zawór wtórnego powietrza - błąd P410

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

PRYMUS_BMW
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 10:31 pm
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

zawór wtórnego powietrza - błąd P410

Post autor: PRYMUS_BMW » śr lis 10, 2010 12:32 am

Cześć,
zapala mi się od czasu do czasu check - błąd P410, to prawdopodobnie skorodowany zawór wtórnego powietrza lub pompa,
generalnie to można to olać pewnie ale nie lubie mieć checka na desce albo kasować go co jakiś czas...

jakbyś ktoś z Was miał taki zawór na zbyciu hętnie kupie
lub patent na to co zrobić aby z tego powodu check sie nie zapalał - też chętnie kupie :-)
pozdrawiam
=========

Always look on the bright side of wife and drive... :-)

Awatar użytkownika
qki0
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 3:21 pm
Lokalizacja: Wrocław, Nysa
Kontaktowanie:

Re: zawór wtórnego powietrza - błąd P410

Post autor: qki0 » czw lis 11, 2010 2:27 pm

hej a skąd wiesz co to jest?
Generalnie taki błąd występuje w pięciu podstawowych usterkach, ale wyszukanie która jest trochę problematyczne.
1. Sprawdź świece - zobacz czy wszystkie cylindry działają prawidłowo
2. Czujnik od powietrza - masz rację tez jest możliwy
3. Spróbuj rozłączyć klemy, poczekać i załączyć.
4.Przeczyć przepustnicę.
5.A na koniec najlepsze pompa powietrza i wszystko co z nią związane (również czujnik :)) - to najczęściej, no cóż jak już mówiłem trudno określić i kupić dobra część...

pozdro
Chevy Trailblazer LS 04r. 4.2Vortec 275 bhp


http://www.grajwlotto.pl

PRYMUS_BMW
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 57
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 10:31 pm
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

Re: zawór wtórnego powietrza - błąd P410

Post autor: PRYMUS_BMW » pn lis 15, 2010 10:10 pm

masz racje przyczyn moze byc wiele, jednak najczesniej opisywana na necie i spotykana jest ten wlasnie zawór powietrza wtorengo ale dzieki sprawdze jeszcze inne opcje, swiece odrzucam bo silnik chodzi rowniotko jak ta lala moze przepustnica albo pompa czesto tez z etgo co czytalem dzieje sie tak ze zawór koroduje i rozwala pompe wiec wymiana obu tych czesci jest potrzebna...
dodam jeszcze ze troche potestowałem i reguly check zapala sie w dwóch sytuacjach
1. szybko po odpaleniu i pzygazowaniu
2. przy kick down niezaleznie od temp i czasu jazdy

moze to komus cos podpowie w co najlepiej celowac ?

ps. dodaem ze zawór był czyszczony ale nie pomoglo
pozdrawiam
=========

Always look on the bright side of wife and drive... :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość