Regulamin 2009

Puchar magazynu Off-road.pl

Moderator: Student

Zbyszek G
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: śr gru 05, 2007 9:17 am
Lokalizacja: Zgierz

Regulamin 2009

Post autor: Zbyszek G » wt gru 02, 2008 9:53 pm

Podobno mają być zmiany. Ma ktoś jakieś info? :)1

Awatar użytkownika
margod
 
 
Posty: 1101
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 3:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: margod » wt gru 02, 2008 10:51 pm

Będą, ale chyba nie tak rewolucyjne jak w drugiej popularnej imprezie. 8)
Z tego co słyszałem, Organizator stawiać będzie większy nacisk na bezpieczeństwo.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 03, 2008 9:56 am

margod pisze:Będą, ale chyba nie tak rewolucyjne jak w drugiej popularnej imprezie. 8)
Z tego co słyszałem, Organizator stawiać będzie większy nacisk na bezpieczeństwo.
@margot jak tam przygotowania ??

Awatar użytkownika
margod
 
 
Posty: 1101
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 3:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: margod » śr gru 03, 2008 11:48 am

Mam nadzieję, że już ruszyły. Trochę daleko mam do warsztatu gdzie stoi Gonzo i nie mogę poganiać fachowców. 8) Jutro będę w Krakowie to ich przycisnę 8)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr gru 03, 2008 9:09 pm

margod pisze:Mam nadzieję, że już ruszyły. Trochę daleko mam do warsztatu gdzie stoi Gonzo i nie mogę poganiać fachowców. 8) Jutro będę w Krakowie to ich przycisnę 8)
A gdzie to robisz jsli mozna wiedziec ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 03, 2008 9:43 pm

margod pisze:Mam nadzieję, że już ruszyły. Trochę daleko mam do warsztatu gdzie stoi Gonzo i nie mogę poganiać fachowców. 8) Jutro będę w Krakowie to ich przycisnę 8)
to robisz w końcu TR2 czy NOLa ?? :-?

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » śr gru 03, 2008 9:56 pm

Puchar Polski OFF-ROAD PL 2009

Terminarz imprez
8-9 maja - Bojanów
14-15 sierpnia - Tarda
2-3 października - Dynów
:)

Awatar użytkownika
margod
 
 
Posty: 1101
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 3:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: margod » śr gru 03, 2008 11:50 pm

Flor pisze:
margod pisze:Mam nadzieję, że już ruszyły. Trochę daleko mam do warsztatu gdzie stoi Gonzo i nie mogę poganiać fachowców. 8) Jutro będę w Krakowie to ich przycisnę 8)
to robisz w końcu TR2 czy NOLa ?? :-?
Szykuję się na wszystkie możliwości. Mechanka montuję, ale z elektryka nie rezygnuję. Koła 33' nie będą przekraczać 8)

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » czw gru 04, 2008 10:16 pm

Pytanie formalne: czy hydraulik napędzany z PTO kwalifikuje się już do extremu czy jeszcze do adventure?
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw gru 04, 2008 10:36 pm

tszewc pisze:Pytanie formalne: czy hydraulik napędzany z PTO kwalifikuje się już do extremu czy jeszcze do adventure?
jak chcesz to to nawet w turystyku możesz startować :o :)21

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » czw gru 04, 2008 10:39 pm

Wiem że mogę, ale plomba będzie przeszkadzać ;)
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw gru 04, 2008 10:41 pm

tszewc pisze:Wiem że mogę, ale plomba będzie przeszkadzać ;)
plomba to w zębie :Da w turystyku to
13. W Wyciągarka i wypoposażenie doddoddodatkowe
13.1. Termin “WYCIĄGARKA”, według niniejszego Regulaminu, to wyposażenie składające się
z maksymalnie jednego elementu każdej kategorii:
napęd (w tym napęd elektryczny);•
przekładnia;•
bęben;•
rama lub obudowa;•
hamulec;•
lina.•
13.2. Dozwolone jest użycie maksymalnie jednej wyciągarki typu: elektryczna, hydrauliczna, mechaniczna, pod warunkiem, że wyciągarka została wyprodukowana seryjnie przez uznanego, markowego producenta.
13.3. Dozwolone jest instalowanie takich wyciągarek hydraulicznych i mechanicznych, jakie są instalowane/zalecane przez producenta pojazdu jako wyposażenie standardowe lub opcjonalne.
13.4. Urządzenie przekazujące napęd z silnika – wyjście mocy (PTO – Power Take Off) – musi być wykonane przez uznanego producenta w ilości co najmniej 1000 egz. i montowane fabrycznie przez producenta danego modelu pojazdu.
13.4. Dozwolone jest użycie wyciągarek napędzanych siłą mięśni załogi (np. typu tirfor).
13.4. Samochód musi być wyposażony we właściwe taśmy ochronne na drzewa.
13.5. Dozwolone jest posiadanie wyposażenia używanego do zmniejszenia nacisku pojazdu na grunt (np. Trapy itp) – całkowita powierzchnia nie może wynieść więcej niż 3 m2.
A
DV
S
:)1

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » czw gru 04, 2008 10:56 pm

ale zdaje się że mylimy imprezy...
zamontowana na stałe wyciągarka elektryczna lub hydrauliczna o uciągu właściwym do masy samochodu
nie chodzi mi o Poland Trophy tylko o Puchar Polski OR.
Samurai2 - on gada!

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw gru 04, 2008 11:04 pm

To z tymi PTO to też lipa będzie. Wątpie czy tych powstających u nas w kraju nawet łącznie wszystkie licząc wyprodukowano więcej niż 100 szt :D

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw gru 04, 2008 11:05 pm

tszewc pisze:ale zdaje się że mylimy imprezy...
zamontowana na stałe wyciągarka elektryczna lub hydrauliczna o uciągu właściwym do masy samochodu
nie chodzi mi o Poland Trophy tylko o Puchar Polski OR.
:oops: :oops: sorki :oops: nagłówki mi się pomyliły :-?

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » czw gru 04, 2008 11:14 pm

@Flor - no problem :)

@AdAm - masz rację. Bardzo dużo PTO na naszym rynku to konstrukcje rodzime, choć głównie bazują na fabrycznych reduktorach. Myslę że nikt się tego nie będzie czepiał. Raczej chodzi o to by mechanik nie był klejony z przypadkowych części.

Natomiast moje pytanie bierze się stąd, że hydraulik aby dobrze działał potrzebuje sporo mocy. Paskiem klinowym z silnika się tego nie przeniesie. Najlepsze jest PTO i podłaczenie pompy poprzez przekładnię zębatą. Ale:
Nie dopuszcza się wyciągarek korzystających z układu napędowego samochodu.
I tutaj nie jestem pewny swego.
A chciałbym jeździć w adventure a nie w extreme.
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
charlie70
 
 
Posty: 899
Rejestracja: pn mar 27, 2006 11:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: charlie70 » pt gru 05, 2008 10:48 am

AdAm pisze:To z tymi PTO to też lipa będzie. Wątpie czy tych powstających u nas w kraju nawet łącznie wszystkie licząc wyprodukowano więcej niż 100 szt :D
Eeeeeeee tam. Więcej roburów wyprodukowali :wink:

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » pt gru 05, 2008 1:21 pm

charlie70 pisze:
AdAm pisze:To z tymi PTO to też lipa będzie. Wątpie czy tych powstających u nas w kraju nawet łącznie wszystkie licząc wyprodukowano więcej niż 100 szt :D
Eeeeeeee tam. Więcej roburów wyprodukowali :wink:
O Robury to się nie martwie tylko o takie do gelendy, patrola czy suzuki wystrugane w mniejszym lub większym warsztacie w ilości paru sztuk.

@tszewc - ja wiem że org może się nie czepiać, ale jak ciśnienie na wygraną silnie co poniektórym wzrośnie to będą mieli powód do oprotestowania samochodu konkurencji i org taki protest będzie musiał w myśl regulaminu uznać. A wtedy będzie płacz i lament lub szybkie zmienianie regulaminu.

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » pt gru 05, 2008 1:37 pm

dlatego jak już montować to właśnie roburowe, starowe etc.
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » pt gru 05, 2008 2:40 pm

W sumie to zawsze rodzimy producent takowego PTO może wystawić zaświadczenie że wyprodukował 1000 szt i wysłał 995 do Chin ;-)

Awatar użytkownika
charlie70
 
 
Posty: 899
Rejestracja: pn mar 27, 2006 11:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: charlie70 » pt gru 05, 2008 7:32 pm

AdAm pisze:W sumie to zawsze rodzimy producent takowego PTO może wystawić zaświadczenie że wyprodukował 1000 szt i wysłał 995 do Chin ;-)
No bo wyprodukował a co nie?! :evil:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » sob gru 06, 2008 12:06 am

trzeba się zaopatrzyć w rover :D land rover :)21 tam wszystko oryginalne w Serii :)23

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » wt gru 09, 2008 9:12 am

charlie70 pisze:
AdAm pisze:W sumie to zawsze rodzimy producent takowego PTO może wystawić zaświadczenie że wyprodukował 1000 szt i wysłał 995 do Chin ;-)
No bo wyprodukował a co nie?! :evil:
No a numery seryjne wszystkich PTO zaczynają się od 1000... :)23
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
Tatuś
Posty: 681
Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tatuś » wt gru 09, 2008 11:32 am

Zmiany regulaminowe dotyczą głównie bezpieczeństwa.

Te które pamiętam to m.in:

-Każdy pojazd startujący w pucharze ma mieć drzwi.
-Twardy dach
-Jeśli pick'up to gródź
-Jeśli chłodnica z tyłu to węże wypad z kabiny :lol:

W temacie adventure, extreme to dalej będzie decydował rozmiar kół jak w zeszłym sezonie :)3

Więcej nie pamiętam,aha regulamin klepnięty przez P.Z.Mot

Zbyszek G
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: śr gru 05, 2007 9:17 am
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Zbyszek G » czw gru 11, 2008 4:33 pm

A jak z windami i wielkością oponek?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Off-Road PL Trophy 4x4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości