radia, anteny, dodatki, strojenie, wybór itp.
Moderator: Albert_N
-
Królik
- jestem tu nowy...

Witam jestem zielony w temacie a na kolejna mine mnie nie stac , dlatego bardzo wdzieczny bede za fachowe odpowiedzi bardziej doswiadczonych kolegow.Rozwazam zakup anteny Florida-President , która -podobno nie wymaga strojenia

Tylko czy to prawda

Radyjko mam juz ALAN 100+ Z góry dziekuje za porady.
V20 2.5 TD,krótka wersja frytkownicy :+)
-
Maq

Każdą antenę należy zestroić z radiem CB. Nie ma znaczenia producent. Jeżeli to dość długa antena (powyżej 1m) to masz szanse, że będzie zgrana już po założeniu, ale i tak wymaga to podpięcia SWR-a.
LR2 - jej
LR3 - jego
-
Babol

Nie każdą. Ja kiedyś kupiłem antenkę President taką małą na magnes i jej się nie stroi. A wszystko gra, w trasie łapie nawet z 15 km
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
-
duck
- jestem tu nowy...

-
Kontaktowanie:
Królik pisze:Rozwazam zakup anteny Florida-President , która -podobno nie wymaga strojenia ??Tylko czy to prawda
Też mam taką, w firmowym sklepie Presidenta powiedzieli, że nie wymaga strojenia. A zresztą nie ma chyba nawet takiej możliwości.
Pozdrawiam
P.
-
Babol

właśnie taką mam i tego się nie stroi
-
Maq

A to ja przepraszam. Pisałem o tradycyjnych (nie magnetycznych) antenach.
LR2 - jej
LR3 - jego
-
mazur73

autor: mazur73 » pn maja 29, 2006 3:34 pm
Maq pisze:A to ja przepraszam. Pisałem o tradycyjnych (nie magnetycznych) antenach.
Ty poprostu pisałeś o antenach a nie o wyrobach antenopodobnych

-
Babol

ale to naprawde działa
może nie tak jak "prawdziwa" antena ale ostatnio łapałem w trasie na kilkanaście km i normalnie mogłem rozmawiać, a radio to zdezelowana Onwa więc też bez rewelacji
-
Królik
- jestem tu nowy...

MAZUR73 pisze:Maq pisze:A to ja przepraszam. Pisałem o tradycyjnych (nie magnetycznych) antenach.
Ty poprostu pisałeś o antenach a nie o wyrobach antenopodobnych

Z drutu jest

-Jest , podczas jazdy sie buja