PILOT
Moderator: Marcin-Kraków
PILOT
Witam. Przestały im działać oba piloty. Jeżdżę na gazie i odpalam na gazie, bo benzyna jest odcięta dopóki nie wcisnę przycisku otwarcia auta (który nie działa). Czy ktoś wie jak wyciąć ten cały cholerny immobiliser? Mi piloty nie są potrzebne do niczego i z chęcią bym się tego badziewia pozbył raz na zawsze. Pilota takiego nie idzie dostać.
BLAZER 98' LT
Re: PILOT
Jeżeli skończyły się baterie, i wymieniałeś na nowe, to po złożeniu pilota musisz przytrzymać naraz oba górne przyciski 7 sekund! (albo 15, nie pamiętam). Synchronizują się kody i usłyszysz otwarcie zamka i już jest ok.
Jeśli chodzi o ominięcie tego cholernego odcięcia zapłonu (czy raczej wtrysku) w euoropejskich wersjach Blazerów, to ponoć praktycznie nie da się tego łatwo zrobic - tak pisała mi kiedyś Lena. Sam bym chciał, bo będąc na Ukrainie, spotkała mnie kilka razy przykra przygoda - nie mogłem odpalić auta: pilot nie dzialal, ze względu na fale radiowe i radarowe, które nie odpowiadają europejskim normom i zakłócały pracę pilota. Dopiero jakimś cudem się udało. Sprawdź zresztą, czy twoje auto nie stoi w zasięgu jakichś dziwnych fal radiowych...
Jak byś sam się dowiedzial, jak to ominąć - chętnie się przyłączę!
Jeśli chodzi o ominięcie tego cholernego odcięcia zapłonu (czy raczej wtrysku) w euoropejskich wersjach Blazerów, to ponoć praktycznie nie da się tego łatwo zrobic - tak pisała mi kiedyś Lena. Sam bym chciał, bo będąc na Ukrainie, spotkała mnie kilka razy przykra przygoda - nie mogłem odpalić auta: pilot nie dzialal, ze względu na fale radiowe i radarowe, które nie odpowiadają europejskim normom i zakłócały pracę pilota. Dopiero jakimś cudem się udało. Sprawdź zresztą, czy twoje auto nie stoi w zasięgu jakichś dziwnych fal radiowych...
Jak byś sam się dowiedzial, jak to ominąć - chętnie się przyłączę!
Marcelo
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07
- - - - - - -
Blazer S10 '95 i '99
& MIKROWAFLE
obecnie Explorer IV '07
Re: PILOT
Cześć. Czytałem kiedyś o Twojej "przygodzie" z tym draństwem. Sprawdzałem napięcie i baterie są ok. Te piloty od początku nie działają tak jak powinny. Co chwilę trzeba je rozbierać, czyścić styki czy wymieniać baterie. Jeśli chodzi o programowanie, to prawie codziennie musiałem programować pilota od nowa, wyciągać baterie, trzymać przycisk otwarcia i zamknięcia 7sek. Jak się kupuje nowego pilota, to aby go zaprogramować, to trzeba włożyć zworkę między 4 a 8 styk we wtyczce diagnostycznej OBD2. Nowego pilota nie dostanę albo kosztuje 500zł, a to dla mnie przegięcie i tyle na pewno za to gówno nie zapłacę. Czytałem o pilotach kopiujących sygnał. Wiem, że są ze zmienną i stałą częstotliwością. Wiem, że blazer ma częstotliwość 315MHz ale nie mogę nigdzie znaleźć czy stałą czy zmienną. Jak bym wiedział, to bym kupił takiego pilota.
BLAZER 98' LT
Re: PILOT
Nie doczytałeś o tych pilotach do końcaŁukasz79 pisze:Czytałem o pilotach kopiujących sygnał. Wiem, że są ze zmienną i stałą częstotliwością. Wiem, że blazer ma częstotliwość 315MHz ale nie mogę nigdzie znaleźć czy stałą czy zmienną. Jak bym wiedział, to bym kupił takiego pilota.

Chodzi o stały i zmienny kod a nie częstotliwość.
W blazerach występowało kilka typów różniących się tzw kodem GM/UTA.
Najlepiej wywlec sterownik (gdzieś pod kierownicą jest) i przeczytać jaki kod pilota obsługuje. Za parę $ można na ebayu kupić takie piloty.
Aczkolwiek jeżeli masz jakiś przeszczep starszego silnika, to różne dziwne rzeczy mogą pokomplikować sytuację

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: PILOT
[/quote]
NZa parę $ można na ebayu kupić takie piloty.
[/quote]
Chyba źle spojrzałeś na ebayu, bo za kilka $ to możesz sobie gumową nakładkę kupić albo guziczki. Nawet chyba obudowy za kilka $ nie kupisz. Powycierany używany pilot bez gwarancji jak długo podziała kosztuje 40$. Nie wiem jak sprawa wygląda z cłem i wysyłką ale pewnie droższe od pilota. Dlatego wolał bym zamiennik kupić w kraju albo wyciąć ten szatański wynalazek i piloty wyrzucić do kosza.
Wesołych Świąt
NZa parę $ można na ebayu kupić takie piloty.
[/quote]
Chyba źle spojrzałeś na ebayu, bo za kilka $ to możesz sobie gumową nakładkę kupić albo guziczki. Nawet chyba obudowy za kilka $ nie kupisz. Powycierany używany pilot bez gwarancji jak długo podziała kosztuje 40$. Nie wiem jak sprawa wygląda z cłem i wysyłką ale pewnie droższe od pilota. Dlatego wolał bym zamiennik kupić w kraju albo wyciąć ten szatański wynalazek i piloty wyrzucić do kosza.
Wesołych Świąt
BLAZER 98' LT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości