
Regulamin 2009
Moderator: Student
Regulamin 2009
Podobno mają być zmiany. Ma ktoś jakieś info? 

Będą, ale chyba nie tak rewolucyjne jak w drugiej popularnej imprezie. 
Z tego co słyszałem, Organizator stawiać będzie większy nacisk na bezpieczeństwo.

Z tego co słyszałem, Organizator stawiać będzie większy nacisk na bezpieczeństwo.
"Gonzo" is DEAD
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
Mam nadzieję, że już ruszyły. Trochę daleko mam do warsztatu gdzie stoi Gonzo i nie mogę poganiać fachowców.
Jutro będę w Krakowie to ich przycisnę 


"Gonzo" is DEAD
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Szykuję się na wszystkie możliwości. Mechanka montuję, ale z elektryka nie rezygnuję. Koła 33' nie będą przekraczaćFlor pisze:to robisz w końcu TR2 czy NOLamargod pisze:Mam nadzieję, że już ruszyły. Trochę daleko mam do warsztatu gdzie stoi Gonzo i nie mogę poganiać fachowców.Jutro będę w Krakowie to ich przycisnę
![]()

"Gonzo" is DEAD
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
plomba to w zębietszewc pisze:Wiem że mogę, ale plomba będzie przeszkadzać

13. W Wyciągarka i wypoposażenie doddoddodatkowe
13.1. Termin “WYCIĄGARKA”, według niniejszego Regulaminu, to wyposażenie składające się
z maksymalnie jednego elementu każdej kategorii:
napęd (w tym napęd elektryczny);•
przekładnia;•
bęben;•
rama lub obudowa;•
hamulec;•
lina.•
13.2. Dozwolone jest użycie maksymalnie jednej wyciągarki typu: elektryczna, hydrauliczna, mechaniczna, pod warunkiem, że wyciągarka została wyprodukowana seryjnie przez uznanego, markowego producenta.
13.3. Dozwolone jest instalowanie takich wyciągarek hydraulicznych i mechanicznych, jakie są instalowane/zalecane przez producenta pojazdu jako wyposażenie standardowe lub opcjonalne.
13.4. Urządzenie przekazujące napęd z silnika – wyjście mocy (PTO – Power Take Off) – musi być wykonane przez uznanego producenta w ilości co najmniej 1000 egz. i montowane fabrycznie przez producenta danego modelu pojazdu.
13.4. Dozwolone jest użycie wyciągarek napędzanych siłą mięśni załogi (np. typu tirfor).
13.4. Samochód musi być wyposażony we właściwe taśmy ochronne na drzewa.
13.5. Dozwolone jest posiadanie wyposażenia używanego do zmniejszenia nacisku pojazdu na grunt (np. Trapy itp) – całkowita powierzchnia nie może wynieść więcej niż 3 m2.
A
DV
S

@Flor - no problem 
@AdAm - masz rację. Bardzo dużo PTO na naszym rynku to konstrukcje rodzime, choć głównie bazują na fabrycznych reduktorach. Myslę że nikt się tego nie będzie czepiał. Raczej chodzi o to by mechanik nie był klejony z przypadkowych części.
Natomiast moje pytanie bierze się stąd, że hydraulik aby dobrze działał potrzebuje sporo mocy. Paskiem klinowym z silnika się tego nie przeniesie. Najlepsze jest PTO i podłaczenie pompy poprzez przekładnię zębatą. Ale:
A chciałbym jeździć w adventure a nie w extreme.

@AdAm - masz rację. Bardzo dużo PTO na naszym rynku to konstrukcje rodzime, choć głównie bazują na fabrycznych reduktorach. Myslę że nikt się tego nie będzie czepiał. Raczej chodzi o to by mechanik nie był klejony z przypadkowych części.
Natomiast moje pytanie bierze się stąd, że hydraulik aby dobrze działał potrzebuje sporo mocy. Paskiem klinowym z silnika się tego nie przeniesie. Najlepsze jest PTO i podłaczenie pompy poprzez przekładnię zębatą. Ale:
I tutaj nie jestem pewny swego.Nie dopuszcza się wyciągarek korzystających z układu napędowego samochodu.
A chciałbym jeździć w adventure a nie w extreme.
Samurai2 - on gada!
O Robury to się nie martwie tylko o takie do gelendy, patrola czy suzuki wystrugane w mniejszym lub większym warsztacie w ilości paru sztuk.charlie70 pisze:Eeeeeeee tam. Więcej roburów wyprodukowaliAdAm pisze:To z tymi PTO to też lipa będzie. Wątpie czy tych powstających u nas w kraju nawet łącznie wszystkie licząc wyprodukowano więcej niż 100 szt
@tszewc - ja wiem że org może się nie czepiać, ale jak ciśnienie na wygraną silnie co poniektórym wzrośnie to będą mieli powód do oprotestowania samochodu konkurencji i org taki protest będzie musiał w myśl regulaminu uznać. A wtedy będzie płacz i lament lub szybkie zmienianie regulaminu.
Zmiany regulaminowe dotyczą głównie bezpieczeństwa.
Te które pamiętam to m.in:
-Każdy pojazd startujący w pucharze ma mieć drzwi.
-Twardy dach
-Jeśli pick'up to gródź
-Jeśli chłodnica z tyłu to węże wypad z kabiny
W temacie adventure, extreme to dalej będzie decydował rozmiar kół jak w zeszłym sezonie
Więcej nie pamiętam,aha regulamin klepnięty przez P.Z.Mot
Te które pamiętam to m.in:
-Każdy pojazd startujący w pucharze ma mieć drzwi.
-Twardy dach
-Jeśli pick'up to gródź
-Jeśli chłodnica z tyłu to węże wypad z kabiny

W temacie adventure, extreme to dalej będzie decydował rozmiar kół jak w zeszłym sezonie

Więcej nie pamiętam,aha regulamin klepnięty przez P.Z.Mot
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości