załanczanie przodu

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

mustang60
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt paź 02, 2012 7:44 pm

załanczanie przodu

Post autor: mustang60 » ndz paź 20, 2013 11:17 am

witam
po wymianie silnika ,pomieszało się coś z pod ciśnieniami które idą do gruszki
pod akumulatorem według schematu podciśnienie idzie z góry ,w okolicach tempomaty, do reduktora i później z reduktora do gruszki , acutatora, jakoś tego nie ogarniam , po drodze są jeszcze jakieś trójniki które mi zostały
czy ktoś może próbował innego rozwiązania . np linki lub też wymyśliłem żeby zamontować siłownik od centralnego zamka
który bedzie naciągał linkę.

arg80
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr lis 24, 2010 7:15 pm

Re: załanczanie przodu

Post autor: arg80 » ndz paź 20, 2013 12:07 pm

Jak chcesz podesle Ci fotki z opisem oryginału.
Silownik od centralnego powinien zadzialac. Skok około 3-5cm

Pozdr.
Artur
Blazer 5d 2001 CSFI 4.3, LPG
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje ;)

mustang60
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt paź 02, 2012 7:44 pm

Re: załanczanie przodu

Post autor: mustang60 » pn paź 28, 2013 7:54 pm

tak chętnie
lutekk@op.pl

arg80
 
 
Posty: 110
Rejestracja: śr lis 24, 2010 7:15 pm

Re: załanczanie przodu

Post autor: arg80 » pt lis 29, 2013 12:46 pm

No I dałem ciała, :)
Sory ale nie poinformował mnie system o odpowiedzi.
Potrzebujesz jeszcze foty?
Blazer 5d 2001 CSFI 4.3, LPG
Blazer 5d 2000 CSFI 4.3
Astra F 5d 2002 - bo się nie psuje ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości