Regulamin 2009

Puchar magazynu Off-road.pl

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw gru 11, 2008 5:22 pm

a ten regulamin na stronie to aktualny ?? bo jakoś tak staro wygląda :wink:

bugi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: czw mar 06, 2008 11:31 am
Kontaktowanie:

Post autor: bugi » pt gru 12, 2008 10:36 am

Flor pisze:a ten regulamin na stronie to aktualny ?? bo jakoś tak staro wygląda :wink:

Tak ten regulamin jest stary :) przed świętami ukarze sie nowa strona Pucharu jak i regulamin.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt gru 12, 2008 10:57 am

bugi pisze:
Flor pisze:a ten regulamin na stronie to aktualny ?? bo jakoś tak staro wygląda :wink:

Tak ten regulamin jest stary :) przed świętami ukarze sie nowa strona Pucharu jak i regulamin.
byle nie przed wielkanocnymi :)21 i mam nadzieję że te 34" troszkę urosną :wink:

Zbyszek G
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: śr gru 05, 2007 9:17 am
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Zbyszek G » wt gru 16, 2008 10:21 pm

Mam nadzieję że organizatorzy dojdą do porozumienia i nie wprowadzą tylko kosmetycznych zmian. Konkurencja podniosła poprzeczkę a wiadomo że sporo zawodników chce startować w PT i Pucharze a w klasie Adv raczej ciężko będzie zbudować auto żeby pojechać w jednym i drugim. Jak założę mechanika to nie pojadę w tej klasie w PP a z elektrykiem nie mam co podjeżdżać do PT. Mam na myśli cięższe auta jak Patrol czy G bo nie każdy chce Suze a ta z twinmotorem może sobie poradzi.

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » wt gru 16, 2008 10:34 pm

Zbyszek G pisze:nie każdy chce Suze a ta z twinmotorem może sobie poradzi.
w PT z twinmotorem trzeba jechac w NOL.. a z mechanikiem mozna w ADV - taka to zajebiscie pomyslowo podniesiona ta poprzeczka..

mam nadzieje, ze w PP nie bedzie takich bzdur.

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 9:43 am

Altegradius pisze: w PT z twinmotorem trzeba jechac w NOL.. a z mechanikiem mozna w ADV -
z twinmotorem możesz jechać w ADV :wink: jest traktowany jako dwie windy a dwie są dopuszczone :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 9:49 am

Zbyszek G pisze: chce startować w PT i Pucharze a w klasie Adv raczej ciężko będzie zbudować auto żeby pojechać w jednym i drugim. Jak założę mechanika to nie pojadę w tej klasie w PP a z elektrykiem nie mam co podjeżdżać do PT. Mam na myśli cięższe auta jak Patrol czy G bo nie każdy chce Suze a ta z twinmotorem może sobie poradzi.
możesz mieć mechanika i plombować go na PO a na PT odkręcać albo plombować jednego elektryka :)21

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » śr gru 17, 2008 9:52 am

Flor pisze:z twinmotorem możesz jechać w ADV :wink: jest traktowany jako dwie windy a dwie są dopuszczone :)21
no i teraz to juz nie wiem czy to Twoje poczucie humoru czy to bezsens PT reg... ??

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 10:03 am

Altegradius pisze:
Flor pisze:z twinmotorem możesz jechać w ADV :wink: jest traktowany jako dwie windy a dwie są dopuszczone :)21
no i teraz to juz nie wiem czy to Twoje poczucie humoru czy to bezsens PT reg... ??
możesz mieć dwie windy a w jakiej konfiguracji to nie istotne :wink:

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » śr gru 17, 2008 10:10 am

OK. thx
trza bedzie grzechotke z tylu wywalic w takim razie :P

teraz czekam z niecierpliowscia na Regulamin PP.

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Zbyszek G
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: śr gru 05, 2007 9:17 am
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Zbyszek G » śr gru 17, 2008 10:15 am

Jakoś nie widzę tego plombowania i odkręcania wyciągarek tym bardziej że elektryczną na przód mam w aucie za siedzeniami.Pod koniec sezonu chyba zaplątał bym się w te linki od plomb. Traktowanie twinmotora w PT jako 2 wyciągarek to bzdura tym bardziej że dopuszczone są mechaniki. Myślę że to zwykłe przeoczenie orga albo czyjaś zła interpretacja przepisów.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 10:28 am

Zbyszek G pisze:Jakoś nie widzę tego plombowania i odkręcania wyciągarek tym bardziej że elektryczną na przód mam w aucie za siedzeniami.Pod koniec sezonu chyba zaplątał bym się w te linki od plomb. Traktowanie twinmotora w PT jako 2 wyciągarek to bzdura tym bardziej że dopuszczone są mechaniki. Myślę że to zwykłe przeoczenie orga albo czyjaś zła interpretacja przepisów.
jeżeli wyciągarka ma dwa silniki lub dwa bębny to jest traktowana jako dwie wyciągarki :cry: na tej zasadzi dwubębnowy mechanik będzie dwoma wyciągarkami :wink:

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » śr gru 17, 2008 10:33 am

To ze 2 bebny przy mechaniku to 2 windy to jest zrozumiałe...
Ale 2 silniki to troche bardziej skomplikowane.. przecież beben i lina jest jedna, powinno byc to traktowane jako jedna winda :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 11:02 am

Termin “WYCIĄGARKA”, według niniejszego Regulaminu, to wyposażenie składające
się z maksymalnie jednego elementu każdej kategorii:
napęd (w tym napęd elektryczny);•
przekładnia;•
bęben;•
rama lub obudowa;•
hamulec;•
lina.•

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 17, 2008 11:07 am

Przemekslaw pisze:To ze 2 bebny przy mechaniku to 2 windy to jest zrozumiałe...
Ale 2 silniki to troche bardziej skomplikowane.. przecież beben i lina jest jedna, powinno byc to traktowane jako jedna winda :roll:
można dyskutować :wink: ale decyduje organizator ,można się nie zgadzać i nie jechać :wink: moim zdaniem to też troszkę bardziej skomplikowane :wink: na podobnej zasadzie można by wprowadzić ograniczenie uciągu windy na kilogram masy samochodu :)21

Awatar użytkownika
LechuPL
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pn gru 26, 2005 1:01 pm
Lokalizacja: Jędrzejów
Kontaktowanie:

Post autor: LechuPL » śr gru 17, 2008 11:24 am

jest tam jeszcze sporo takich numerków : np niezrozumiany dla mnie zakaz reduktora Atlas , albo zwolnice : niby nie ma możliwości wymiany na mosty portalowe ( chyba ze seryjne - to wiadomo w jakich autach ) a w rozmiarze opon już są różnice ograniczające zalety takiego mostu ... tak patrząc to można małą mega wypasioną zmotke na zwolicach z mechanikiem i elektrykiem tyl + asekuracja wsadzić do ADV ;];]

a Twinów też nie wyprodukowali jeszcze 1 000 sztuk jak juz sie tak czepiac

Wiadomo ze tyczy to sie PT a nie PP tak patrze teraz w jakim to wątku poszlo ;];] :D :D
Więcej TAM - mniej TU ...
http://www.lech-pol4x4.pl

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr gru 17, 2008 11:31 am

LechuPL pisze: niby nie ma możliwości wymiany na mosty portalowe ( chyba ze seryjne - to wiadomo w jakich autach ) a w rozmiarze opon już są różnice ograniczające zalety takiego mostu ... tak patrząc to można małą mega wypasioną zmotke na zwolicach z mechanikiem i elektrykiem tyl + asekuracja wsadzić do ADV ;];]
tak myślałem że LUAZ jeszcze wróci do łask ...

Obrazek

:)21

Awatar użytkownika
margod
 
 
Posty: 1101
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 3:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: margod » śr gru 17, 2008 11:38 am

czaykowski pisze:
LechuPL pisze: niby nie ma możliwości wymiany na mosty portalowe ( chyba ze seryjne - to wiadomo w jakich autach ) a w rozmiarze opon już są różnice ograniczające zalety takiego mostu ... tak patrząc to można małą mega wypasioną zmotke na zwolicach z mechanikiem i elektrykiem tyl + asekuracja wsadzić do ADV ;];]
tak myślałem że LUAZ jeszcze wróci do łask ...

Obrazek

:)21
bo tak jak @Jacenty napisał regulamin Ładogi czytaj Poland Trophy pisany jest pod ruskie ustrojstwa typu Luaz :roll:

Awatar użytkownika
m.wilk
 
 
Posty: 293
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: m.wilk » śr gru 17, 2008 8:27 pm

Przerywnik w dyskusji na temat regulaminu -
http://www.youtube.com/watch?v=lMQcqeMtsrM
to jest pierwsza część jeszcze są dwie - chyba znajdziecie :D ??
Co do reg. - mam nadzieje ,że się PP nie wygłupi jak PT :)2
Xtreme Off Road Team
692 490 694

Zbyszek G
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: śr gru 05, 2007 9:17 am
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Zbyszek G » pn gru 22, 2008 9:38 pm

Jakoś nie widać nowej strony PP z regulaminem. Chyba miałeś rację z tymi świętami.

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » pt gru 26, 2008 7:23 pm

Regukamin pewnie bedzie gdzies kolo lutego ... ;p Pewnie go jeszcze znacznie nie "udoskonalili"... Ciekawe co wymysla...

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » sob gru 27, 2008 2:39 am

adv: koła 34,5 "...żeby nie było że nie podnieśli wymiaru opon

:)21

:)21
coś będzie....

jacenty
Posty: 788
Rejestracja: pt sie 13, 2004 10:21 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: jacenty » sob gru 27, 2008 1:31 pm

Też zastanawiam się co organizator miał na myśli tak modyfikując regulamin . Dopuszcenie mechanika do ADV to jakby zdublowanie klasy NL ,gdzie i tak liczy się tylko winda. :)3
Dotychczas klasa ADV była klasą jeżdżącą wiekszość na kołach , a winda miała funkcję pomocniczą (przynajmniej w założeniach). Dopuszcalne były wszelkie modyfikacje układu jezdnego (zwolnice reduktory) ,aby samochód mógł pokonać trasę na kołach. :lol:
Istniejące ograniczenia miały jedynie eliminować jakieś wydumane monster-traki na mega kołach itp wynalazki.
Przymierzałem się do klasy ADV ,a tu zmiany praktycznie wyrzucają mnie na starcie do NL .A czasu na dostosowwanie do regulaminu mało.
Prócz tego pakowanie się w ADV ,gdzie nastąpi ewolucja w stronę wyścigu mech. wyciągarek nie bardzo mi sie podoba .
:cry:
Ale to moje osobiste odczucia .
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » sob gru 27, 2008 5:15 pm

taaa...monstertraki :)3 ...dwutonowy patrol na 35" to monstertrak a samurai na 33" to prawie seria ?? :o

:)21
coś będzie....

jacenty
Posty: 788
Rejestracja: pt sie 13, 2004 10:21 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: jacenty » sob gru 27, 2008 8:17 pm

Dla mnie patrol na 35' to jeszce może nie monster-trak ,choć na 42' to już tak wygląda. :wink:
W tej klasie to chyba żaden pojazd nie jest "serią"
A co do rozmiaru opon to jakieś ograniczenia trzeba przyjąć (a może nie).
Osobiście preferuje lżejsze samochody i na nieco mniejszych kołach ,ale to kwestia gustu.
Może ograniczenia te narzucają gospodarze terenów bo przejazd stada patroli na 35" Simexach zostawia za sobą dobrze zorany teren i spore koleiny.
Nie wiem czym kierują się organizatorzy ,ale wiele punktów budzi wątpliwości.
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Off-Road PL Trophy 4x4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość