Hey :]

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
uczniak
 
 
Posty: 244
Rejestracja: wt maja 11, 2010 7:44 am
Lokalizacja: Oleśnica

Hey :]

Post autor: uczniak » wt maja 18, 2010 7:49 am

Ponieważ to mój pierwszy post, to chciałem się przywitać - witajcie więc :]

Jak tylko do głowy przyszedł mi pomysł z Blazerem to znalazłem to forum, a dokładnie znał je mój kolega Jeep-owiec. Pomysł mój zrealizowałem i nabyłem zielonego Blazera z 97r z pięknie brzmiącym Vortec-iem pod maską o słusznej pojemności 4300.

Pierwsze wrażenia z jazdy - łaaaał :] niebawem pochwalę się zdjęciami.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Hey :]

Post autor: Arturosxp » wt maja 18, 2010 8:53 am

gratulacje. Milo powitac
Artur B

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Hey :]

Post autor: xymenez » śr maja 19, 2010 2:07 am

Taaa, zawsze na początku jest 'łaałł...':) a po jakimś czasie przestanie już tak się wszystko podobać :P
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

Awatar użytkownika
uczniak
 
 
Posty: 244
Rejestracja: wt maja 11, 2010 7:44 am
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Hey :]

Post autor: uczniak » śr maja 19, 2010 7:10 am

xymenez pisze:Taaa, zawsze na początku jest 'łaałł...':) a po jakimś czasie przestanie już tak się wszystko podobać :P
e nie, ja się przyzwyczajam do samochodów :] i jak już coś wybiorę to zostaje na lata jako członek :P rodziny.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Hey :]

Post autor: Arturosxp » śr maja 19, 2010 7:53 am

na swojego nie mogę złego słowa powiedzieć. Spokojnie mogę powiedzieć łał ;-)
Artur B

Awatar użytkownika
uczniak
 
 
Posty: 244
Rejestracja: wt maja 11, 2010 7:44 am
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Hey :]

Post autor: uczniak » śr maja 19, 2010 8:34 am

Arturosxp pisze:na swojego nie mogę złego słowa powiedzieć. Spokojnie mogę powiedzieć łał ;-)
długo już posiadasz? u mnie autka średnio 5 lat są :D a dwa ostatnie bardzo dobrze wspominam i zmieniłem tylko dlatego że dalszy wkład finansowy był zbyt duży, znaczy sypały się bardzo.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Hey :]

Post autor: Arturosxp » śr maja 19, 2010 8:36 am

jesli chodzi o blazera to mam ponad 3 lata
Artur B

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Hey :]

Post autor: xymenez » śr maja 19, 2010 12:53 pm

Nie no, jak bym go nie lubił, to też bym zmienił auto. Pierwszego (1995) miałem ze 3,5 roku, drugiego (1999) teraz mam już jakieś 1,5 roku i zanosi się, że będzie dłużej :) Ale, jak wszystko, swoje wady ma, no i dobrze je znać. Wada nr.1 i w zasadzie jedyna: układ kierowniczy / zawieszenie przednie...
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Hey :]

Post autor: Arturosxp » śr maja 19, 2010 2:24 pm

to prawda. Szczególnie łapa podtrzymująca drążki
Artur B

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Hey :]

Post autor: xymenez » śr maja 19, 2010 2:40 pm

No właśnie. Łapa, czyli wspornik. Już pisałem o tym w poście: http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=41&t=65913
Gdyby ktoś wybrodukował taką SOLIDNĄ, niezniczczalną wersję wspornika na dwóch tulejach, to byłby mistrz. Z niecierpliwością czekam na coś takiego. Gdybym był ślusarzem, sam bym to zrobił...
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

Awatar użytkownika
uczniak
 
 
Posty: 244
Rejestracja: wt maja 11, 2010 7:44 am
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Hey :]

Post autor: uczniak » śr maja 19, 2010 2:46 pm

xymenez pisze: Wada nr.1 i w zasadzie jedyna: układ kierowniczy / zawieszenie przednie...
to fakt... to była pierwsza rzecz na którą zwróciłem uwagę jak wsiadłem na jazdę próbną, lekko pływał. Potem doczytałem na forum że ten typ tak po prostu ma :] wcześniej oglądałem inne auto pod Łodzią, ale tamten to dopiero pływał, to była walka :P

mnie jeszcze denerwuje to "ślizgające" ruszanie, ale może to moja skrzynia :D

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Hey :]

Post autor: Arturosxp » śr maja 19, 2010 2:50 pm

Jest widać luka biznesowa. Moze trzeba wspólnymi siłami opracować projekt takiej czesci, opatentować i sprzedawać jako czesc HD...;-)
Artur B

Awatar użytkownika
xymenez
Posty: 399
Rejestracja: wt cze 30, 2009 10:39 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Hey :]

Post autor: xymenez » czw maja 20, 2010 1:05 am

No, gdyby ktoś był chętny, ja moge wesprzec przedsięwzięcie finansowo! :)
Ale może w USA gdzieś ktoś takie specjalne produkuje? Tam przecie wszystko mają do aut... Mnie to się nie chce szukać...
A co do pływania: jak sie wszystko powymienia na nowe i dobrze ustawi zbieżność - to przynajmniej przez 1,5 roku powinno być git! (jak się oczywiście nie jeździ zbytnio w teren ani na Ukrainę) :) Przy czym amortyzatory też mają na to wpływ.
A to pływanie skrzyni - no, nie powinno. Sprawny Blazer jest dość zrywny (na benz. od 0 do 100 km/h powinien robić w max. 10 sek.)
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07

Awatar użytkownika
jacenty99
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki

Re: Hey :]

Post autor: jacenty99 » pt lip 02, 2010 12:02 pm

Witam kolegów po dłuższej przerwie na forum. Bynajmniej nie zrobiłem sobie przerwy od Blazera, wręcz przeciwnie, mam teraz dwa :D

Moim zdaniem zrobienie tej konstrukcji to Blazera jest możliwe, ale nie da się tego przykręcić :D Problem w tym, że łby śrub mocujących do ramy wypadają w osi obrotu. Wyciągniecie konstrukcji "w górę" spowoduje kolicję z mocowaniem do ramy... Trzeba by lekko przerobić ramę w tym miejscu i zmienić punktu mocowania, a to już grubsza sprawa. GM nie bez przyczyny nic z tym nie robi, po prostu nei ma miejsca na nic innego niż zwykłą gałkę...

A może by tak wziąć kawałek ramy (wewnętrzna część podłużnicy) od anglika, wspawać i zamiast idlera lewostronną przekładnię kierowniczą zostawić? Teoretycznie powinno zadziałać...
______________________________
Blazer'99 4,3 4WD już LPG

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Hey :]

Post autor: Marcin1 » wt lip 06, 2010 1:56 pm

Nie rozumiem Waszych problemów Koledzy. Przestańcie kupować chińskie części do naprawy i problem zniknie. U mnie nic nie pływa i nie psuje się co 6m-cy, ale używam tylko części AC Delco.

Pozdrawiam, Marcin
Blazer 4.3V6 LS 4x4

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Hey :]

Post autor: Arturosxp » wt lip 06, 2010 2:29 pm

AC Delco też trzeba kupować te lepsze..... Ja juz zmieniałem np. krzyżak czy łożysko
Artur B

Awatar użytkownika
jacenty99
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 8:34 pm
Lokalizacja: Warszawa/Grodzisk Mazowiecki

Re: Hey :]

Post autor: jacenty99 » śr lip 07, 2010 8:09 am

A mnie krzyżaki zrobili u mnie pod wsią w lesie. Nie kituję :D jadąc kiedyś przez las zauważyłem wytwórnię krzyżaków, w lesie. Podjechałem, popatrzyli, powiedzieli, że generalnie robią do ciężarówek ale z takim zegarmistrzowskim też sobie powinni poradzić. Zrobili mi dwa, przejechałem 2tys km i na razie jeżdżę i nie wiem jeszcze czy polecać czy odradzać. Okolice Grodziska Mazowieckiego...

Ja na moich dolnych sworzniach, za które położyłem chyba po 45$ sztuka (na Rockauto) chyba spicer i to proffesional grade, zrobiłem 45 tys km i wystąpiła centralna padaka. Prawy wytarł się na grubość kartki papieru i kula sworznia przebiła panewkę!!! :o Prawy (z tego samego miotu) wymeiniłem wczoraj bo miał z 5mm luzu. Górę już raz w międzyczasie wymieniałem. Dodam, że od czasu do czasu smaruję sworznie. Nie wiem czy to teraz takie gówno żenią, czy to to ta jazda po wertepach od czasu do czasu, a może to od felg od camaro co nie mają odsadzenia czyli wystają... Teraz z prawej u dołu mam mooga, najlepszego jakiego mieli na rockauto a lewej AC Delco... zobaczymy który się sypnie pierwwszy.

Czytałem na jakimś forum w temacie liftu zawiechy, że jedynie Power Performance ma sens i gwarantuje dłuższą eksploatację. Ale może to kryptoreklama była. Dla zainteresowanych zapodaję link:

http://www.powerperformancemotorsports. ... egoryId=18
______________________________
Blazer'99 4,3 4WD już LPG

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Hey :]

Post autor: Marcin1 » pn lip 12, 2010 9:11 pm

Bo Spicer to China - niezależnie od grade'u ;)
Blazer 4.3V6 LS 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość