TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

slyGblazer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:41 pm

TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Post autor: slyGblazer » wt sty 12, 2010 1:22 pm

Witam i pozdrawiam wszystkich zblazerowanych!
Czy ktoś z Was wie jaki most jest w blazerze s10 4,3l z 1990 roku?
Bawimy się w terenie i blokady by się sprzydały!!!
dzięki
Blazer s10 4,3 v6
35x12,5x15 maxxis ccrawler

Andjeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: czw sty 03, 2008 3:54 pm
Lokalizacja: Lublin i okolice

Re: TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Post autor: Andjeep » wt sty 12, 2010 2:03 pm

Kiedyś kol. BorisBlank zapodał mi aby sprawdzić czy na naklejce wewnątrz "schowka na rękawiczki" (kto to tak nazwał?) jest symbol G80 - jak jest to oznacza, że jest takowa blokada (jak ostatnia dyskusja wykazała rodzaj LSD).
Andrzej...and...Jeep

slyGblazer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:41 pm

Re: TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Post autor: slyGblazer » wt sty 12, 2010 5:59 pm

DZIĘKI ! ale kodów to tam jest z tysiąc!!
no niby jest tam gdzieś g80 ale co dalej?
pozdrawiam
Blazer s10 4,3 v6
35x12,5x15 maxxis ccrawler

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Post autor: Marcin1 » wt sty 12, 2010 7:16 pm

G80 to most o zwiększonym tarciu, a nie blokada. Jeżeli ktoś może Ci pomóc to tylko Lena - nie jednego Blazera naprawiała.
Blazer 4.3V6 LS 4x4

slyGblazer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:41 pm

Re: TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Post autor: slyGblazer » pn sty 25, 2010 4:51 pm

Może ktoś wie z czego idzie dopasować tylni most z blokadą ! bo bez blokady to bryndza...
Blazer s10 4,3 v6
35x12,5x15 maxxis ccrawler

Awatar użytkownika
JaberNTT
Posty: 689
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 8:05 am
Lokalizacja: Władysławów

Re: TYLNY MOST - BLOKADA s10 blazer

Post autor: JaberNTT » pt mar 05, 2010 3:42 pm

Most zostaw wymień flaki .
Na Powertrax Lockright albo Detroit locker .
Do nich nie trzeba żadnych kompresorów jak do takiego ARB np.

A jak masz wsadzone G80 to to działa i to dobrze bardzo ale lubi się też rozwalić w strzępy ja rozwaliłem dwie jedną nie wiem jak a drugą kapciami 39,5" .
Dodge Ram w200 / m880 1976.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości