Strona 1 z 1
tym razem Trail Blazer
: pn lis 28, 2011 9:03 pm
autor: pawel_plt
Niestety Oldsmobil nie doczekał mojego przyjazdu do Lublina, ślad po nim zaginął ale zainteresowany jestem takim oto Blazerem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1940193591
Standardowe pytnia brzmi: Ktoś widział? Ktoś zna?
W ostateczności: może Ktoś pokrytykuje?

pzdr
Re: tym razem Trail Blazer
: wt lis 29, 2011 3:03 am
autor: xymenez
Przede wszystkim nie jest to żaden TRAIL, tylko zwykły S10 - co akurat jest ok.

Bardzo ładna wersja, jak na oko...
Re: tym razem Trail Blazer
: wt lis 29, 2011 7:35 am
autor: flomaker
Sprzedająca nie wie o ma

A ta wersja to faktycznie jakaś najbogatsza? Bo niczym się nie różni od mojego - z opisu przynajmniej.
I co rozumie Pani przez nowy rozrząd w bazylu z przebiegiem 150kkm?
Re: tym razem Trail Blazer
: wt lis 29, 2011 1:05 pm
autor: s1wy
Ten opis to jakiś podejrzany jest

Chyba, że właściciel nie wie za bardzo co posiada, a jakiś mechanik naciągnął go na koszty

Re: tym razem Trail Blazer
: wt lis 29, 2011 8:27 pm
autor: xymenez
No i tak czasem się zdarza. Czy najbogatsza - w sumie tak, tylko strasznie szkoda, ze od 1998 pojawiły sie wersje europejskie (gł z rynku szwajcarskiego i holenderskiego - tak zauwazyłem). Żadna nie ma już przyciemnianych fabrycznie szyb i klapy tylnej dzielonej na pół - którą ja tak lubię!!... fajnie się na niej siedzi przy śniadanku

... (a wersja od 1999 do 2004 to już przecież bez większych zmian, tylko drobiazgi jakieś komputerowe). Ale kolor fajny i tapicerka extra (może chcesz się zamienić na to samo, tylko czarne? hehehe + gratis extra fele)... bierz, nie zastanawiaj się, naprawisz później

Re: tym razem Trail Blazer
: wt lis 29, 2011 10:03 pm
autor: pawel_plt
Po pierwsze korozja już go dopada, po drugie w tym rozrządzie to pasek był wymieniany. Ma wyszywane napisy na boczkach drzwi: TrailBlazer. Środek troche podniszczony jak na ten przebieg, świezo zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne. Opony zimowe już dośc słabe, trochę podniszczone wnętrze ale nie jest najgorzej. Jeszcze się porozglądam

pzdr
Re: tym razem Trail Blazer
: śr lis 30, 2011 12:13 am
autor: xymenez
- rdza? te nadwozia są ocynkowane... (jak jest rdza, to musi być już naprawdę ostro!)
- rozrząd nie ma paska, tylko łańcuch, którego się praktycznie nie wymienia... może chodzi o pasek klinowy (wielorowkowy)?
Sprzęgło - to gorzej, źle świadczy o eksploatacji, hm, w sumie młody rocznik... ciekawe, co przeżył i jaki ma naprawdę przebieg, skoro tak...
Ale mimo wszystko, z gazem, jeśli dobrze działa, to cena jest naprawdę ok!
Re: tym razem Trail Blazer
: śr lis 30, 2011 10:35 am
autor: s1wy
A może byś się temu przyjrzał:
http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-s-10 ... 31504.html
Wygląda bardzo atrakcyjnie
Re: tym razem Trail Blazer
: śr lis 30, 2011 1:56 pm
autor: xymenez
Wersja faktycznie ładna (chyba koniec 98, bo wyposażenie już, jak 99!), z tym, że bez skóry i szyberdachu (ja się do szyberdachu przyzwyczaiłem!:) ). Ale co do 'niskich kosztów utrzymania', a zwłaszcza spalania - traktowałbym to w sferze bajek (przy obecnym kursie Euro i cenach paliw). Spalanie 10 l. to przy 70 km/h może ... zwlaszcza, jak te 'kuce' są dodane, haha! A, i nie ma LPG - w przypadku założenia, musisz wydać dodatkowe 2500-3500 pln. Regulowane zawieszenie - czyli tylne amory pompowane?... to akurat by była ciekawa opcja. Ale ze wzgl. technicznych wybralbym ten pierwszy, niby-'trail', mimo wszystko (młodszy i z LPG)...
Re: tym razem Trail Blazer
: śr lis 30, 2011 3:40 pm
autor: s1wy
Zamiast szyberdachu, ma się wtedy większy schowek na suficie

ja tak mam i to mi sie bardzo podoba

a z gazem to jest różnie...ale na ogól, to dobrze jest samemu założyć, bo wtedy wiesz na co się decydujesz... ale fakt, że to są dodatkowe koszty
Re: tym razem Trail Blazer
: śr lis 30, 2011 10:20 pm
autor: pawel_plt
Cenowo wygląda dobrze, po założeniu gazu byłoby tyle samo co za tego pierwszego, wizualnie też lepiej, welur lepiej się sprawdza z wiekiem w amerykańskich autach. Jest jeden największy problem, z zasady nie jeżdżę daleko oglądać samochody z wiadomych względów. Kolejny do oglądania będzie ten:
http://allegro.pl/dodge-durango-i1940856528.html
pzdr
Re: tym razem Trail Blazer
: czw gru 01, 2011 12:12 am
autor: xymenez
Durango - też się zastanawiałem, bo ladny i spore wnętrze - ale ma 2 poważne wady:
- z tym silnikiem będzie ci palił średnio 20 l/100 (to nie żarty)
- ma o wiele gorsze załączenie napędów (4x4 Hi przy mniejszej prędkości możesz użyć i zdaje się, nie włączysz w biegu) i nie ma takich auto-blokad tylnego mostu, jak Chevy, generalnie słyszalem, że tam własnie napędy się sypią najbardziej...
Jak chcesz większy i masz kasę na paliwko, to jednak Tahoe albo Suburban! :>
Re: tym razem Trail Blazer
: czw gru 01, 2011 7:17 am
autor: Mroczny
a jakie jest realne spalanie tego s10 z 4.3? Lpg seryjne auto i cykl mieszany z przewagą leniwego miasta?
muszę jakąś osobówkę 4x4 kupić i to mnie się podoba nawet..
Re: tym razem Trail Blazer
: czw gru 01, 2011 7:41 am
autor: uczniak
lpg - 17 trasa i 20 miasto, w cyklu mieszanym to tak bliżej 20
Re: tym razem Trail Blazer
: czw gru 01, 2011 9:37 am
autor: s1wy
Mój w trasie pali 16 przy ok 110 km/h. A w mieście... hm... zależy od buta

średnio to 20.
Re: tym razem Trail Blazer
: czw gru 01, 2011 2:30 pm
autor: Kostuch
xymenez pisze:...
Jak chcesz większy i masz kasę na paliwko, to jednak Tahoe albo Suburban! :>
Nie demonizuj...
Tahoe 5,7 pali 15 beny albo 20 LPG na większych kołach (przy normalnej eksploatacji).
Re: tym razem Trail Blazer
: czw gru 01, 2011 4:55 pm
autor: xymenez
Mnie ostatnio spalanie w trasie spadło do 15 l i to LPG! przy 110-120, bo to optymalna predkość, potem zacyna się 18-20 l faktycznie.
I może zdziwić fakt, ale auto wyrażnie mniej zaczęło palić, jak zdjąłem z tylnych kół dystanse 2 cm.. coś może być na rzeczy!
Ale Tahoe ma palić tyle, co S10? trochę to dziwne... No, ale oczywiscie na korzyść Tahoe