diesel - trzeszczenie

radia, anteny, dodatki, strojenie, wybór itp.

Moderator: Albert_N

jarow
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
Lokalizacja: katowice

diesel - trzeszczenie

Post autor: jarow » wt paź 10, 2006 5:08 pm

mam pytanie.
co powoduje tzw "pierdzenie" podczas pracy z właczonym silnikiem diesla?
wiem ze benzyna moze robic takie rzeczy ale myslalem ze diesel nie. a tu niespodzianka.
mozna to jakos weliminowac?
dżekson

mentor
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pn gru 22, 2003 8:00 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mentor » wt paź 10, 2006 7:46 pm

A w jakim aucie?

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » wt paź 10, 2006 8:24 pm

w dizlu tylko niema układu zapłonowego który to jest jednym z wielu czynników ale niestety pozostają wszystkie inne szczotkomające ( a więc iskrzące) urządzenia pozatym regulator napięcia i jeszcze pare innych .
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt paź 10, 2006 11:30 pm

można wyeliminować - kondensatory, jakie i gdzie ? było = poszukaj,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

jarow
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
Lokalizacja: katowice

Post autor: jarow » śr paź 11, 2006 6:41 am

to disco II
wlasnczam silnik i zaczyna trzeszczec. w miare zwiekszania obrotów trzaski tez zwiekszaja obroty...)
czy to moze byc alternator?
czy wystarczy regeneracja alternatora zeby to weliminowac?
ile kusztuje nowy alternatod do disco II?
dżekson

Awatar użytkownika
mazur73
Posty: 754
Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk

Post autor: mazur73 » śr paź 11, 2006 8:38 am

zdjęcie paska klinowego i odpalenie auta na chwilkę odpowie na twoje pytanie . Jeżeli to alternator to niema sensu odrazu kupować nowego , może wystarczy oddać go do elektryka celem wymiany szczotek i ewentualnego przetoczenia komutatora.
http://www.mazur73.pl/
Trooper 2,8td 88 r long
Cadillac Seville 4,6l , 306 KM

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » pt lut 02, 2007 2:44 pm

Ja myśałem że alternator pierdzi, okazało się że przewody od alternatora były przetarte i iskrzyły. Wyszło jak się przewody sfajczyły doszczętnie. Teraz zero trzasków i pierdzenia. A już przymierzałem się z tego powodu do kupna nowego radyjka (jak to polecał sprzedawca CB - "z lepszymi filtrami"). Stary Albrecht wrócił do łaski.
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: krycha » ndz lut 18, 2007 8:00 pm

Jarow, ja też właśnie zainstalowałem CB w DiscoII i mam to samo. Czy coś już wykombinowałeś?
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Niva'94
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków

Post autor: Niva'94 » pn lut 19, 2007 8:51 am

Może elektronika od wtrysków Ci zakłóca?

ODPOWIEDZ

Wróć do „CB radio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość