gdzie chcesz kupić ?
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
smuggler
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pt lip 04, 2008 10:37 am
Lokalizacja: Wawa

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: smuggler » czw gru 17, 2009 11:19 am

Roznice to przede wszystkim osiagi - 6.2 jest wolnossacy.

Mam wlasnie taki woz jakiego szukasz - Chevy K1500 ext cab 4x4 z silnikiem 6.5TD. Slaba ich strona jest przegrzewajacy sie sterownik pompy wtryskowej. Znajduje sie bezposrednio na pompie i w zalozeniu mial byc od niej chlodzony, co w czasie jazdy moze sie sprawdza, ale po pewnej liczbie wylaczen goracego silnika, kiedy chlodzenia juz nie ma, procesorek sie przegrzewa. Najlepsze wyjscie to wyprowadzenie go poza komore silnika i zamontowanie na solidnym radiatorze, co zrobilem u siebie i hula bezproblemowo.

Poza tym, specjalnie nic wiecej go nie boli. Jedyne na co mozna narzekac to maly potencjal tunerski, jesli ktos ma takie zapedy. Ale jak wystarczy Ci fabryka to bedzie jezdzil dlugo i szczesliwie.
Chevy Tahoe 5.7 V8

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ? w pick upie

Post autor: tymon4x4 » czw gru 17, 2009 7:39 pm

benzyna odpada lpg tak samo , interesuje mnie diesel raczej ze Szwajcarii albo Szwecji będę chciał sprowadzić ,
a te 6.2 wolno ssące maja podobno rożne moce silnika czy taka np gmc sierra z 90 roku z tym silnikiem będzie mulem czy to jakoś jeździ ?
a czy do tych 6.5 td amerykanie już wykombinowali intercoler ? można tam coś takiego wsadzić coś podkręcić czy to olać ?
Ile pali taki 6.2 a 6.5 TD po mieście ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
denton
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 23, 2007 2:11 pm
Lokalizacja: Krakow/NL

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: denton » wt gru 22, 2009 12:59 pm

Moge mowic o 6.2D-miasto ok.14-15, trasa przy sredniej predkosci 100-110 spalil na trasie 1000km ciut powyzej 11.
Chevy Blazer CUCV 6,2D '85

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: tymon4x4 » sob gru 26, 2009 5:31 pm

denton pisze:Moge mowic o 6.2D-miasto ok.14-15, trasa przy sredniej predkosci 100-110 spalil na trasie 1000km ciut powyzej 11.
a jak w mrozach odpalanie są problemy ? Zbiera się z tym silnikiem K5 ? Czy tak po prostu sobie jeździ ?
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

Awatar użytkownika
motylusowaty
 
 
Posty: 250
Rejestracja: śr sty 30, 2008 1:43 pm
Lokalizacja: gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: motylusowaty » sob gru 26, 2009 9:05 pm

6,2D z odpalaniem nie ma żadnych problemów jeżeli są dobre akumulatory. -20 C nie jest problemem poprostu pali. natomiast spalanie to mam minimalnie 18l miasto a często 22l ale jeżdżę Suburbanem z 89roku
poruszam się też BRONKIEM (śmiechowóz)
http://www.remX.pl 605 200 981

Awatar użytkownika
denton
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: wt paź 23, 2007 2:11 pm
Lokalizacja: Krakow/NL

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: denton » pn gru 28, 2009 11:48 am

No Suburban ciut wiekszy i ciezszy jest niz Blazer.Co do zbierania sie -demon szybkosci to nie jest ale na autostradzie radzi sobie OK tzn nie ma wiekszych problemow z wyprzedzaniem ciezarowek i utrzymywaniem sredniej predkosci powyzej 100km/h.
Chevy Blazer CUCV 6,2D '85

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: Igor V8 » pn gru 28, 2009 6:53 pm

To teraz mi wytłumaczcie dlaczego 6.5 V8 jest lżejszy od 4.2 patrolowskiego :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: klucz13 » pn gru 28, 2009 7:16 pm

Igor909 pisze:To teraz mi wytłumaczcie dlaczego 6.5 V8 jest lżejszy od 4.2 patrolowskiego :wink:
Bo jest zrobiony w lepszej technologi a nie adoptowany z walca drogowgo
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Re: 6.2D - 6.5 TD V8 róznice co wybrać ?

Post autor: tymon4x4 » śr gru 30, 2009 3:26 pm

klucz13 pisze:
Igor909 pisze:To teraz mi wytłumaczcie dlaczego 6.5 V8 jest lżejszy od 4.2 patrolowskiego :wink:
Bo jest zrobiony w lepszej technologi a nie adoptowany z walca drogowgo
nic dodać :)21 :)21 nic ująć :)21 :)21
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość