Strona 1 z 1

tym razem Trail Blazer

: pn lis 28, 2011 9:03 pm
autor: pawel_plt
Niestety Oldsmobil nie doczekał mojego przyjazdu do Lublina, ślad po nim zaginął ale zainteresowany jestem takim oto Blazerem:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1940193591

Standardowe pytnia brzmi: Ktoś widział? Ktoś zna?
W ostateczności: może Ktoś pokrytykuje?
;-)
pzdr

Re: tym razem Trail Blazer

: wt lis 29, 2011 3:03 am
autor: xymenez
Przede wszystkim nie jest to żaden TRAIL, tylko zwykły S10 - co akurat jest ok. :)
Bardzo ładna wersja, jak na oko...

Re: tym razem Trail Blazer

: wt lis 29, 2011 7:35 am
autor: flomaker
Sprzedająca nie wie o ma :) A ta wersja to faktycznie jakaś najbogatsza? Bo niczym się nie różni od mojego - z opisu przynajmniej.
I co rozumie Pani przez nowy rozrząd w bazylu z przebiegiem 150kkm?

Re: tym razem Trail Blazer

: wt lis 29, 2011 1:05 pm
autor: s1wy
Ten opis to jakiś podejrzany jest :) Chyba, że właściciel nie wie za bardzo co posiada, a jakiś mechanik naciągnął go na koszty :)

Re: tym razem Trail Blazer

: wt lis 29, 2011 8:27 pm
autor: xymenez
No i tak czasem się zdarza. Czy najbogatsza - w sumie tak, tylko strasznie szkoda, ze od 1998 pojawiły sie wersje europejskie (gł z rynku szwajcarskiego i holenderskiego - tak zauwazyłem). Żadna nie ma już przyciemnianych fabrycznie szyb i klapy tylnej dzielonej na pół - którą ja tak lubię!!... fajnie się na niej siedzi przy śniadanku :)... (a wersja od 1999 do 2004 to już przecież bez większych zmian, tylko drobiazgi jakieś komputerowe). Ale kolor fajny i tapicerka extra (może chcesz się zamienić na to samo, tylko czarne? hehehe + gratis extra fele)... bierz, nie zastanawiaj się, naprawisz później :)

Re: tym razem Trail Blazer

: wt lis 29, 2011 10:03 pm
autor: pawel_plt
Po pierwsze korozja już go dopada, po drugie w tym rozrządzie to pasek był wymieniany. Ma wyszywane napisy na boczkach drzwi: TrailBlazer. Środek troche podniszczony jak na ten przebieg, świezo zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne. Opony zimowe już dośc słabe, trochę podniszczone wnętrze ale nie jest najgorzej. Jeszcze się porozglądam ;-)
pzdr

Re: tym razem Trail Blazer

: śr lis 30, 2011 12:13 am
autor: xymenez
- rdza? te nadwozia są ocynkowane... (jak jest rdza, to musi być już naprawdę ostro!)
- rozrząd nie ma paska, tylko łańcuch, którego się praktycznie nie wymienia... może chodzi o pasek klinowy (wielorowkowy)?
Sprzęgło - to gorzej, źle świadczy o eksploatacji, hm, w sumie młody rocznik... ciekawe, co przeżył i jaki ma naprawdę przebieg, skoro tak...
Ale mimo wszystko, z gazem, jeśli dobrze działa, to cena jest naprawdę ok!

Re: tym razem Trail Blazer

: śr lis 30, 2011 10:35 am
autor: s1wy
A może byś się temu przyjrzał: http://otomoto.pl/chevrolet-blazer-s-10 ... 31504.html
Wygląda bardzo atrakcyjnie

Re: tym razem Trail Blazer

: śr lis 30, 2011 1:56 pm
autor: xymenez
Wersja faktycznie ładna (chyba koniec 98, bo wyposażenie już, jak 99!), z tym, że bez skóry i szyberdachu (ja się do szyberdachu przyzwyczaiłem!:) ). Ale co do 'niskich kosztów utrzymania', a zwłaszcza spalania - traktowałbym to w sferze bajek (przy obecnym kursie Euro i cenach paliw). Spalanie 10 l. to przy 70 km/h może ... zwlaszcza, jak te 'kuce' są dodane, haha! A, i nie ma LPG - w przypadku założenia, musisz wydać dodatkowe 2500-3500 pln. Regulowane zawieszenie - czyli tylne amory pompowane?... to akurat by była ciekawa opcja. Ale ze wzgl. technicznych wybralbym ten pierwszy, niby-'trail', mimo wszystko (młodszy i z LPG)...

Re: tym razem Trail Blazer

: śr lis 30, 2011 3:40 pm
autor: s1wy
Zamiast szyberdachu, ma się wtedy większy schowek na suficie :) ja tak mam i to mi sie bardzo podoba :) a z gazem to jest różnie...ale na ogól, to dobrze jest samemu założyć, bo wtedy wiesz na co się decydujesz... ale fakt, że to są dodatkowe koszty

Re: tym razem Trail Blazer

: śr lis 30, 2011 10:20 pm
autor: pawel_plt
Cenowo wygląda dobrze, po założeniu gazu byłoby tyle samo co za tego pierwszego, wizualnie też lepiej, welur lepiej się sprawdza z wiekiem w amerykańskich autach. Jest jeden największy problem, z zasady nie jeżdżę daleko oglądać samochody z wiadomych względów. Kolejny do oglądania będzie ten: http://allegro.pl/dodge-durango-i1940856528.html
pzdr

Re: tym razem Trail Blazer

: czw gru 01, 2011 12:12 am
autor: xymenez
Durango - też się zastanawiałem, bo ladny i spore wnętrze - ale ma 2 poważne wady:
- z tym silnikiem będzie ci palił średnio 20 l/100 (to nie żarty)
- ma o wiele gorsze załączenie napędów (4x4 Hi przy mniejszej prędkości możesz użyć i zdaje się, nie włączysz w biegu) i nie ma takich auto-blokad tylnego mostu, jak Chevy, generalnie słyszalem, że tam własnie napędy się sypią najbardziej...
Jak chcesz większy i masz kasę na paliwko, to jednak Tahoe albo Suburban! :>

Re: tym razem Trail Blazer

: czw gru 01, 2011 7:17 am
autor: Mroczny
a jakie jest realne spalanie tego s10 z 4.3? Lpg seryjne auto i cykl mieszany z przewagą leniwego miasta?

muszę jakąś osobówkę 4x4 kupić i to mnie się podoba nawet..

Re: tym razem Trail Blazer

: czw gru 01, 2011 7:41 am
autor: uczniak
lpg - 17 trasa i 20 miasto, w cyklu mieszanym to tak bliżej 20

Re: tym razem Trail Blazer

: czw gru 01, 2011 9:37 am
autor: s1wy
Mój w trasie pali 16 przy ok 110 km/h. A w mieście... hm... zależy od buta :) średnio to 20.

Re: tym razem Trail Blazer

: czw gru 01, 2011 2:30 pm
autor: Kostuch
xymenez pisze:...
Jak chcesz większy i masz kasę na paliwko, to jednak Tahoe albo Suburban! :>
Nie demonizuj... :)21
Tahoe 5,7 pali 15 beny albo 20 LPG na większych kołach (przy normalnej eksploatacji).

Re: tym razem Trail Blazer

: czw gru 01, 2011 4:55 pm
autor: xymenez
Mnie ostatnio spalanie w trasie spadło do 15 l i to LPG! przy 110-120, bo to optymalna predkość, potem zacyna się 18-20 l faktycznie.
I może zdziwić fakt, ale auto wyrażnie mniej zaczęło palić, jak zdjąłem z tylnych kół dystanse 2 cm.. coś może być na rzeczy!
Ale Tahoe ma palić tyle, co S10? trochę to dziwne... No, ale oczywiscie na korzyść Tahoe