witam
po wymianie silnika ,pomieszało się coś z pod ciśnieniami które idą do gruszki
pod akumulatorem według schematu podciśnienie idzie z góry ,w okolicach tempomaty, do reduktora i później z reduktora do gruszki , acutatora, jakoś tego nie ogarniam , po drodze są jeszcze jakieś trójniki które mi zostały
czy ktoś może próbował innego rozwiązania . np linki lub też wymyśliłem żeby zamontować siłownik od centralnego zamka
który bedzie naciągał linkę.
załanczanie przodu
Moderator: Marcin-Kraków
Re: załanczanie przodu
Jak chcesz podesle Ci fotki z opisem oryginału.
Silownik od centralnego powinien zadzialac. Skok około 3-5cm
Pozdr.
Artur
Silownik od centralnego powinien zadzialac. Skok około 3-5cm
Pozdr.
Artur
Blazer 5d 2001 CSFI 4.3, LPG
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje

Re: załanczanie przodu
tak chętnie
lutekk@op.pl
lutekk@op.pl
Re: załanczanie przodu
No I dałem ciała, 
Sory ale nie poinformował mnie system o odpowiedzi.
Potrzebujesz jeszcze foty?

Sory ale nie poinformował mnie system o odpowiedzi.
Potrzebujesz jeszcze foty?
Blazer 5d 2001 CSFI 4.3, LPG
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości