Alan 48
Moderator: Albert_N
Alan 48
Witam szanowne grono
Mam pyanie odnosnie radyjka alan 48. Przymierzam sie do zakupu CB Do mojego kredensa i rózne typy namawiają mnie na zakup tego radia. Tak sobie poczytałem to forum i nigdzie nie znalazłem słowa na jego temat. Dodam tez , że jestem laikiem jezeli chodzi o CB, ale chciałbym też aby służyło mi nie tylko podczas taplania sie w błocie ale równiez i na długich trasach. Moje pytanie brzmi czy ono jest warte swojej ceny, czy jest to tylko niepotrzebny nikomu gadżet. Osobiściwe skłaniam sie do Alana 100, ale jezeli ten 48 jest rzeczywiście taki suuuper to może warto dopłacić?
Mam pyanie odnosnie radyjka alan 48. Przymierzam sie do zakupu CB Do mojego kredensa i rózne typy namawiają mnie na zakup tego radia. Tak sobie poczytałem to forum i nigdzie nie znalazłem słowa na jego temat. Dodam tez , że jestem laikiem jezeli chodzi o CB, ale chciałbym też aby służyło mi nie tylko podczas taplania sie w błocie ale równiez i na długich trasach. Moje pytanie brzmi czy ono jest warte swojej ceny, czy jest to tylko niepotrzebny nikomu gadżet. Osobiściwe skłaniam sie do Alana 100, ale jezeli ten 48 jest rzeczywiście taki suuuper to może warto dopłacić?
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
XJ'93 4.0HO, Sj413
sorry, że krótko:
-48* - jest wart swojej ceny, w swojej klasie, dla określonych przez Ciebie zastosowań, jego dodatkowe opcje są zbędne, dopiero radio z modulacją SSB jest w innej klasie i czy warte swojej ceny to zależy jakie?***
-100+** załatwi twoje potrzeby całkowicie i będziesz zadowolony
---------------------------------------------------------------------------
p.s. jesli 48 miał by służyc również do pracy 'rodzinnej' i komunikacyjno, rozrywkowo-amatorskiej, z instalacją jako radio bazowe w domu pod anteną stacjonarną - to tak, wówczas szybko bedziesz wiedział czego potrzebujesz na prawde, a braki 48 wyjdą jak na dłoni.
*miałem
**nie miałem
***miałem różniste