StreetPilot III deLuxe Europe
Moderator: Albert_N
StreetPilot III deLuxe Europe
co myslicie o tym gpsie?
ktos miał doczynienia z tym
ktos miał doczynienia z tym
RAYO OFFROAD CENTRUM
Pierwsze pytanie brzmi czy wersja USA czy Europa, bo w zależności od tego w urządzeniu znajduje się odpowiednia mapa bazowa i dodatkowo pakiet szczegółowego oprogramowania, które powinno być z odbiornikiem w zestawie.
Wyświetlacz posiada powłokę antyrefleksyjną poprawiającą jego czytelność. Nie wiem czy jest on taki sam jak we wcześniejszym Street Pilot Color Map, bo jeśli tak to mi osobiście on nie odpowiadał i jego jakość była znacznie gorsza niż w 176 Color, nie mówiąc już wcale o jeszcze lepszym 276 Color...
Nowe serie Streetów 2610, 2620, 2650 wyświetlaczami wcześniejszy SP III biją na pewno na głowę.
Mam znajomego, który przesiadł się jakiś czas temu ze Street Pilot Color Map właśnie na Street Pilot III Deluxe i pamiętam, że twierdził iż jakość i komfort pracy wzrosła o przysłowiowe niebo. Szczególnie, że SP III był chyba pierwszym odbiornikiem obsługującym funkcję autoroutnigu (automatycznego wyznaczania tras i prowadzenia po drogach). Generalnie sprzęt typowo do auta i jeśli jest z drugiej ręki wszystko zależy od ceny, wersję amerykańską bez map Europy odradzam. Jeśli zaś chodzi o sprzęt nowy to biorąc pod uwagę, że autorouting (który kiedyś był główną zaletą tego modelu w stosunku do innych) obecnie zaczyna mieć w zasadzie każdy nowo wprowadzany na rynek model można zastanowić się nad innym sprzętem, bardziej wszechstronnym i z możliwością zastosowania nie tylko w aucie.
Wyświetlacz posiada powłokę antyrefleksyjną poprawiającą jego czytelność. Nie wiem czy jest on taki sam jak we wcześniejszym Street Pilot Color Map, bo jeśli tak to mi osobiście on nie odpowiadał i jego jakość była znacznie gorsza niż w 176 Color, nie mówiąc już wcale o jeszcze lepszym 276 Color...
Nowe serie Streetów 2610, 2620, 2650 wyświetlaczami wcześniejszy SP III biją na pewno na głowę.
Mam znajomego, który przesiadł się jakiś czas temu ze Street Pilot Color Map właśnie na Street Pilot III Deluxe i pamiętam, że twierdził iż jakość i komfort pracy wzrosła o przysłowiowe niebo. Szczególnie, że SP III był chyba pierwszym odbiornikiem obsługującym funkcję autoroutnigu (automatycznego wyznaczania tras i prowadzenia po drogach). Generalnie sprzęt typowo do auta i jeśli jest z drugiej ręki wszystko zależy od ceny, wersję amerykańską bez map Europy odradzam. Jeśli zaś chodzi o sprzęt nowy to biorąc pod uwagę, że autorouting (który kiedyś był główną zaletą tego modelu w stosunku do innych) obecnie zaczyna mieć w zasadzie każdy nowo wprowadzany na rynek model można zastanowić się nad innym sprzętem, bardziej wszechstronnym i z możliwością zastosowania nie tylko w aucie.
GPS 60 C ma lepszy wyświetlacz niż SP III, w sensie rozdzielczości i czytelności "wzrokowej" bo na pewno nie większy. 60-tka nadaje się także do ręki, ze Streetem wyjętym z auta nie pochodzisz bo jest duży właśnie ze względu na to, że jest to odbiornik projektowany w zasadzie jako tylko i wyłącznie do auta. Ponadto gdyby już bardzo chcieć tego próbować, to należy pamiętać że do zasilania Streeta potrzeba kilka razy więcej tych samych baterii co do 60-tki. I o ile Bocian pisał o 60-tce, że czas pracy na bateriach jest bardzo zadowalający to pamiętam jak używałem Street Pilota i baterie po prostu "leciały" w nim w oczach.
60-tka ma polskie menu, SPIII nie ma. 60-tkę można kupić w pakiecie z mapami takimi samymi jakie są dołączane do Streeta (jest wówczas trochę droższa). Do obu można podłączyć antenę zewnętrzną. SP III nie ma wyjścia USB, pozwalającego na szybszą transmisję danych. Tak więc jak już pisałem - wszystko zależy od Twoich konkretnych potrzeb, gdzie i w jakich warunkach odbiornika będziesz najcześciej używał i do jakich ma być zastosowań głównych i drugorzędnych (jeśli takie są).
60-tka ma polskie menu, SPIII nie ma. 60-tkę można kupić w pakiecie z mapami takimi samymi jakie są dołączane do Streeta (jest wówczas trochę droższa). Do obu można podłączyć antenę zewnętrzną. SP III nie ma wyjścia USB, pozwalającego na szybszą transmisję danych. Tak więc jak już pisałem - wszystko zależy od Twoich konkretnych potrzeb, gdzie i w jakich warunkach odbiornika będziesz najcześciej używał i do jakich ma być zastosowań głównych i drugorzędnych (jeśli takie są).
bawiłem sie ostatnio stre pilotem i ma polskie menu!
gpsa potrzebuje na wyjazd słuzbowy zeby wiedziec jak jechac
wiedziec gdzie jestem
zeby wrócic pózniej w to samo miejcse a nie szukać bo wieczorami trudno trafić w to samo miejsce w dodatku po zalkocholizowaniu sie.
i na wyjazdy łofrodowe.
nigdy nie miałem blizszego kontektu z gpsem dlatego moje pytania
potrzebuje wszechstronnego gpsa zeby go wykozystywać na maxa kiedy i gdzie tylko mozna
gpsa potrzebuje na wyjazd słuzbowy zeby wiedziec jak jechac
wiedziec gdzie jestem
zeby wrócic pózniej w to samo miejcse a nie szukać bo wieczorami trudno trafić w to samo miejsce w dodatku po zalkocholizowaniu sie.
i na wyjazdy łofrodowe.
nigdy nie miałem blizszego kontektu z gpsem dlatego moje pytania
potrzebuje wszechstronnego gpsa zeby go wykozystywać na maxa kiedy i gdzie tylko mozna
RAYO OFFROAD CENTRUM
Wcześniejsze wersje SP, których używałem polskiego menu nie miały, znaczy się jest jednak w świecie postęp na lepsze
Moim zdaniem zdecydowanie bardziej uniwersalny od SP III będzie któryś z modeli: serii 60 (GPS MAP 60C, GPS MAP60CS), kolorowych z serii 76 (GPS MAP 76C, GPS MAP 76CS) - w obu przypadkach S oznacza dołożone dodatkowo sensory kompasu elektronicznego i barometru. Lub też swieżutki właśnie wprowadzony na rynek i jeszcze gorący nowością Quest.
W zależności od zawartości portfela przy mniejszym budżecie można także pomyśleć o GPS V, co prawda czarno-biały wyświetlacz monochromatyczny i mała pamięć 19 MB (pełnej mapy Polski się nie wrzuci) ale ma w pakiecie dołożone te same mapy Europy Zachodniej które są w Streecie i funkcję autoroutingu pozwalającą z nich korzystać. Ekran można ustawiać w położeniu poziomym lub pionowym, w zależności od tego czy akurat wykorzystujemy odbiornik w aucie czy w ręku. Jak do auta trochę za mały wyświetlacz, ale odbiornik z pewnością wszechstronny. Można się więc nim zainteresować, szczególnie że na dniach naprawdę bardzo znacznie potanieje. Ewentualnie w grę wchodzi także dawniej topowy wyrób z serii 76 - GPS MAP 76S, czarno-biały z pamięcią 24 MB.

Moim zdaniem zdecydowanie bardziej uniwersalny od SP III będzie któryś z modeli: serii 60 (GPS MAP 60C, GPS MAP60CS), kolorowych z serii 76 (GPS MAP 76C, GPS MAP 76CS) - w obu przypadkach S oznacza dołożone dodatkowo sensory kompasu elektronicznego i barometru. Lub też swieżutki właśnie wprowadzony na rynek i jeszcze gorący nowością Quest.
W zależności od zawartości portfela przy mniejszym budżecie można także pomyśleć o GPS V, co prawda czarno-biały wyświetlacz monochromatyczny i mała pamięć 19 MB (pełnej mapy Polski się nie wrzuci) ale ma w pakiecie dołożone te same mapy Europy Zachodniej które są w Streecie i funkcję autoroutingu pozwalającą z nich korzystać. Ekran można ustawiać w położeniu poziomym lub pionowym, w zależności od tego czy akurat wykorzystujemy odbiornik w aucie czy w ręku. Jak do auta trochę za mały wyświetlacz, ale odbiornik z pewnością wszechstronny. Można się więc nim zainteresować, szczególnie że na dniach naprawdę bardzo znacznie potanieje. Ewentualnie w grę wchodzi także dawniej topowy wyrób z serii 76 - GPS MAP 76S, czarno-biały z pamięcią 24 MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość